Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uffa, kjipern den der helsikes kvalmen. Håper du slipper unna det verste, har inntrykk av at de aller fleste gravide blir mer eller mindre kvalme. Får håpe seabands gjør underverker for deg også! :klemmer:

Grattis med 6 uker!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 6 uker!

Kvalme er noe skikkelig herk! Men den gir seg for de aller fleste når man nærmer seg 10-12 uker.

Krysser fingrene for at den går over for deg også.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for heiing jenter :klemmer:

Huff, i går kveld da jeg var på do såg jeg noe brun-rødt i trusen. Fikk fullstendig panikk.. Jeg har hatt mye hvit utfold de sist dagene, og dette såg ut som noen dråper gammelt blod som hadde blandet seg med utfloden. Det har ikke kommet noe mer etterpå, men den store roen forsvant rimelig raskt. Nå er det tilbake til frynsete nerver og hyppige do-turer :filer: Orker ikke tanken på å miste en gang til, det fikser jeg bare ikke.. På den positive siden så har jeg ikke vondt. Skulle ønske jeg kunne knipse, og *vips* 12 uker :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig med blødninger de 8 første ukene. Er som regel bare slimhinnene som driver å stabiliserer seg. De er ekstra tykke og hovne nå som man er gravid. Har selv hatt litt blødninger, men her vokser spiren som bare det. Så det er nok bare pysete slimhinner... Krysser iallfall fingrene for at det er det!

Og skjønner du blir ekstra nærvøs for at det kanskje skulle være noe negativt, siden du har mistet en gang allerede.

:klemmer: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uvanlig med blødninger de 8 første ukene. Er som regel bare slimhinnene som driver å stabiliserer seg. De er ekstra tykke og hovne nå som man er gravid. Har selv hatt litt blødninger, men her vokser spiren som bare det. Så det er nok bare pysete slimhinner... Krysser iallfall fingrene for at det er det!

Og skjønner du blir ekstra nærvøs for at det kanskje skulle være noe negativt, siden du har mistet en gang allerede.

:klemmer: til deg!

Takk for gode ord :klemmer: Det var det jeg trengte å høre akkurat nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen dråper med blod tror jeg ikke du skal bekymre deg for, selv om det er HELT naturlig at du gjør det, siden du har opplevd dette før. Men synes jeg hører om veldig mange som blør mye jeg, en venninne blødde hver eneste dag i hele svangerskapet og fødte en velskapt gutt på termin. Så det er absolutt mulig!

Stor :klem: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ikke på sea-bandsene i dag siden jeg ville ha litt kontroll på evt. svakere sypmtomer, men jeg kjenner godt at kvalmen er enda litt verre i dag enn i går. Måtte til og med brekke meg :fnise:

Akkurat i dag er en ganske fin dag å være kvalm på, så jeg er egntlig bare glad til og håper alt bare var helt ufarlig. Det var tross alt bare et par dråper og heller ikke friskt blod. Kunne godt tenkt meg en krystallkule akkurat nå, så jeg kunne ha sett inn i fremtiden og forsikret meg om at jeg har en liten baby om et år! Håper bare alt går bra med lille frø :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, man blir litt smårar av denne nervøsiteten.. Jeg gransker jo trusa hver gang jeg har vært på do :fnise: Men er jo helt vanlig med litt spotting/blødninger i graviditeten, så en får prøve å slappe av så godt en kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Har sneket litt her inne en stund, tenkte det var på tide å melde meg nå. ;)

Tenkte bare å :hoppe: litt for 6 uker, og håper ikke kvalmen blir alt for slitsom! :blomst:

Takk! Og velkommen hit :nigo: Du er et par uker foran meg, er du ikke? Uansett gøy med andre ny-gravide :jepp:

Hurra for 6 uker! :duskedame::ler:

Du venter på legen ja.. ingen tidlig ultralyd heller? Det tror jeg jeg ville ha gjort. Om jeg blir gravid så får jeg vel det uansett, siden jeg er stein gammel :hoho:

Ha en fin kveld Lilly :klemmer:

Du er da ikke gammel, hørt sånt tull :rope:

Hvis jeg ikke får nervøst sammenbrudd/blødninger de neste ukene tror jeg at vi skal prøve å vente til jeg har passert uke 12. Vi får se, dagene går ikke akkurat raskt :ler: Har uansett lyst til å se at alt ser bra ut der inne før vi forteller det til noen, og det kommer vi ikke til å gjøre etter uke 12 og ultralyd.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tross alt bare et par dråper og heller ikke friskt blod.

Jeg er fortsatt sikker på at dette går bra Lilly :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Og velkommen hit :nigo: Du er et par uker foran meg, er du ikke? Uansett gøy med andre ny-gravide :jepp:

Takkn :nigo:

Og jepp, 8+2 i dag, i følge jordmora. Og siden det vil si en hel dag lengre enn egne utregninger ( :fnise: ) så går jeg for den! :ler: Alt for å bikke 12 uker fortest mulig!

Tenker alt er som det skal til tross for en liten blødning, forresten. Jordmor sa i går at hvis man opplever småbløninger så trenger ikke det å bety fare i det hele tatt. Slimhinnene våre er jo opphovnet nå, og det skal lite til før å rispe litt opp oppi der. ;) Syntes det var betryggende å høre det fra henne!

Alt er nok helt som det skal med astronauten! :jepp:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt sikker på at dette går bra Lilly :)

:klemmer:

Takkn :nigo:

Og jepp, 8+2 i dag, i følge jordmora. Og siden det vil si en hel dag lengre enn egne utregninger ( :fnise: ) så går jeg for den! :ler: Alt for å bikke 12 uker fortest mulig!

Tenker alt er som det skal til tross for en liten blødning, forresten. Jordmor sa i går at hvis man opplever småbløninger så trenger ikke det å bety fare i det hele tatt. Slimhinnene våre er jo opphovnet nå, og det skal lite til før å rispe litt opp oppi der. ;) Syntes det var betryggende å høre det fra henne!

Alt er nok helt som det skal med astronauten! :jepp:

Takk begge to :klemmer: Det har ikke kommet noe mer, så jeg slapper litt mer av nå. Fremdeles nervøs hver gang jeg på do, men det kommer jeg nok til å være helt til jeg er forbi uke 12 :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også overbevist om at huleboeren har det bra. :) Så lenge du ikke har smerter, så tror jeg du kan ta det helt rolig. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også overbevist om at huleboeren har det bra. :) Så lenge du ikke har smerter, så tror jeg du kan ta det helt rolig. :klemmer:

Håper det :jepp: H*n har å klore seg godt fast! Jeg har ikke smerter nei, bare strekk i livmoren og det har jeg vent meg til ;) Neida, jeg tror også det går bra, men man blir bare så redd :klemmer:

Kommer til å gå så bra atte :jepp: Er meninga nå skjønner du :rødme:

Ja, det håper jeg virkelig! Har begynt å innstille meg på at vi får en baby i juni, så da har h*n å være der leeenge enda ;) Det er så gøy at så mange ble gravide i oktober :hjerte: Selv om det såklart helst skulle vært enda flere da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig er det fredag :strix: Det skal bli godt å slappe av noen dager, jeg er helt kaputt etter en travel uke med kvalme, trøtthet og bekymringer i tillegg til jobb. Akkurat nå er jeg bare trøtt og utrolig kvalm, gleder meg til å komme meg hjem og slenge meg på sofaen. Så får vi prøve å ta treningen i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en fin helg!

Skal se spiren har bosatt seg og ikke har tenkt å flytte ut igjen før i juni!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er det fredag :strix: Det skal bli godt å slappe av noen dager, jeg er helt kaputt etter en travel uke med kvalme, trøtthet og bekymringer i tillegg til jobb. Akkurat nå er jeg bare trøtt og utrolig kvalm, gleder meg til å komme meg hjem og slenge meg på sofaen. Så får vi prøve å ta treningen i morgen :ler:

Jeg støtter dette helt og holdent fullt ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...