Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy at dere heier :hoppe:

Koser meg virkelig om dagen, formen er bra med unntak av puppene som bare er vonde :fnise: Kjenner det var godt å komme over tidspunktet for SA`en sist gang, nå slapper jeg veldig av. Tror jeg skal bli litt flinkere med trening fremover, har vært litt nervøs nå i starten. Vet jo ikke hvordan formen blir de neste månedene, så det er vel best å trene mens man kan ;) Merker også at sambo slapper litt mer av, han har blitt veldig "beskyttende" i det siste, skjønningen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt ser greit ut - det går veien denne gangen :klemmer: Snart blir sikkert puppene bra også :jepp: Men da kommer kanskje kvalmen i stedet da :fnise: Blir nok litt sånn de neste 9 månedene - det ene avløser det andre. Men jammen er det verdt det :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom til å tenke på at det på en måte er litt betryggende å ha hatt en SA, for all del - det var ikke noen hyggelig opplevelse, men da vet jeg ihverfall hvordan en SA arter seg. Tror det gjør at jeg slapper mer av nå, siden alt ved denne graviditeten er så annerledes enn sist. Så aldri så galt at det ikke er godt for noe :sjenert:

(Nå høres jeg kanskje litt ufølsom ut, men jeg går jo ut fra at naturen ryddet opp i noe som ikke var levedyktig sist, og da blir det tross alt litt annerledes)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at alt ser greit ut - det går veien denne gangen :klemmer: Snart blir sikkert puppene bra også :jepp: Men da kommer kanskje kvalmen i stedet da :fnise: Blir nok litt sånn de neste 9 månedene - det ene avløser det andre. Men jammen er det verdt det :hjerte:

Bring it on! :lur: Jeg har planen klar; ritz kjeks, eplejuice/farris og epler. I nødstilfelle; sprite og salt chips. Gjenstår å se om det virker :ler: Jeg er veldig optimist nå ihvertfall :tommelsmil:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er bra Lilly, godt å høre :):klemmer:

Jeg holdt 6 dager gammel baby i dag :rødme:

Planer for helga da? Ikke noe brie og spekeskinke skjønner jeg :fnise: Jeg syns ikke synd på deg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er så bra å se at du også er sånn "bring it on" når det kommer til kvalmen. Sånn var jeg også, men fy så pjusk jeg er når det står på som verst! :ler:

Men for all del, vi klager da ikke, gjør vi vel? Er vi ikke bare heldige som har noen bittesmå frø som vokser inni magene våre?? ;)

Vet du, jeg synes det er fornuftig det du sier om SA, jeg. Naturen ryddet opp, og selv om det sikkert var trist for deg da, så tenker jeg at når har du vært gjennom det, du har med deg den erfaringen og ikke minst vet du hvordan det føltes. Da kan du kanskje slappe mer av nå. Var det stor forskjell på det første svangerskapet og dette?

Håper du får en knallfin helg, og at ikke kvalmen kommer og tar deg. Bare minner om at min kom for fullt på 5+4... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt er bra Lilly, godt å høre :):klemmer:

Jeg holdt 6 dager gammel baby i dag :rødme:

Planer for helga da? Ikke noe brie og spekeskinke skjønner jeg :fnise: Jeg syns ikke synd på deg! :ler:

Åh, du er heldig! :hjerte: Det må da være spreke (og stolte) foreldre som stiller opp på jobb seks dager etter fødsel?!

Har ikke så mange planer, det blir vel det vanlige! Litt trening, tv, mat og kos med sambo ;) Jeg er spesielt glad i brie, spekeskinke er ikke så nøye. Nå har jeg jo spist brie for harde livet mellom mensen og EL i flere måneder, tenker jeg skal klare meg til neste sommer :ler:

Hehe, det er så bra å se at du også er sånn "bring it on" når det kommer til kvalmen. Sånn var jeg også, men fy så pjusk jeg er når det står på som verst! :ler:

Men for all del, vi klager da ikke, gjør vi vel? Er vi ikke bare heldige som har noen bittesmå frø som vokser inni magene våre?? ;)

Vet du, jeg synes det er fornuftig det du sier om SA, jeg. Naturen ryddet opp, og selv om det sikkert var trist for deg da, så tenker jeg at når har du vært gjennom det, du har med deg den erfaringen og ikke minst vet du hvordan det føltes. Da kan du kanskje slappe mer av nå. Var det stor forskjell på det første svangerskapet og dette?

Håper du får en knallfin helg, og at ikke kvalmen kommer og tar deg. Bare minner om at min kom for fullt på 5+4... ;)

Jeg har litt nedtelling til kvalme nå, forventer at den kommer i helga! Men vi får se, det er ingen fasit på sånne ting. Er skikkelig tøff i trynet med den kvalmen altså, jeg vet :fnise: Det er nok fordi jeg ikke har spydd på flere år, jeg har vel glemt hvordan det var :dåne: Kjenner jeg er litt mer kvalm i dag, så det spørs om det er noe på gang ;)

Godt å høre at du slapper mere av nå og at du koser deg om dagen. :klemmer:

Ja, jeg koser meg veldig. Det blir spennende dager og uker fremover! Er så mye som skjer nå i starten :jepp:

:klemmer:

- - - -

I går tenkte jeg at jeg måtte prøve å se om jeg fikk utslag på EL test, det var ganske utvannet urin så jeg var litt skeptisk. Men du verden for et utslag! Teststreken var over dobbel så sterk som kontrollstreken, knall lilla. Fargen fløt til og med utover :overrasket: Veldig moro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *lilly*! Gratulerer med baby i magen jap2.gif Jeg leste litt tilbake her at du trener yoga, og lurer på hva slags yoga du går på? Jeg har trent ashtanga yoga en stund, men er usikker på om det kan påvirke mitt 4+2 gamle magefrø. En del vridninger og statiske posisjoner. Lykke til med de kommende månedene! Klem ranunkellove0049.gif

Hei og takk! :nigo: Har glemt å svare deg, beklager :klaske:

Jeg trener ikke yoga på egenhånd, men går på kurs med instruktør. Er faktisk ikke sikker på hva slags yoga det er :klø: Det er etpar høygravide der også, ser at de får noen andre øvelser når vi andre trener øvelser som går mye på bekken osv. Tror ikke det har noe å si når vi er så kort på vei, men jeg tror jeg kommer til å spørre instruktøren neste gang for å være sikker.

Gøy at du også er "nygravid" ;) Lykke til du også :strix: Har du dagbok kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Håper du stoorkoser deg med helg lilly :strix:

Det gjør jeg vet du :nigo: Regner med du gjør det også ;) Gratulerer igjen med de gode nyhetene :klemmer:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er formen for tida da Lilly? Har du blitt overmannet av trøtthet og kvalme? ;)

:klem:

Er mer trøtt enn vanlig, men det har kommet veldig gradvis. Har vært mer kvalm de to siste dagene enn tidligere, så det er vel noe på gang tenker jeg. I dag ble jeg kvalm først etter at jeg har spist frokost, litt ulogisk egentlig :gjeiper: Puppene er veldig vonde også, men jeg klager ikke altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er mer trøtt enn vanlig, men det har kommet veldig gradvis. Har vært mer kvalm de to siste dagene enn tidligere, så det er vel noe på gang tenker jeg. I dag ble jeg kvalm først etter at jeg har spist frokost, litt ulogisk egentlig :gjeiper: Puppene er veldig vonde også, men jeg klager ikke altså :ler:

Du har mye godt i vente, vet du :lur: Men med litt flaks er du i storform mesteparten av svangerskapet. :) Den trøttheten er slitsom da, men det er jo godt å sove... Hvordan vonde er puppene dine, forresten? Kjenner liksom ingenting, jeg :sukk: Kanskje det er noe galt med dem..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mye godt i vente, vet du :lur: Men med litt flaks er du i storform mesteparten av svangerskapet. :) Den trøttheten er slitsom da, men det er jo godt å sove... Hvordan vonde er puppene dine, forresten? Kjenner liksom ingenting, jeg :sukk: Kanskje det er noe galt med dem..?

Det hadde vært greit å slippe sånn kvalme som du har hatt, men hvis jeg slipper for lett unna kommer jeg vel til å bli fryktelig nervøs for at noe er galt. Alt man skal bekymre seg for :gjeiper: Puppene kjennes rett og slett veldig "hovne" ut, tunge og vonde. I starten var de mest vonde inni, men nå er de vonde i huden utenpå også. Det har kommet mange synlige blodårer også, ser litt rart ut :fnise: Men tydelig at det skjer noe der da. Tror det er veldig forskjellig når puppene blir vonde, så de kommer nok når kvalmen er over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært greit å slippe sånn kvalme som du har hatt, men hvis jeg slipper for lett unna kommer jeg vel til å bli fryktelig nervøs for at noe er galt. Alt man skal bekymre seg for :gjeiper: Puppene kjennes rett og slett veldig "hovne" ut, tunge og vonde. I starten var de mest vonde inni, men nå er de vonde i huden utenpå også. Det har kommet mange synlige blodårer også, ser litt rart ut :fnise: Men tydelig at det skjer noe der da. Tror det er veldig forskjellig når puppene blir vonde, så de kommer nok når kvalmen er over :fnise:

Ja, det er jo godt å ha noe å glede seg til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Kjenner altfor godt til ømme pupper.. det er heeelt grusomt. Mine var så øm en stund at bare en liten enkel klem eller det å ta av og på bh'en var vondt. Men det går seg til. De er fortsatt ømme, men ikke fullt så ille, heldigvis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...