Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Må jo :hoppe: litt for 17 uker! Tiden går fort syns jeg :dåne:

Hos jordmoren var pulsen på 148 tror jeg, på UL i uke 12 var den høyere. Vet ikke helt hvor mye jeg tror på sånt, det kommer jo an på om lille frø ligger i ro eller turner rundt når pulsen blir målt. Vi får vente og se :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: 17 uker :hoppe:

Formen fortsatt fin og får lurt inn litt trening? Det er vel 2. trimester en som regel føler seg i best form? Tenker du koser deg med voksende mage og liv i magen :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! 17 uker! :nigo:

Skal du på ordinær UL snart?

Har du fått bedre kontakt med frøet i magen ?

Ikke bli borte fra oss (KG) da Lilly.... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! 17 uker! :nigo:

Skal du på ordinær UL snart?

Har du fått bedre kontakt med frøet i magen ?

Ikke bli borte fra oss (KG) da Lilly.... :cry:

Jeg blir nok ikke borte, men akkurat nå er det så mye annet som skjer at jeg ikke prioriterer KG så veldig høyt :gjeiper: Jeg er innom og leser altså, bare ikke like ofte som før. Merker at jeg fremdeles er mer trøtt en før, og da går min våkne tid med til jobb, sambo og trening.. Tror det er riktig prioritering akkurat nå :fnise: Men jeg skal bli litt flinkere til å være mer innom i helgene, jeg vil jo følge med her også. Og så er det mange nyttige tips å plukke opp :jepp:

Tror magefrøet har det fint! Når jeg plager frøet med å dytte litt på magen kjenner jeg at h*n beveger seg, så en slags kommuikasjon har vi da :ler: Gleder meg til det blir mer tydelig spark, det har jeg bare kjent to ganger. Sambo har veldig lyst til å kjenne det også :rødme: UL er i neste uke, er veldig spent og litt nervøs. Glad jeg har sett at alt er på plass + kjent bevegelse, da satser jeg på at alt fremdeles er bra selv om man aldri har noen garanti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle :klemmer:

Bare det å sove lenge og ta ting med ro føles veldig godt! Har bare slappet av og gått en tur, herlig :jepp:

Til uken er det ordinær UL, både litt nervøs og spent. Håper alt er i orden, men det er jo ingen garanti. Gleder meg til å se babyen igjen, men klarer ikke helt å forestille meg det dersom ikke alt er ok.. Kommer nok til å ha litt høy puls på forhånd. Tenk, neste helg kan vi forhåpentligvis puste ut litt, kanskje vi vet kjønnet og har handlet litt klær også? Håper det :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent, spent, spent på UL denne uka! Håper inderlig at alt er som det skal! Kjenner stadig vekk bevegelser og romstering, så da håper jeg bare at det er en frisk og sprek liten baby som turner rundt der inne :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spent, spent, spent på UL denne uka! Håper inderlig at alt er som det skal! Kjenner stadig vekk bevegelser og romstering, så da håper jeg bare at det er en frisk og sprek liten baby som turner rundt der inne :babysmokk:

Masse lykke til på UL! Helt overbevist om at alt er i sin skjønneste orden :Nikke::nigo:

Skal du ikke hente frem tippelista hit nå?

Tror fortsatt på gutt hos deg (og meg selv også :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det håper jeg også :jepp: Da kan vi begynne å handle klær og utstyr, det har jeg ikke turt å gjøre enda.. Har flere strikkeprosjekter klart, nå venter jeg bare på "startskuddet" *bank-i-bordet*

:babygutt:

LineGourmet

*lilly*

Ripsy

VirreVapp

:babyjente:

~Milla~

hegejenta30

pusilus

Småkjekset

Jeg tror fremdeles på gutt, selv om jeg ikke er like skråsikker som jeg var før. Blir spennende å se hvem som får rett! UL er ikke før på fredag, og jeg kjenner allerede at denne uken kan bli veeeeldig lang :dåne: Jeg er så spent!

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg vært på ordinær UL! Frisk og fin baby, og veldig aktiv :rødme: Kjønnet ville den ikke avsløre, så da blir det en liten overraskelse i juni :hjerte: Termin er samme som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...