Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli veeeldig klar for å starte shopping nå! Men skal vente til etter UL slik at jeg vet ting er bra med lille.. teller ned dagene til fredag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynner å bli veeeldig klar for å starte shopping nå! Men skal vente til etter UL slik at jeg vet ting er bra med lille.. teller ned dagene til fredag :ler:

Så spennende! Dere har ikke vært på UL før? Babyshopping kan anbefales :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt spm til slutt; man må vel ha laken til vognen også? :klø: Men hvilken type da? Vanlig jerseylaken? Ser ikke helt for meg hvordan det festes?

I de fleste bager på vogner er det vel en madrass som lakenet skal kunne festes rundt.

Når det gjelder nøytrale klær har de masse på Lindex i farger som kan brukes av både gutt og jente. Det samme har Polarn O. Pyret. Kappahl har også litt i Newbie serien sin. Ellers er det mye nøytralt på sånne utstyrsforetninger - men der koster det til gjengjeld skjorta.

Det må være spennende å ikke vite hva som kommer. Ser ikke for meg at jeg hadde klart å vente til fødselen altså... Det er jeg ALT for nysgjerrig til!

Så må si jeg er imponert over at du/dere ikke allerede har bestilt time til 3D UL for å avsløre mageboerens hemmelighet!

Må jo også juble :hoppe::duskedame: for frisk og fin :babysmokk: i magen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de fleste bager på vogner er det vel en madrass som lakenet skal kunne festes rundt.

Når det gjelder nøytrale klær har de masse på Lindex i farger som kan brukes av både gutt og jente. Det samme har Polarn O. Pyret. Kappahl har også litt i Newbie serien sin. Ellers er det mye nøytralt på sånne utstyrsforetninger - men der koster det til gjengjeld skjorta.

Det må være spennende å ikke vite hva som kommer. Ser ikke for meg at jeg hadde klart å vente til fødselen altså... Det er jeg ALT for nysgjerrig til!

Så må si jeg er imponert over at du/dere ikke allerede har bestilt time til 3D UL for å avsløre mageboerens hemmelighet!

Må jo også juble :hoppe::duskedame: for frisk og fin :babysmokk: i magen!

:klemmer:

Takk for tips! Jeg skal ta en runde og titte litt, men skal vente noen uker tror jeg. Må jo spare litt babyshopping til senere :ler:

Nå syns jeg faktisk det er helt ok å ikke vite, men det er klart det blir ekstra spennende. Jeg er forøvrig i gang med mitt første strikkeprosjekt, kjempekoslig :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo :hoppe: litt for 19 uker! Snart halvveis :dåne: Kjennes ut som lille bolle blir sterkere og sterkere nesten for hver dag, og det er jo bra. Ellers er formen veldig fin, humøret er på topp, ingen plager eller vondter, så jeg kan ikke klage. Må si at det så langt har vært veldig fint å være gravid, spent på hvordan det blir når magen blir større. Jeg smører som en gal for å unngå strekkmerker, har kjøpt kjempedeilige produkter fra Mama Mio - kan trygt anbefales for andre gravide :jepp: Tror ikke jeg er arvelig disponert for strekkmerker (hvis det spiller noen rolle), mamma har ikke et eneste. Håper jeg er lik henne der :gjeiper:

Ja! Jeg har begynt å strikke, har kjøpt garn fra Nøstebarn i fargen limegrønt, en fin, lys grønnfarge (og kjønnsnøytral :fnise: ) Det går stålende så langt, *stolt* :ler:

Ha en fin dag alle sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det hyggelig og sprudlende lesing :ler::sol:

:hoppe: 19 uker! Regner med du kjenner ordentlig spark nå?

Godt å høre at graviditeten nytes til fulle nå :) Med strikking og alt! Jeg har sagt at ikke snakk om at jeg skal begynne å strikke, men nå har jeg begynt å vingle litt på det også :fnise:

Finnes det et bilde av plagget du strikker kanskje?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jo ikke grunn til noe annet enn å sprudle litt :ler: Er så utrolig takknemmlig for at jeg får lov å oppleve å være gravid, og at det har gått så raskt og lett. Det er jammen ingen selvfølge, det er det mange eksempler på både IRL og på KG..

Nå sparker det godt, før merket jeg det bare når jeg lå helt stille og på ryggen - nå er det turnstevne mens jeg er på jobb :nigo: Bare koslig det, enn så lenge :ler:

Strikkeprosjektet tar utgangspunkt i en oppskrift fra "Myk Start", men med litt justeringer fra meg, så bilde finnes nok ikke :gjeiper: Veldig fin bok forresten, hvis noen føler seg inspirert :lur:

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye bra om den boken - så vurderer å anskaffe meg den selv!

Det er gøy å strikke til de små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jo ikke grunn til noe annet enn å sprudle litt :ler: Er så utrolig takknemmlig for at jeg får lov å oppleve å være gravid, og at det har gått så raskt og lett. Det er jammen ingen selvfølge, det er det mange eksempler på både IRL og på KG..

:strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å flytte over til "Generell dagbok", jeg har ikke så lyst til å ha graviditetsdagbok - selv om det strengt tatt blir det uansett da :gjeiper: Kan gjemme meg litt mer blant de generelle :ler: Kan vel ikke godt henge lenger blant prøverne nå, nesten halvveis i svangerskapet :sjenert:

Tror også jeg skal ordne en blogg der jeg kan legge ut bilder hvis jeg kommer så langt, da har jeg litt kontroll på hvem som evt får tilgang :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vurderer å flytte over til "Generell dagbok", jeg har ikke så lyst til å ha graviditetsdagbok - selv om det strengt tatt blir det uansett da :gjeiper: Kan gjemme meg litt mer blant de generelle :ler: Kan vel ikke godt henge lenger blant prøverne nå, nesten halvveis i svangerskapet :sjenert:

Tror også jeg skal ordne en blogg der jeg kan legge ut bilder hvis jeg kommer så langt, da har jeg litt kontroll på hvem som evt får tilgang :lur:

Nei, henge her blandt prøvere i evigheter sømmer seg jo ikke :ler:

Skjønner ikke helt hvordan dette bloggsystemet virker her jeg.. Må man da skrive dobbelt liksom? Både i vanlig dagbok og på blogg. Eller bruker man bloggen bare til å legge ut bilder og "sensitiv" info kanskje.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel ikke akkurat prøver nå lenger nei...

En graviditetsdagbok blir på en måte feil etter at knøtteliten har kommet også - så hvorfor ikke velge generell dagbok om du evt skal flytte dagboken.

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, henge her blandt prøvere i evigheter sømmer seg jo ikke :ler:

Skjønner ikke helt hvordan dette bloggsystemet virker her jeg.. Må man da skrive dobbelt liksom? Både i vanlig dagbok og på blogg. Eller bruker man bloggen bare til å legge ut bilder og "sensitiv" info kanskje.. :sjenert:

I utgangspunktet hadde jeg tenkt å ha bloggen til evt. bilder, når de måtte komme. Skal ikke love for mye nå :gjeiper: Har ikke planer om å skrive noe der, utover "sensitiv" info som du sier. Det er ikke alt jeg vil at "alle" skal vite nødvendigvis :sjenert:

Du er vel ikke akkurat prøver nå lenger nei...

En graviditetsdagbok blir på en måte feil etter at knøtteliten har kommet også - så hvorfor ikke velge generell dagbok om du evt skal flytte dagboken.

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Tror jeg satser på det ja :jepp: Ha en fin dag du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal også flytte snart, men venter til i morgen ;) Tror det blir et hopp innom gravibøkene før det blir generell etterhvert :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - da er jeg på plass i nytt "nabolag", håper jeg ikke forsvinner helt her :gjeiper: Kunne vel strengt tatt ikke ha prøverdagbok lenger, så da endte jeg opp her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny adresse!

Har deg trygt i mine innlegg, så jeg finner fram uansett jeg :jepp:

Ønsker deg en GOD FREDAG :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! God fredag til deg og :klemmer:

-------

Jeg har forsøkt å legge ut magebilde på bloggen, men får det ikke til. Blir så irritert når jeg ikke får til sånn "tekniske" ting :kjefte: Prøvde å laste opp bilde som vedlegg, men da blir det for stort (grensen er 2MB eller noe). Hvis noen vet hvordan jeg gjør det blir jeg veldig glad for litt hjelp :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...