Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Jeg tror du får ei jente :Nikke:

Jeg har strikket og heklet tepper i massevis, det har jeg holdt på med i hele prøveperioden min (2,5 år) Jeg har gitt bort en del av det til venninner, men en del har jeg bare ikke klart å kvitte meg med :hjerte:

Jeg har strikket en liten jakke også jeg :sjenert: Noen stor innkjøp har vi ikke gjort enda :riste: , venter til etter ul med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du og mannen får en koselig nyttårs-feiring i kveld :Nikke:

Hva står på menyen hos dere?

Godt nytt år Lilly! Vi går et spennende år i møte :gjeiper: :rødme:

:skya::strix::skya::strix::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen!!

Håper alle har hatt en fin nyttårsfeiring :klemmer: Jeg og kjære har hatt en rolig og fin kveld hjemme, bare oss. Fristet ikke så mye å gå ut akkurat :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert tippelisten

Gidder ikke ha to innlegg med tippeliste, så da endrer jeg bare her.. Ble litt rotete, men dere skjønner vel ;)

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal se det bare er jeg som får rett! :ler:

edit: har du noen preferanser selv, Lilly?

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal se det bare er jeg som får rett! :ler:

edit: har du noen preferanser selv, Lilly?

Jeg er nok enig med deg :lur: Det blir uansett spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper også at du har en liten :babygutt: i magen.

Det er notert! Da er det plutselig uavgjort :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å skrive et skikkelig glad-innlegg her, men kjenner at det ikke blir helt det samme etter det som skjedde med Pusilus. Livet er bare så urettferdig :tristbla: Nå håper jeg bare at alt er ok på UL, bryr meg overhodet ikke hvilket kjønn det er så lenge lille frø er frisk og rask :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det endelig fredag, jammen var det hardt å starte på jobb igjen etter lang ferie og med full arbeidsuke :dåne:

Uka har likevel vært ganske fin! Jeg har kommet igang med mer trening, godt å kjenne at kroppen fungerer. Nå er det bare å komme seg opp frå 1.trimester-komaet ;)

Høydepunktet i uka var jordmorbesøk! Kjempeflink og koslig dame, jeg er SÅ fornøyd. Hun hadde goood tid, og vi snakket om en masse forskjellig. Hun syns jeg hadde fått en fin gravid-mage, og når hun undersøkte meg mente hun at livmoren var ganske stor ifht hvor langt jeg var på vei :ler: Hun kommenterte til og med at det kunne jo kanskje være flere der inne.. da var jeg glad jeg hadde sett at det bare var en! Lille frø liker seg godt litt til venstre, kjenner det tydelig nå. Hjertelyden var fin, og innimellom hørte vi svosj-svosj når h*n turnet rundt der inne :rødme:

Ja, også har jeg begynt å kjenne liv!! Det er spesielt om kvelden, da kjenner jeg at det er noe lite som beveger seg der inne :rødme: Kjempekos :hjerte:

God helg til alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig når man begynner å legge merke til de første bevegelsene :rødme:

Bare vent - snart er det fult turnstevne inni der! :fnise:

Ønsker deg også en riktig GOD HELG!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt nyttår!!! (litt sent ute :sjenert: )

Fint at det spirer og gror som det skal. Kan tenke meg at det er stas å kjenne bevegelser :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å kjenne bevegelser og liv! :nigo: Gleder meg til jeg kommer dit :Nikke:

Bra du hadde et fint jordmor-besøk. :tommelopp: Tar du alle kontrollene hos henne heretter eller? Sa hun ikke hvor høy pulsen var på lille frø da? Det kan jo indikere hvorvidt det er gutt eller jente :lur:

Misunner deg treningsstarten. Jeg har ikke kommet i gang igjen, men snart... kanskje til helga igjen...? :sjenert:

:trene::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...