Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

:hoppe: for 26 uker og under 100 dager igjen!

Myk start boka er kjempefin. Måtte kjøpe den etter å ha lest masse om den - men har ikke begynt å strikke noe fra den ennå. Kunne blant annet tenkt meg å prøvd meg på de ammeinnleggene i ull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: 26 uker :strix:

Snart kommer vi alle til å sitte å strikke oppskrifter fra Myk start, da inspirerer oss så mye :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig. :hoppendeglad: Her har også magen plutselig blitt større. :fnise: Før vi vet ordet av det, er vi store som hvaler begge to. :ler:

Ja, det kan du si :ler: Når jeg ser meg i speilet lurer jeg veldig på hvordan jeg kommer til å se ut i mai/juni :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt* tålmodige meg har begynt å få veldig lyst til å ta 3D ultralyd :sjenert: Tenkte ikke så mye på det før sambo begynte å snakke om det, og nå er jeg veldig fristet.. Ikke bare pga at vi ikke vet kjønnet, men jeg/vi lurer jo veldig på hvordan det ser ut der inne. Er alt normalt osv. Er det ikke sånn at 3D UL bør tas før uke 28? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt* tålmodige meg har begynt å få veldig lyst til å ta 3D ultralyd :sjenert: Tenkte ikke så mye på det før sambo begynte å snakke om det, og nå er jeg veldig fristet.. Ikke bare pga at vi ikke vet kjønnet, men jeg/vi lurer jo veldig på hvordan det ser ut der inne. Er alt normalt osv. Er det ikke sånn at 3D UL bør tas før uke 28? :lur:

Jeg leste på hjemmesiden til de jeg skal ta hos at det var best å gjøre mellom uke 26-34 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, mellom uke 26 og 34. :Nikke: Ifølge vår UL-mann var visst 28 uker+ perfekt.

Jeg synes det var sååå verdt det altså, og angrer ikke et sekund. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Ja, det kan du si :ler: Når jeg ser meg i speilet lurer jeg veldig på hvordan jeg kommer til å se ut i mai/juni :haar:

Jeg er forundret over hvor stor man kan bli.. helt utrolig :daane:

Jeg som var redd for ikke å få skikkelig gravidmage :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Hm, mener venninnen min var for sen med 3D UL, og da var hun i 31 eller noe... Så kanskje lurt å sjekke snart?

(Når barnet er blirr for stort får de ikke noen bra bilder nemlig, fordi man da ikke klarer å få hele ansiktet i ett bilde :) (Var den forklaringen hun hadde fått ihvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, for stor baby er ikke bra. Lille krek kom for nær ''kamera'' i dag (hun ''lente'' seg frem), og da så hun bokstavelig talt ut som en alien. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forundret over hvor stor man kan bli.. helt utrolig :daane:

Jeg som var redd for ikke å få skikkelig gravidmage :fnise:

Det er skikkelig rart å se forandringen, og kanskje spesielt når det er en selv det gjelder :gjeiper: Tror ikke vi behøver å bekymre oss for små mager nei :fnise:

Jeg leste på hjemmesiden til de jeg skal ta hos at det var best å gjøre mellom uke 26-34 :)

Jepp, mellom uke 26 og 34. :Nikke: Ifølge vår UL-mann var visst 28 uker+ perfekt.

Jeg synes det var sååå verdt det altså, og angrer ikke et sekund. :hjerte:

Hm, mener venninnen min var for sen med 3D UL, og da var hun i 31 eller noe... Så kanskje lurt å sjekke snart?

(Når barnet er blirr for stort får de ikke noen bra bilder nemlig, fordi man da ikke klarer å få hele ansiktet i ett bilde :) (Var den forklaringen hun hadde fått ihvertfall)

Mange gode tips her :jepp: Hvis det blir, så tror jeg uke 28/29 er det som passer best. Vi må jo reise et lite stykke for å få gjort det.. Er litt redd babyen skal se "rar" ut, jeg er ikke helt komfortabel med disse 3D bildene, syns de ser litt merkelige ut. Dessuten vet jeg ikke hvor likt det ferdige resultatet blir. Har aldri sett 3D bilder av en baby jeg kjenner, så jeg har ikke noe å sammenligne med :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, for stor baby er ikke bra. Lille krek kom for nær ''kamera'' i dag (hun ''lente'' seg frem), og da så hun bokstavelig talt ut som en alien. :fnise:

Der smatt du visst akkurat mellom innleggende mine! Alien er akkurat det jeg er litt redd for, spørs om vi evt. bør få det gjort så snart som mulig da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo har bestemt oss for å ta en impulsiv hyttetur sammen med svigers, de har hytte noen timer kjøretur unna så da møtes vi der! Det blir herlig, håper vi får fint vær :sol:

PC fri noen dager nå, så da får dere ha en super helg alle sammen :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg og god hyttetur :nigo: Kos deg i vår-været (om det er vårvær der du bor :fnise: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble det en fin hyttetur? :)

Er du her fremdeles altså? ;) Joda, vi hadde en veldig fin hyttetur, det var utrolig godt å komme seg bort litt. Været var litt varierende, men lørdagen var det kjempefint :sol: Har gått litt på ski, vært mye ute og spist masse god mat :nigo: Svigers disket opp, så det har vært en veldig avslappende helg :gjeiper: Tror lille bolle har kost seg også, sparker som bare det og så tar h*n en liten powernap inn i mellom virker det som :babysmokk: Magen har vokst MYE den siste uka, det er sikkelig rart å se hvor fort det går :gravid: Tror h*n ligner på pappaen, for han var stor når han ble født :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...