Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Ikke noe vits å gi næring til katastrofetanker, det fører ikke noe godt med seg. Kast de i skuffen og lås igjen! :ler: Det pleier jeg å gjøre :fnise: UL kommer til å bli en kjempepositiv opplevelse for dere! Og jeg er helt sikker på at alt er i sin skjønneste orden der inne :nigo:

Fikk en psykic følelse nå - jeg tror det er gutt der. Husk at jeg har sagt det ;)

Klemmer fra synske line :ler:

Nei, du har rett i det! Satser på at det går fint, uansett blir det godt å få vite det snart, så slipper vi å tenke mer på det i jula ;) Veldig glad for at vi bestilte UL i hvertfall!

Gutt er notert! Har som sagt stor tro på dine synsk evner, så vi får se om du får rett ;) Jeg er forresten enig med deg, har alltid tenkt at vårt første barn blir en gutt! Spennende :lur:

---

Dårlig form igjen i dag, utrolig slapp og kvalm. Har allerede spydd en gang på jobb og det er ikke noe særlig. Føler at det lukter skikkelig herlig av meg :fnise: Har spist en mandarin for å "kamuflere" litt, spørs om det hjelper..

Edit: Oisann, under 200 dager igjen :dåne: Kjemperart :ler:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Snaart er du på den magiske grensen :strix: Blir bra å være over den første kneika :) Må si jeg kjenner meg igjen i følelsene vedr UL, kjenner jeg er skikkelig spent og litt nærvøs jeg også.

Skal bli fint å ha tatt en titt før jul synes jeg, da vet man at den lille faktisk er der og at den forhåpentligvis har det bare bra :rødme:

Lykke til på UL, alt er nok i skjønneste orden!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL!

Og imorgen er du ifølge tickeren din over den magiske grensen på 12 uker! :strix:

Håper alt står bare bra til med både deg og minien.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! UL er ikke før i neste uke, like over helgen. Det blir kjempespennende og forhåpentligvis veldig gøy :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Den første magiske grensen. Er det ikke herlig?

Jeg var så lettet da jeg rundt 12uker selv. Nå er det nedtelling til UL sant!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 uker a gitt, det suser avgårde ser jeg! Det må være godt å ha nådd den milepælen og snart skal du jo på ultralyd også :hoppe:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer:

Vi har hatt besøk i helgen, derfor lite KG tid ;) Veldig koslig, og litt travelt! Nå er besøket reist og jeg og sambo skal ha en rolig søndag sammen :hjerte:

Sikkert dumt spørsmål, men jeg trenger vel ikke ha med helsekortet på tidlig UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk :klemmer:

Vi har hatt besøk i helgen, derfor lite KG tid ;) Veldig koslig, og litt travelt! Nå er besøket reist og jeg og sambo skal ha en rolig søndag sammen :hjerte:

Sikkert dumt spørsmål, men jeg trenger vel ikke ha med helsekortet på tidlig UL?

Tja, vet ikke helt.. :sjenert: Det skal jo være med til alle kontroller. Og selv om dette er en privat UL, så er det jo fortsatt en kontroll..? :klø:

Legen min sa at jeg skulle ha helsekortet på meg til enhver tid, så jeg har bare plassert det i veska jeg :ler:

Like greit å bare ta det med kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilly - du trenger ikke helsekortet til privat UL, jeg hadde det ikke med, og det ble ikke spurt om. Jeg sa ifra til fastlegen min at jeg hadde vært - og viste utskriften jeg fikk på den private UL når jeg var på ordinær UL. Hun sa noe sånt som at "dette ser helt fint ut" eller noe, og kommenterte at hun kjente godt hun som hadde tatt ultralyden første gang og at hun var flink... :) Alltid godt å høre at de du har vært til er flinke.

Hvis de ser noe som er unormalt kan de ikke gjøre noe med det - men bare henvise videre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Da har vi vært på tidlig UL og fått se en sprellende, perfekt liten baby :hjerte: Alt såg helt fint ut, og det var en fantastisk opplevelse :rødme: De sjekket alt mulig, til og med nakkefold og nesebein, alt var helt supert! Akkurat nå er jeg så utrolig glad og lettet :strix: Dere som ikke har vært på UL ennå kan glede dere, det var fantastisk og helt uvirkelig! Utrolig rørende, blir helt på gråten bare jeg tenker på det :fnise: Vi er i lykkerus både jeg og sambo :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...