Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forliggende morkake er gunstig fikk jeg beskjed om da jeg var på UL nå sist (har det selv). Akkurat da hun sa det sprella mini til så jeg glemte jo helt å spørre om hvorfor det var gunstig...

Benytter også anledningen til å :nissevink: ønsker deg og dine en riktig GOD JUL :nissevink:

:klemmer: fra meg!

ps.: må jo :hoppe: litt for 14 uker også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klemmer:

God jul til dere også!! :nissevink: Håper dere koser dere alle sammen :nisseblunk:

Jeg (vi) har det kjempefint, koser oss sammen med familie og bare slapper av. Herlig! Bumpen vokser, nyheten er offisiel og alt er bare fint :nigo:

14 uker!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har en fin kulefeiring! :tree:

Edit: Julefeiring skulle det være, men siden du har fått en fin kul, lot jeg det stå :fnise:

Endret av Coriander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallaisen Lilly! :nigo:

Har du hatt fin julefeiring så langt?

Spent på høre jeg altså.... om fokus på fremtiden og fine gaver :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer: Håper dere har hatt en kjempefin julefeiring alle sammen!

Jeg har kost meg masse, rolige dager med familie, masse god mat og flotte julegaver. Herlig! Både rart og litt vemodig at det er siste "normale" jul, til neste år blir alt annerledes med en liten en :gjeiper: For all del, det blir sikkert veldig koslig, men også litt rart å tenke på.. Det er liksom nå det begynner å gå opp for meg hva som skal skje i 2011, det er store forandringer på gang.. Jeg tror det ble litt mer virkelig når vi har fortalt det til familie og venner (har ikke sagt det på jobb enda :gjeiper: )

Som dere skjønner, det er mange tanker på gang for tiden. Mest glade, men litt vemod og bekymringer også. Jeg som vanligvis ikke tar så lett til tårene har blitt veldig emosjonell. Det hører vel med, men håper det stabiliserer seg litt for det er ganske travelt :filer:

Hvordan er det med dere andre? Har dere kjøpt/laget noe til babyen? Jeg har veldig lyst til å begynne på et teppe, men vet ikke om det er litt tidlig :sjenert: Jeg er ikke noen raser-strikker akkurat, så det tar nok litt tid. Tenkte derfor at det kunne være greit å begynne nå. Kanskje jeg skal vente til jeg har vært hos jordmor like over nyttår, håper jeg får høre hjertelyden da.

Må fortelle noe artig forresten.. I dag våknet jeg og måtte veldig på do, og når jeg kjente på magen kunne jeg kjenne en helt tydlig "klump" ca ved navlen. Det må ha vært livmoren, ikke sant? Det som var litt gøy var at når jeg våknet lå jeg på siden sånn at magen var skjev :ler: Det såg veldig komisk ut, men forvant når jeg hadde vært på do. Sambo syns ikke det var like gøy, han ble bare bekymra (som vanlig) :fnise:

15 uker!! :rødme:

UL om noen uker, så hvis noen vil tippe så er det bare å fyre løs :lur:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippeliste

:babygutt:

LineGourmet

*lilly*

Ripsy

VirreVapp

:babyjente:

~Milla~

hegejenta30

pusilus

Småkjekset

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det at jeg har tippet gutt ja. Hadde jo min synske åpenbaring her for litt siden :ler:

Det er godt å se at du er "hjemme" igje (på KG :fnise: ).

Koselig å høre at du har hatt det fint med familien. Noe av det koseligste jeg har gjort så langt i gravditeten er jo nettopp å fortelle det til familien. Mange av de fikk jo vite det på telefon, så å treffe de ordentlig i julen har vært ekstra kos :nigo:

Tror også det er veldig normalt å ha både glade, vemodige og bekymrede tanker. Det er jo en overgang vi skal igjennom og voldsom forandring. :Nikke: Ikke vet vi hva vi går til heller :sjenert: Men noe inni meg sier at det kommer til å bli fantastisk og at vi ikke vil bytte det bort for alt i verden :rødme:

Du får kose deg kulen din! Jeg er fortsatt sikker på at jeg kjenner livmoren så vidt jeg... men litt lenger ned en navlen da.. :hoho:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er formen om dagen nå da? Har kvalme og manglende matlyst gitt seg?

Og begynner du å knytte deg til frøet i magen?

Viktige spørsmål.. :ler::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen om dagen nå da? Har kvalme og manglende matlyst gitt seg?

Og begynner du å knytte deg til frøet i magen?

Viktige spørsmål.. :ler::hjerte:

Kvalmen ble mye bedre i løpet av jula, men det har sikkert litt å gjøre med at jeg har slappet av, sovet lenge og ikke stresset. Får se hvordan det går når det er fullt kjør på jobb igjen. Uansett skal det bli bedre fremover, og jeg har sluppet relativt lett unna sammenlignet med mange andre.

Det er rart, når man får en liten kul og kjenner at det er noe der så blir det litt mer virkelig. Merker at jeg (ubevisst) tar mer på magen, koslig å tenke på at det er noen der inne :rødme: Nå ser jeg frem til neste UL, håper bare alt er bra da også, så kan vi begynne å handle litt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...