Gå til innhold

Bukser i store størrelser?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hjelp. Please. Dere som bruker bukser i størrelse 46 eller større, hvor handler dere i Oslo?

Har lagt kraftig på meg etter en tids sykdom og nå som sommeren er her har jeg plutselig ingenting å ha på meg. Har trålet rundt i byen på leting etter sommerbukser (lange) men enten stopper det på 42-44 eller så er buksene 15 cm brede nedover i beina. Hva tenker de med, de som lager sånt? Tror de at store mennesker er store bare fra rumpa og opp? Vil ikke se ut som en Krone-is heller.

Jeg gir snart opp.. hjelp? Tips? Må jeg kjøpe meg burka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kappahl har store størrelser såvidt jeg vet. Og er det ikke en butikk som heter stor mote?!..husker ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kappahl har store størrelser såvidt jeg vet. Og er det ikke en butikk som heter stor mote?!..husker ikke helt.

Takk for svar. Har sett på Kappahl, Lindex o.l men de buksene er like brede i midjen/hoftene som over rumpa. Dessverre (?) for meg så er jeg ikke det. Så de står rett ut i lufta fordi jeg mangler en bilring. Og i tillegg denne moten med at buksebeina smaler inn nedover. Lekkert.. :sukk:

Hos de få butikkene som i det hele tatt har noe større enn 44 så er det dessuten elendig utval, et lite hjørne innerst i butikken med slarkete telt i sort, grått og brunt. Begynner virkelig å få sympati med storvokste mennesker her i landet, dette er jo diskriminerende?!

Håper flere har tips..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Zizzi har meg bekjent klær i store størrelser. Har forøvrig samme problem med buksene i livet, men jeg er i motsatt ende av skalaen i forhold til deg. Min løsning er belter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Zizzi har meg bekjent klær i store størrelser. Har forøvrig samme problem med buksene i livet, men jeg er i motsatt ende av skalaen i forhold til deg. Min løsning er belter. :)

Takk for tips, da skal jeg fyke innom Zizzi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av cubus sine bukser går opp i str.46.. Ser du på nettsiden deres så kan du se hvilke, og hvordan de ser ut.. Men det er alt for mange av modellene som har smale ben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Noen av cubus sine bukser går opp i str.46.. Ser du på nettsiden deres så kan du se hvilke, og hvordan de ser ut.. Men det er alt for mange av modellene som har smale ben!

Jeg var faktisk innom Cubus i dag og det gikk bare opp til 44 på noen, resten kun til 42. Og det sto tilogmed merket på hyllene, det var altså ikke bare at de hadde gått tomme. Så jeg fikk inntrykk av at de stopper der? Vel, jeg leita meg ikke gjennom hele butikken da jeg tenkte det ikke var noe poeng. Og ja, det er smale bein på det meste. :kjefte: Så snufs ut igjen..

Men! Jeg var innom Zizzi etterpå og fant noen ok bukser, de var tilogmed på salg :) så da føltes det ikke fullt så kjipt å investere i klær som jeg har tenkt å krympe ut av om ikke alt for lenge :fnise:

Forresten en merkelig butikk. Jo større bukser, jo lengre bein. Var bare såvidt jeg fant noen som jeg ikke evt måtte brette/sy opp. Stakkar de som er lave? De får kjøpe capri der da.. :filer:

Takk for svar forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var faktisk innom Cubus i dag og det gikk bare opp til 44 på noen, resten kun til 42. Og det sto tilogmed merket på hyllene, det var altså ikke bare at de hadde gått tomme. Så jeg fikk inntrykk av at de stopper der? Vel, jeg leita meg ikke gjennom hele butikken da jeg tenkte det ikke var noe poeng. Og ja, det er smale bein på det meste. :kjefte: Så snufs ut igjen..

Så kjipt!! Sist jeg var der hadde de 2-3 typer som gikk opp i str 46, to av de med smale bein, og en med ok bein.. Men det er leeenge siden... Jeg hater å kjøpe bukse, finner aldri noen som passer i både lengde og bredde, så da ser jeg kun etter når jeg MÅ ha det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...