Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Er utrolig kvalm og uggen for tiden, så aktivitetsnivået bærer preg av det. Takk og lov for mandariner/appelsin og skogsbæryoughurt ;) Du verden for et spennende liv :ler:

Herlig! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:strix: 9 uker i dag! :strix:

Lite nytt, fremdeles utrolig kvalm og slapp. Håper bare det går over til jul :filer: Har jo ikke spist sjokolade på 2 mnd.. Blir vel kjempenervøs den dagen jeg ikke er kvalm lenger heller, så galt blir det vel uansett :ler: Jeg savner bare matlysten min :lete: Det er så uvant å ikke ha lyst på noe.

Strekker og stikker mye om dagene, kjennes ut som noen river og sliter i det jeg går utfra er livmoren. Ikke vondt, men litt ubehagelig. Håper det er et godt tegn, da skjer det noe inni der :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livmorstrekkingen kan være ganske så ubehagelig ja... Men er et veldig godt tegn.

Må jo også :hoppe: litt for 9 uker!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for 9 uker!! :hoppe:

Ikke moro med den kvalmen, du har min aller største medfølelse! Men trøst deg med at det mest sannsynlig går over om ikke så altfor lenge, i hvert fall bør det bli litt bedre snart!

Tenker dere forresten at dere skal på en tidlig ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dere forresten at dere skal på en tidlig ultralyd?

Vi har tenkt å ta en tidlig UL når 12 uker er unnagjort, hvis alt er ok da kan vi puste litt ut og fortelle det til besteforeldre ++ Hadde jeg hatt ubegrenset med penger og tid hadde jeg sikkert tatt UL hver uke :gjeiper: Jeg tenker som så at vi heller får leve med at alt er litt usikkert i starten, leve med litt bekymringer og tanker, og heller fokusere på det positive. Dette er bare starten på en masse bekymringer som sikkert vil vare resten av livet, og da er det beste å prøve å leve med det på en positiv måte selv om det så klart hadde vært herlig å sett liv allerede :jepp: Det hadde vært annerledes om jeg hadde hatt masse blødninger, men jeg går utfra at alt er bra til vi får vite noe annet. Men jeg kommer til å være kjempenervøs på UL, gru-gleder meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt sent ute med 9-ukers gratulasjonen :blomst:

Du er ikke den eneste som savner matlysten :sjenert: Yndlingsrettene mine smaker guff og py for tiden :sukk: Håper virkelig at jeg er tilbake til normalen når julen kommer.

Håper du har en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent ute med 9-ukers gratulasjonen :blomst:

Du er ikke den eneste som savner matlysten :sjenert: Yndlingsrettene mine smaker guff og py for tiden :sukk: Håper virkelig at jeg er tilbake til normalen når julen kommer.

Håper du har en fin helg :)

Takk Pusilus, du er akkurat over den magiske grensen (så deg i mai/juni tråden), så gratulerer selv :klemmer:

Håper virkelig matlysten er tilbake i god tid før jul, ellers blir det litt kjedelig. Har jo gledet meg til julemat helt siden i fjor :gjeiper: Hadde to relativt kvalmefrie dager før helgen, men lørdag var kvalmen tilbake for fullt. Håper den er på retur i det minste!

- - -

Ellers er alt fint! Jeg er fremdeles uten internett hjemme, så det er ikke mye jeg får oppdatert meg rundt om kring. Har fått med meg at Ruccola har testet positivt da, kjempegøy :strix: Håper alle har en fin helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er alt fint! Jeg er fremdeles uten internett hjemme, så det er ikke mye jeg får oppdatert meg rundt om kring. Har fått med meg at Ruccola har testet positivt da, kjempegøy :strix: Håper alle har en fin helg! :klemmer:

:rødme: :hjerte:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sånn annenhver dag med kvalmen. Håper den gir seg snart altså.. Blir litt lei, selv om jeg ikke vil klage :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp::skravle:

Nei, Lilly! Nå syns jeg du forsømmer KG altså :fnise:

Hvordan går det? Er formen bedre, eller er den bare bæd...? :sjenert:

:klem:

Ja, jeg vet! KG har ikke vært øverst på prioriteringslisten i det siste, desverre :lol: Unnskyldningen er en blanding av dårlig nettilgang og mange andre ting ;) Jeg er begynt å komme litt i julemodus, og koser meg med å lage litt juleting + kvalitetstid med sambo. Så alt er bra altså, jeg er bare ikke så mye online :nisseblunk:

:klem: tilbake

Formen er helt ok, litt kvalm, men ikke verre enn at det er til å leve med. Matlysten er fremdeles ikke noe særlig da. Er litt fasinert over at ting jeg vanligvis liker (grovt brød, knekkebrød, fisk, juice, norvegia ++) ikke frister nå, mens ting jeg vanligvis sjelden spiser (kjøtt, pølse, loff, melk ++) er det som er "enklest" å spise mht matlyst. Kjemperart :fnise:

10 uker i morgen, bare 2 igjen til 12 uker. Håper inderlig det går bra nå, det hadde vært utrolig tungt hvis ikke. Jeg og sambo har begynt å snakke mye om det, og glede oss. Gleder meg til vi kan begynne å handle ting, og fortelle det til familie og venner :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen matfenomenet :ler: Godt det ikke bare er meg ;)

Jeg må si jeg gleder meg til yndlingsrettene mine smaker godt igjen.

Jueforberedelser er koselig :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...