Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Håper bekymringene har avtatt, ikke noe festlig med sånne skremmende blodspor.

Ønsker deg en deilig og avslappende helg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :klemmer:

Det virker som lille frø har det bra, heldigvis! Jeg derimot er utrolig kvalm, har spydd en gang og må brekke meg ved akutt ekle lukter :spy: Syns sea-bands hjelper litt, men ikke så veldig mye. Det har resultert i at matlysten er på et bunn-nivå, noe som er en ny opplevelse for et matvrak som meg :fnise: Det er virkelig ingenting som frister, epler og appelsiner er det eneste som går an :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet endel frem til ca uke 15 (husker ikke helt). Jeg skvatt like mye hver gang, men det har gått bra :jepp:

Misunner deg ikke kvalmen. Min gikk over i uka 11-12. Ta vare på deg selv denne tida. Det som funket best for meg var tyrkisk pepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei *lilly*

Har sneket inne her noen dager, så det var på tide å legge igjen et spor. Kjenner meg igjen av så mye av det du skriver, tror vi er heelt normale :sjenert: :gjeiper:

Håper formen holder seg fin fortsatt og at vi vips er på 12 uker :rødme:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalme er virkelig ikke noe særlig... men absolutt verdt det ( :rødme: ) selvom det kanskje ikke alltid vil føles sånn ;)

:klemmer:

Nei, gøy er det ikke, men det er absolutt verdt det! Kjenner jeg allerede er lei etter en uke med skikkelig kvalme, det er litt tidlig ;)

Jeg spottet endel frem til ca uke 15 (husker ikke helt). Jeg skvatt like mye hver gang, men det har gått bra :jepp:

Misunner deg ikke kvalmen. Min gikk over i uka 11-12. Ta vare på deg selv denne tida. Det som funket best for meg var tyrkisk pepper.

Det virker å være veldig vanlig heldigvis, men det er mye man skal bekymre seg for. Ikke har jeg vondt heller, så jeg tror nok at alt er som det skal være. Kvalm og uvel er jeg også, så jeg føler meg absolutt gravid :gjeiper: Takk for tips om tyrkisk pepper, tror det er epler og appelsiner som fungerer best her!

Hei hei *lilly*

Har sneket inne her noen dager, så det var på tide å legge igjen et spor. Kjenner meg igjen av så mye av det du skriver, tror vi er heelt normale :sjenert: :gjeiper:

Håper formen holder seg fin fortsatt og at vi vips er på 12 uker :rødme:

:klemmer:

:velkommen: Koslig med nye "ansikter" :nigo: Gøy at vi er ca like langt også! Du har nok rett i at vi sikkert tenker mange av de samme tankene, det er jo veldig spesielt å være gravid for første gang med alt det fører med seg både av gleder, plager og bekymringer ;) Har du merket noe til kvalmen? Håper tiden går fort for oss begge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilly! Innom hos en av mine favorittpersoner! :ler::klemmer:

Føler jeg forsømmer både den ene og den andre om dagen. Orker bare ikke henge meg opp i prøving og graviditeter og alt. Bedre å fokusere på trening ja :nigo: Men nå er jeg jo straks over i vente-perioden, gleder meg ikke! :kjefte:

Godt å høre at du er kvalm og ellers fin form. Hvordan er det ellers, klarer du å konsentere deg på jobben? Tenker du på det hele tiden, eller er du mer avslappa nå? Når er legetimen? :skravle:

Epler og appelsiner :hjerte: Og nå kommer det jo klementiner snart også! :gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke superfestlig denne kvelmen nei.. Men den går forhåpentligvis over snart :jepp: Og jeg gleder meg så innmari til tolv uker, så kanskje de bekymringene avtar litt også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilly! Innom hos en av mine favorittpersoner! :ler::klemmer:

:kyss:

:klemmer: -tilbake

Føler jeg forsømmer både den ene og den andre om dagen. Orker bare ikke henge meg opp i prøving og graviditeter og alt. Bedre å fokusere på trening ja :nigo: Men nå er jeg jo straks over i vente-perioden, gleder meg ikke! :kjefte:

Skjønner deg godt, det kan bli mye snakk og skriving om sånne ting. Og så er det jo det samme hver mnd, ikke rart man blir litt lei :klemmer: Lurt å fokusere litt på trening, når EL er overstått går jo naturen sin gang og da kan man ikke gjøre så mye fra eller til uansett, egentlig like greit :gjeiper: Men jeg heier på deg uansett jeg :duskedame:

Godt å høre at du er kvalm og ellers fin form. Hvordan er det ellers, klarer du å konsentere deg på jobben? Tenker du på det hele tiden, eller er du mer avslappa nå? Når er legetimen? :skravle:

Epler og appelsiner :hjerte: Og nå kommer det jo klementiner snart også! :gave:

Joda, jeg kan ikke klage. Har nesten blitt vant til å være kvalm, så det går greit. Når jeg bruker sea-bandsa blir jeg ikke sånn spy-kvalm heller, men litt trøtt er jeg jo. Jobben går greit, låser meg inne med farris og eple når det blir for ille :ler: Legetime har jeg ikke bestilt ennå, skal ringe når jeg er 8 uker på vei, regner med jeg får time rundt uke 12 og det er helt greit. Passer fint egentlig! Planen er fortsatt en tidlig UL når 12 uker er overstått ;)

Jaaa! Klementimer :hjerte: Gjett om jeg kommer til å spise noen kg av de :fnise:

Ikke superfestlig denne kvelmen nei.. Men den går forhåpentligvis over snart :jepp: Og jeg gleder meg så innmari til tolv uker, så kanskje de bekymringene avtar litt også :sjenert:

Ja det kan du si, tiden går heldigvis framover i det minste :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjære drar på en impulsiv kjærestetur i kveld, blir borte til over helga og enda litt til ;) Jeg satser på at det blir fint, og at jeg holder kvalmen i sjakk med sea-bands :gjeiper: Gleder meg ihvertfall masse, vi skal kose oss :rødme:

Har vært veldig dårlig på besøk i dagbøkene i det siste, men jeg skal ta igjen det forsømte når jeg er tilbake ;)

Ha det fint så lenge, og god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så herlig med kjærestetur! Skulle ønske det var meg... Og så :hoppe: jeg litt for 7 uker, dette går jo rasende flott!! :)

Kos deg masse i helgen, ta livet med ro og bare nyt det du kan uavhengig av kvalmen. Jeg merker at min er bedre hvis jeg spiser riktig, hviler og ikke minst sover mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kjære drar på en impulsiv kjærestetur i kveld, blir borte til over helga og enda litt til ;)

ÅÅÅÅÅ heldiggrisen! :ler:

Kos dere max meget! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos dere masse på tur!!! :)

Og hipp hurra for 7 uker! (her skulle jeg hatt duskedame, men så var det de fordømte uttrykksikonene da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...