Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk :rodmer: Vi gleder oss veldig, både jeg og sambo :nigo:

Har forsøkt å sortere litt i klærne vi har kjøpt for å se hva vi har i de ulike størrelsene. Skal begynne å vaske og ordne litt snart, må bare få unna litt kjedelig/vanlig klesvask først ;)

Jeg blir litt forvirret av størrelsene, for jeg ser jo nå at str 50 hos H&M er helt annerledes enn str 50 hos Cubus - noen av dere erfarne som kan si hvilken som er "rett"? Altså, er H&M sine str små, eller er det f.eks. Cubus som er store i str? Tuppa vår ble estimert til ca 3600-3800 ved termin, jeg vet jo at det bare er et estimat, men hvis det stemmer sånn omtrentlig så må vi vel bruke str 50 i en måned eller noe? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske til alle! :sol:

Håper dere bruker fridagene godt, det har nemlig jeg tenkt ;) Ikke så mye på programmet, det blir rolig hjemmepåske i år. Krim på TV og i bok, kryssord, god mat, strikking til lillenurk og forhåpentligvis mye :sol: og frisk luft :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som en bra påske synes jeg!

Er ikke sikkert du får like god tid til å sette deg ned med krimbok og strikketøy om et år :)

:sol: GOD PÅSKE :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Påsken overstått, tilbake på jobb og jordmorkontroll i dag! :sol:

Alt var veldig fint:

BT: 116/74

Urin: neg

Ødem: 0

Hjertelyd: 152

Vekt: + 10

Lillefrøken ligger fremdeles med hodet ned, ganske langt nedi bekkenet :babyjente: Jeg må si jeg er i overraskende god form, syns ikke det er noe særlig mer tungt nå enn rundt uke 18-20 egentlig. Ingen problem med bekkenet heller, så jeg har virkelig ingenting å klage over :nigo: Koser meg med magen og sparkene, nesten litt trist over at det snart er over.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er i overraskende god form, syns ikke det er noe særlig mer tungt nå enn rundt uke 18-20 egentlig. Ingen problem med bekkenet heller, så jeg har virkelig ingenting å klage over :nigo: Koser meg med magen og sparkene, nesten litt trist over at det snart er over.. :gjeiper:

Så bra at alt var fint på kontroll :nigo:

Ja, nå går det fort.. Alt 32 uker :)Deilig å kunne kose seg med magen, sparkene og forberedelsene. Vi er heldige :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så flott med fin kontroll :jepp:

Min erfaring er at Cubus har gode størrelser.. dvs, de er litt større enn hm sine.

Her har vi brukt noe 50 i begynnelsen og bruker fortsatt 56 på lille M. Noe 56 er lite mens annet er stort. Så det er vel med babytøy som med voksentøy, stor variasjon i størrelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har det fint for tida! :) Det er sånn det skal være å gå gravid, synes jeg. Jeg koser meg også med magen og sola i disse dager. :nigo:

:gravid::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er virkelig deilig å være gravid nå som det er vår :sol: Enklere å "vise frem" magen også, uten så mye klær! Og så er det jo så koslig å få fine kommentarer fra kjente og ukjente :fnise:

Nå ligger det nyvasket og nystrøket sengeklær + diverse annet klar i kommoden til vår lille frøken, veldig koslig å ha på plass :rodmer: Jeg er vasket alt to ganger, sikkert ikke nødvendig, men men. Da er det ihvertfall helt rent og fritt for fargestoffer :gjeiper: Har vasket en maskin med klær også, de henger til tørk. Fortsetter prosjektet i dag :jepp: Merker at jeg begynner å glede meg mer og mer til permisjonen, det er jo mye gøyere å pusle med litt foreberedelser og klesvask enn å være på jobb :ler: At det er så fint vær ute hjelper jo heller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har jeg merket at det stikker og er ganske vondt helt nede i bekkenet, livmoren eller øverst i skjeden (jeg vet ikke helt hva som er hva) :gjeiper: . Det er helst når jeg går, og er ganske så vondt men går heldigvis fort over. Jordmoren mente at frøkna ligger med hodet ganske langt nede i bekkenet, så det er nok det jeg kjenner. Men au au au! Har hele tiden vært så avslappet ifht fødsel, men nå gruer jeg meg litt kjenner jeg :sjenert: Det er vel noe med at jeg overhodet ikke vet hva jeg går til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg det også, tenker mer og mer på fødselen. Det er vel ganske naturlig. :) Merker nå at det begynner å bli tungt med så stor mage, så det blir jo godt å bli ferdig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn har jeg det også, tenker mer og mer på fødselen. Det er vel ganske naturlig. :) Merker nå at det begynner å bli tungt med så stor mage, så det blir jo godt å bli ferdig også...

Ja, det er vel sånn det skal være. Mye mental forberedelse merker jeg :gjeiper: Håper nesten at det skal bli litt tungt på slutten, såpass at man bare vil ha ungen UT! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hentet babyboxen til Apotek 1 og kan si meg hvor stor den er? :klo: Går den ned i en vanlig handlepose? Vurderer å hente den i morgen, men jeg må ta bussen og orker ikke hvis den er veldig stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har hentet babyboxen til Apotek 1 og kan si meg hvor stor den er? :klo: Går den ned i en vanlig handlepose? Vurderer å hente den i morgen, men jeg må ta bussen og orker ikke hvis den er veldig stor..

For drøye to år siden var den nok større enn at den gikk i en pose, men den hadde håndtak... Sånn i papp. Hvis det ikke er omvei kan du jo stikke innom og høre om du kan få se på den før du evt tar den med? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For drøye to år siden var den nok større enn at den gikk i en pose, men den hadde håndtak... Sånn i papp. Hvis det ikke er omvei kan du jo stikke innom og høre om du kan få se på den før du evt tar den med? :)

Den går fint ned i en pose. :)

Så bra :tommelsmil: Da skal jeg nok få den med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen meg heldig som ikke føler deg tung altså. Den følelsen må du bare ta vare på så lenge du kan. :fnise:

Åh, det er så mye fint oppi den boksen altså. Gled deg! (Og dersom du ikke har meldt deg inn i Liberoklubben enda: gjør det. Den pakken var, om mulig, enda bedre! :tommelsmil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...