Gå til innhold

Kombinere ADSL med Tele2 telefon abb. ???


@lfa

Anbefalte innlegg

Går det an å kombinere ADSL med et telefon abonnement fra Tele2, eller må man ha Telenor for å kunne bruke adsl?

Noen som vet? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan selv bestemme hva du vil ha hos hvem icon_smile.gif Du må IKKE ha telenor telefon abonement for å ha ADSL, men de vil sikkert prøve å overtale deg til å skifte abonement... icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

adsl hos telenor vil bli rådyr. Hermansens avskjedstale sier noe om det. De taper penger på det. De vil ha brukere tilbake til tlf heller. Så jeg sier det, skift til annet selskap.

Er dyrt nok som det er med vanlig tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så det Hermansen-forslaget, ja... icon_rolleyes.gif

Hva med andre Bredbåndsleverandører, noen som kan anbefale noe? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi adde telenoe, men gikk over til kabeltv.

Det går jo så raskt og så er det billig, har ikke hørt noe om prisøkning. Tydeligvis populært. Betaler 1350 pr.kvartal og da har nett 24 t d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva andre betaler hos sine leverandører, men jeg synes ikke telenors ADSL er så dyrt jeg. Det var ganske dyrt med tilkobling, men ellers betaler jeg 550 kroner i måneden, og da har jeg en ganske rask tilkobling. Men.. kanskje er det noen billigere? Jeg vet at kabel tv er billigere, men det kunne ikke jeg få... for vi har ikke kabel tv..*ss*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Perser*

heia

sist jeg sjekket så hadde ikke tele2 adsl icon_frown.gif

men det kan godt være at de har fått det nå!

jepp det er kjempe dyrt med telenor i forhold til hva andre vil ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia *Perser* icon_smile.gif

Det jeg mente, var om jeg kan ha telenor adsl abonnement, kombinert med tele2 telefon abonemment. Og det er visst mulig. icon_smile.gif

Jeg har heller ikke hørt noe om at tele2 kan tilby noe lignende... De har vel bare isdn som det raskeste...? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bredbånd via nextgentel er tingen 398 pr mnd, billigere får du ikke, vi undersøkte hos leverandører før vi innstallerte for en stund tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...