Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

:ninja: Innom og sniker. Synes det er så spennende å følge med på de som ligger noenlunde likt i løypa som meg selv. :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ninja: Innom og sniker. Synes det er så spennende å følge med på de som ligger noenlunde likt i løypa som meg selv. :hoppe:

Velkommen skal du være! Gøy med besøk :hoppe: Jeg skal straks innom til deg og se hva du har handlet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! God fredag til deg og :klemmer:

-------

Jeg har forsøkt å legge ut magebilde på bloggen, men får det ikke til. Blir så irritert når jeg ikke får til sånn "tekniske" ting :kjefte: Prøvde å laste opp bilde som vedlegg, men da blir det for stort (grensen er 2MB eller noe). Hvis noen vet hvordan jeg gjør det blir jeg veldig glad for litt hjelp :blomst:

Du må redigere bilde ditt ned i størrelse. Det er enkelt :jepp:

Men får jeg tilgang til bloggen? Hvor finner jeg den? :klø:

Har du link kanksje... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage link til bloggen i signaturen når jeg har lagt ut noe der, men for øyeblikket er det ikke mye å se der ;) Men dere skal så klart få tilgang! Takk for tips LineGourmet, men hvordan forminsker jeg bilde da? Jeg er virkelig ingen dataekspert... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at det så langt har vært veldig fint å være gravid, spent på hvordan det blir når magen blir større. Jeg smører som en gal for å unngå strekkmerker, har kjøpt kjempedeilige produkter fra Mama Mio - kan trygt anbefales for andre gravide :jepp: Tror ikke jeg er arvelig disponert for strekkmerker (hvis det spiller noen rolle), mamma har ikke et eneste. Håper jeg er lik henne der :gjeiper:

:hallo: Det er jo enda lenge til strekkmerker blir aktuelt for meg, men har allerede begynt å tenke på det :sjenert: Jeg er ganske fornøyd med magen min sånn den er nå, så er veldig spent på hvordan den blir seende ut om 8 mnd++... Lurte litt på de produktene du har sett på der. Har du fått de anbefalt av noen? Og ser det finnes en krembasert og en oljebasert som skal forebygge, og at det ikke er noen forskjell i effektivitet. Hvilken har du kjøpt? Dersom du har begge, hvilken foretrekker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Det er jo enda lenge til strekkmerker blir aktuelt for meg, men har allerede begynt å tenke på det :sjenert: Jeg er ganske fornøyd med magen min sånn den er nå, så er veldig spent på hvordan den blir seende ut om 8 mnd++... Lurte litt på de produktene du har sett på der. Har du fått de anbefalt av noen? Og ser det finnes en krembasert og en oljebasert som skal forebygge, og at det ikke er noen forskjell i effektivitet. Hvilken har du kjøpt? Dersom du har begge, hvilken foretrekker du?

Jeg kjøpte det settet jeg linket til, det er en olje til magen, dusjsåpe og en slags bodylotion. Oljen er ganske fet, så den bruker jeg bare på magen, bruker kremen på resten av kroppen. Huden blir utrolig myk og lukter godt! Har bare lest om produktene på nettet, liker også at det ikke er noen ekle stoffer i de - er veldig fornøyd så langt. Håper bare de virker mot strekkmerker, jeg er også litt spent på hvordan jeg blir seende ut fremover.. :gjeiper: Hvis du bare vil ha en ville jeg nok valgt kremen, den er veldig god :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte det settet jeg linket til, det er en olje til magen, dusjsåpe og en slags bodylotion. Oljen er ganske fet, så den bruker jeg bare på magen, bruker kremen på resten av kroppen. Huden blir utrolig myk og lukter godt! Har bare lest om produktene på nettet, liker også at det ikke er noen ekle stoffer i de - er veldig fornøyd så langt. Håper bare de virker mot strekkmerker, jeg er også litt spent på hvordan jeg blir seende ut fremover.. :gjeiper: Hvis du bare vil ha en ville jeg nok valgt kremen, den er veldig god :jepp:

Takk for svar!

Skal til Oslo til uka, så tenkte å gå innom glassmagasinet der visstnok "den kule mage" (eller no) selger den. Ser for meg at jeg blir fristet til å kjøpe flere produkter... :sjenert: Men dersom de funker er det jo verdt det :jepp: Og jeg smører meg heller en gang for mye enn en gang for lite - uansett om det hjelper eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage link til bloggen i signaturen når jeg har lagt ut noe der, men for øyeblikket er det ikke mye å se der ;) Men dere skal så klart få tilgang! Takk for tips LineGourmet, men hvordan forminsker jeg bilde da? Jeg er virkelig ingen dataekspert... :gjeiper:

Når jeg åpner bildene mine i office picture manager så kan jeg på "bildeobjekt" velge "endre størrelse". Da bare velger du %-andel av opprinnelig så har du vips 1 mb mindre :) Regner med at de andre bilde-programmene har tilsvarende. På rediger bilde eller noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg har fått ordnet bloggen, link i signaturen ;) Har gitt tilgang til dere jeg "kjenner", fint om dere sier fra om det fungerer eller ikke. Jeg er virkelig håpløs når det gjelder sånne ting :ler: Nå er magebilde allerede en uke gammelt, men jeg tror ikke det er noe særlig forandring fra sist uke.

Hurra for 20 uker og neeeesten halveis :strix:

Takk Line, for god hjelp :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg glemte jo å fortelle at jeg tror det kom noe greier ut av den ene puppen min en natt! :sjokkert: Da jeg våkna var det to små flekker akkurat der venstre brystvorte er. Neste natt skjedde akkurat det samme! Merkelige greier egentlig, jeg prøvde å klemme litt men da kom den ingenting.. Litt ekkelt og veldig fasinerende :lol:

Belle har vært så snill og gi meg lov til å "stjele" utstyrslisten hennes, så nå skal jeg snart oppdatere og planlegge litt mer handling fremover! Alltid like gøy :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Kan være det kom litt råmelk fra brystet ;)

Her har det kommet råmelk siden uke 27 litt hver dag.

Hmm.. vet ikke om jeg har fått tilgang til bloggen.. men jeg kan ikke se den... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være det kom litt råmelk fra brystet ;)

Her har det kommet råmelk siden uke 27 litt hver dag.

Hmm.. vet ikke om jeg har fått tilgang til bloggen.. men jeg kan ikke se den... :sjenert:

Råmelk ja.. det var jo litt tidlig :gjeiper:

Jeg har lagt deg til Milla, så da skjønner jeg ikke helt hva jeg har gjort feil? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 20 uker og så godt som halvveis! :biggrin::hjerte:

Når jeg klikker på blogg-linken får jeg melding om "en feil oppsto.." :sjenert:

Gleder meg til magebilde! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med 20 uker og så godt som halvveis! :biggrin::hjerte:

Når jeg klikker på blogg-linken får jeg melding om "en feil oppsto.." :sjenert:

Gleder meg til magebilde! :jepp:

Takk :klemmer:

Ok, da må jeg bare finne ut hvordan jeg lager link til bloggen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med utstyrsshopping. :rodmer: Jeg synes det er litt teit at vi kjøpte alt nesten på en gang. Nå har jeg liksom ingenting å planlegge/lete etter lengre. :fnise:

Kan jeg også få tilgang til blogg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...