Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på ordinær UL! Frisk og fin baby, og veldig aktiv :rødme: Kjønnet ville den ikke avsløre, så da blir det en liten overraskelse i juni :hjerte: Termin er samme som før.

:nigo:

Vi får leve i spenning angående kjønn da :ler:

God helg Lilly! :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere tenkt noe på 3d UL? Evt for å få vite kjønnet....? ;)

Vi har snakket om det, men ikke helt bestemt oss. Tror vi venter og ser litt, hvis vi blir veldig nyskjerrige tar vi kanskje en 3D UL til våren, men jeg syns det er helt greit å vente og se hva det blir - sambo er nok mer nyskjerrig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om det, men ikke helt bestemt oss. Tror vi venter og ser litt, hvis vi blir veldig nyskjerrige tar vi kanskje en 3D UL til våren, men jeg syns det er helt greit å vente og se hva det blir - sambo er nok mer nyskjerrig :ler:

Har du fortsatt feeling på gutt? :sjenert:

Jeg vakler hos meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å handle litt til lille nurk, måtte jo benytte oss av 40 % tilbud på Princess :hoppe:

Helseteppe i hvitt

Dyne, en til vogn og en til seng

Sengesett i hvitt med blondekant, et til vogn og et til seng (finner ikke bilde)

Sengesett til seng

Har også kjøpt et helt vanlig laken til seng, hvitt det også.

Dumt spm til slutt; man må vel ha laken til vognen også? :klø: Men hvilken type da? Vanlig jerseylaken? Ser ikke helt for meg hvordan det festes?

Har også begynt å tenke på vogn, jeg egentlig ganske sikker på hva jeg vil ha - gjelder bare å overbevise sambo :lur: Tror det skal gå greit.. Han spurte hva den kostet, jeg sa den kanskje var litt dyrere enn enkelte andre vogner. Han tippet 15 000,- :ler: og det kunne jeg heldigvis berolige med at SÅ dyrt var det ikke!

Greit når det går den veien..

Det er denne jeg kunne tenke meg, i grå/sand eller brun/sand. Ikke noe er bestemt enda, vi må selvsagt prøvekjøre + se på alternativer. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt litt klær også, fant noe på H&M i nøytrale farger :babysmokk:

Pysjamas

Body og bukse i grønn

Body i hvitt

Edit: Ikke mye vits i de lenkene ser jeg.. Pysjamasen er altså bilde nr. 1, i gult. Body og bukse er bilde nr. 4, og den hvite bodyen det aller siste bilde (på side 2).

Pysjamas og body i str. 50, body & bukse i str. 56. Satser på omslagsbodyer tenker jeg, ihvertfall i starten.

Hvis noen vet om butikker som har litt mer utvalg av babytøy i nøytrale farger blir jeg glad for tips :gjeiper: Prøver også å "spare" litt på handlingen, koslig å se litt fremover. Dessuten får vi nok mye gaver også, så jeg tror vi kommer til å kjøpe litt bare for å ha i starten, evt. tilbudsvarer som kan brukes senere. Jeg har jo også strikkeplaner da :lur:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fortsatt feeling på gutt? :sjenert:

Jeg vakler hos meg selv...

Tja, jeg er ikke like sikker lenger.. De kunne jo ikke se noen guttetiss, og da tenker jeg automatisk at det er mer sannsynlig at det er jente :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

Jeg syns det med vogn er vanskelig....

Tenker litt at i starten hadde det vert praktisk med en sånn vogn som en bare klikker bilstolen fast i, så slipper man å ta opp barnet om han sover selv om man skal frem og tilbake og ut og inn :)

Ser det er det på den du linket til også, men jeg har ikke sett på typer enda, så har egentlig ikke peiling :)

Er en skikkelig jungel det der! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er ikke like sikker lenger.. De kunne jo ikke se noen guttetiss, og da tenker jeg automatisk at det er mer sannsynlig at det er jente :lur:

Hva var hjerterytmen i dag da?

Damene som er litt oppi årene her er helt sikre på at det blir jente når slagene er over 150 ;) Merker jeg blir litt usikker selv..

Hvorfor er det sånn egentlig -når legene tar feil - at damene har trodd de skal få jente, så kommer det en gutt?=

Jeg vet jo egentlig ikke om det er sånn, det er bare inntrykket jeg har fra kvinneguiden.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var hjerterytmen i dag da?

Damene som er litt oppi årene her er helt sikre på at det blir jente når slagene er over 150 ;) Merker jeg blir litt usikker selv..

Hvorfor er det sånn egentlig -når legene tar feil - at damene har trodd de skal få jente, så kommer det en gutt?=

Jeg vet jo egentlig ikke om det er sånn, det er bare inntrykket jeg har fra kvinneguiden.. :ler:

I dag var den 142, hos jordmor for ca to uker siden var den 148. Så det virker som den er på vei nedover :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det med vogn er vanskelig....

Tenker litt at i starten hadde det vert praktisk med en sånn vogn som en bare klikker bilstolen fast i, så slipper man å ta opp barnet om han sover selv om man skal frem og tilbake og ut og inn :)

Ser det er det på den du linket til også, men jeg har ikke sett på typer enda, så har egentlig ikke peiling :)

Er en skikkelig jungel det der! :gjeiper:

Det er en jungel ja, det skal være sikkert :dåne: Har bestemt oss for å kjøpe ny vogn siden vi helst vil ha to barn, ellers er det jo litt å spare på å kjøpe brukt. Jeg er glad jeg begynte å se/tenke på vogn før jeg ble gravid, det er mye å ha oversikt over, men alt i alt tror jeg Buggis er et bra alternativ for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Det er en jungel ja, det skal være sikkert :dåne: Har bestemt oss for å kjøpe ny vogn siden vi helst vil ha to barn, ellers er det jo litt å spare på å kjøpe brukt. Jeg er glad jeg begynte å se/tenke på vogn før jeg ble gravid, det er mye å ha oversikt over, men alt i alt tror jeg Buggis er et bra alternativ for oss.

Ja jeg også tenker at det er greit med nytt, for jeg vil ha flere barn senere også :)

Søsteren min hadde samme vogn på begge sine, og da var den rett og slett gåen etterpå. Hun hadde to deler til understellet, sånn at man hadde "ny" del når baby nr to kom. Men combi delen ble jo brukt til de var både to og tre år, så den var falmet, slitt og rett og slett ikke pen lenger. Hun hadde sort vogn, tror kanskje det er de som blir stygge raskest jeg altså? :vetikke:

Men når jeg tenker meg om så hadde kusinen til sambo sånn vogn til pjokken sin som er 7-8 mnd nå. Tror jeg må forhøre meg om hvilken type de hadde, og om de var fornøyde! :jepp:

Vi har ikke tittet så mye ennå, bare pratet såvidt om det... Sambo mente også at sånn som en kan bruke bilstolen i var praktisk, så han mente vi skulle ha en sånn, uansett om de var dårlige å kjøre eller ikke, og så heller kjøpe ny når vi går over til neste bilsete som da ikke passer der lenger.... :gjeiper:

Han tror visst vi er millionærer! :fnise:

Men vi får nå bare se hva vi finner når vi begynner å lete :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Ååh, så flott med frisk og fin bebis :strix: :rødme:

Litt dumt at h*n ikke ville avsløre kjønnet sitt men, er jo mulig med 3D senere.

Vi skal på ord UL til uken, og vil veeeldig gjerne vite kjønn. Først og fremst håper jeg at alt fortsatt ser fint ut med lille-bebis, ang kjønn er vi også veldig nysgjerrige. Type sånn at vi helt sikkert kommmer til å ta en 3D om h*n har bestemt seg for å være i det sjenerte hjørnet :sjenert: Ikke så farlig mht det vi skal kjøpe men mest mht navn :gjeiper:

Vi var på Princess her tidligere i uka, og kjøpte vel utstyr for 900 kr ca. Synes vi fikk masse for pengene. Kjøpte to laken-pakker der som sto at var til vogn/vugge. Håper de passer :sjenert:

Ang vogn så skal vi også kjøpe ny :) Her blir det nok TFK Joggster Twist. Jeg har en "passe stor" bil, så jeg må ha en vogn som kan bli liten i sammenlagt tilstand, pluss at jeg har "lånt" venninner sine bebiser og synes den vogna virker veldig fin :) Tenker også at jeg kommer til å bruke bilsete på vogn-understellet, super-kjekt :)

Er sant som du sier at det er kjempe koselig å handle til lille-bebisen :) Har kjøpt endel klær jeg også :sjenert: Mest str 56, og litt 50 og littebitt i 62. Vanskelig å vite hvor mye man trenger i str 50, men bør nok ha litt mer enn jeg har i dag. Sååeh, jeg har ikke kommet i mål enda føler jeg :rødme:

Hm, dette ble visst langt... Ha en fin kveld videre :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slår et slag for Bugaboo! Bestemt meg for Bugaboo for lenge siden, de er så fine, praktiske, slitesterke, etc. :fnise:

Kos deg videre med babyshopping :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg også tenker at det er greit med nytt, for jeg vil ha flere barn senere også :)

Søsteren min hadde samme vogn på begge sine, og da var den rett og slett gåen etterpå. Hun hadde to deler til understellet, sånn at man hadde "ny" del når baby nr to kom. Men combi delen ble jo brukt til de var både to og tre år, så den var falmet, slitt og rett og slett ikke pen lenger. Hun hadde sort vogn, tror kanskje det er de som blir stygge raskest jeg altså?

Men når jeg tenker meg om så hadde kusinen til sambo sånn vogn til pjokken sin som er 7-8 mnd nå. Tror jeg må forhøre meg om hvilken type de hadde, og om de var fornøyde!

Vi har ikke tittet så mye ennå, bare pratet såvidt om det... Sambo mente også at sånn som en kan bruke bilstolen i var praktisk, så han mente vi skulle ha en sånn, uansett om de var dårlige å kjøre eller ikke, og så heller kjøpe ny når vi går over til neste bilsete som da ikke passer der lenger.... Han tror visst vi er millionærer! :fnise:

Men vi får nå bare se hva vi finner når vi begynner å lete :)

Planlegge og prate om alt man skal kjøpe er jo halve morroa :fnise:

Fine ting du har kjøpt. Er det ikke koselig med babyshopping? :hoppe:

Kjempekoslig!

Hei :vinke:

Ååh, så flott med frisk og fin bebis :strix:

Litt dumt at h*n ikke ville avsløre kjønnet sitt men, er jo mulig med 3D senere.

Vi skal på ord UL til uken, og vil veeeldig gjerne vite kjønn. Først og fremst håper jeg at alt fortsatt ser fint ut med lille-bebis, ang kjønn er vi også veldig nysgjerrige. Type sånn at vi helt sikkert kommmer til å ta en 3D om h*n har bestemt seg for å være i det sjenerte hjørnet :sjenert: Ikke så farlig mht det vi skal kjøpe men mest mht navn

Vi var på Princess her tidligere i uka, og kjøpte vel utstyr for 900 kr ca. Synes vi fikk masse for pengene. Kjøpte to laken-pakker der som sto at var til vogn/vugge. Håper de passer

Ang vogn så skal vi også kjøpe ny Her blir det nok TFK Joggster Twist. Jeg har en "passe stor" bil, så jeg må ha en vogn som kan bli liten i sammenlagt tilstand, pluss at jeg har "lånt" venninner sine bebiser og synes den vogna virker veldig fin Tenker også at jeg kommer til å bruke bilsete på vogn-understellet, super-kjekt

Er sant som du sier at det er kjempe koselig å handle til lille-bebisen :) Har kjøpt endel klær jeg også :sjenert: Mest str 56, og litt 50 og littebitt i 62. Vanskelig å vite hvor mye man trenger i str 50, men bør nok ha litt mer enn jeg har i dag. Sååeh, jeg har ikke kommet i mål enda føler jeg :rødme:

Hm, dette ble visst langt... Ha en fin kveld videre

:klem:

Hei, hei!

Vet ikke om vi kommer til å ta ny UL. Jeg syns det er ganske greit å ikke vite, tror det er verre for sambo :ler: Jentenavn har vi nesten bestemt (tror jeg), det er verre med guttenavn.. Jeg har noen jeg liker, men de liker ikke sambo osv..

Så du har også vært på Princess :fnise: Jeg er veldig fornøyd med at vi fikk kjøpt så mye på tilbud! TFK Joggster Twist - har den tre hjul? Jeg vil helst ha fire tror jeg, selv om jeg ser veldig mange med trehjulinger! De ser veldig lette ut å manøvrere!

Vi har begynt å kjøpe klær vi str 50, mest fordi det virker som de fleste gir klær i str 56 og oppover i gave. Skal selvsagt kjøpe litt i de str også, men begynner med 50 tror jeg. Så utrolig lite og nusselig :hjerte:

Jeg slår et slag for Bugaboo! Bestemt meg for Bugaboo for lenge siden, de er så fine, praktiske, slitesterke, etc. :fnise:

Kos deg videre med babyshopping

Så bra at du liker Bugaboo også! Det er vikitig med god research i forkant ;) Jeg er ganske sikker på at vi kommer til å gå for den altså, hvis ikke sambo slår seg helt vrang - og det tror jeg ikke..

:klemmer: til alle!

Edit: Måtte ta bort endel utrykksikoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt mer babyshopping :fnise:

Likte sjiraffen veldig godt! :ler: :rødme:

Klarer ikke tenke på alt jeg trenger ennå jeg. Smelter litt av diverse leker, men resten får jeg helt krøll i hodet av. Det er jo så mye! :dåne:

Lurer på å outsource hele shoppingen.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte sjiraffen veldig godt! :ler: :rødme:

Klarer ikke tenke på alt jeg trenger ennå jeg. Smelter litt av diverse leker, men resten får jeg helt krøll i hodet av. Det er jo så mye! :dåne:

Lurer på å outsource hele shoppingen.... :fnise:

Du skal se at shoppelysten vokser i takt med magen ;) Dessuten er jeg sikker på at du får god hjelp av kommende besteforeldre/tanter/onkler. Mamma er allerede i gang med strikkeprosjekt :ler: Dessuten kan du sikkert låne eller arve noe utstyr, så det går helt sikkert veldig fint! Babyshopping er bare kos :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal se at shoppelysten vokser i takt med magen ;)

Ja, det er det jeg regner med så er ikke så fryktelig urolig :ler:

Hurra! Mandag straks over! (jobben altså..) :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...