Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal se om jeg finner "På vei" av Gro Nylander senere i dag. Var det ikke det den het? Det er kanskje litt tidlig å kjøpe den, men på den andre siden er det nå informasjonsbehovet er størst :sjenert: Dessuten skjer jo den største utviklingen nå i starten så vidt jeg vet. Er litt redd for å jinxe noe bare.. Huff, jeg blir litt oppgitt av meg selv altså :ler:

FAscinerende ord: jinxe :ler: Men jeg tror det går helt fint å kjøpe den boka nå Lilly ;)

Har du kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Tror jeg skal se om jeg finner "På vei" av Gro Nylander senere i dag. Var det ikke det den het? Det er kanskje litt tidlig å kjøpe den, men på den andre siden er det nå informasjonsbehovet er størst :sjenert: Dessuten skjer jo den største utviklingen nå i starten så vidt jeg vet. Er litt redd for å jinxe noe bare.. Huff, jeg blir litt oppgitt av meg selv altså :ler:

Jeg kjøpte den boken da vi ble prøvere, og gav den som gave til sambo da vi ble gravide :)

Vi har lest endel i den begge to, og der står mye nyttig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du er nervøs og engstelig, det kommer garantert jeg til å være også. Klart man blir det når man har opplevd å miste en gang. Men heldigvis skjer det ikke ofte to ganger!! Nyt graviditeten lilly :hoppe::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiren sitter hvis den skal sitte :)

Har ikke lest boken selv - men hadde en del tilsvarende bøker jeg leste første gangen jeg var gravid, og det var veldig fint for man har jo tusen spørsmål, og lurer på alt mulig.

Kos deg med boka - og ikke bekymre deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :kaffekopp: og en :klem:!

Kos deg med boka til Gro Nylander! Og nyt graviditeten, og alt som kommer med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk jenter :klemmer:

Jeg koser meg med den lille graviditeten min jeg! Kjøpte både boken og gravid-blad, og koste meg hjemme alene ;) Prøver å ikke tenke så mye på alt som kan gå galt, men det er ikke alltid så enkelt. Ihvertfall ikke når man har hatt en SA før. Men jeg er positiv, det er tross alt 85 % sannsynlighet for at det går bra! Og det er mye :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer:

Jeg koser meg med den lille graviditeten min jeg! Kjøpte både boken og gravid-blad, og koste meg hjemme alene ;) Prøver å ikke tenke så mye på alt som kan gå galt, men det er ikke alltid så enkelt. Ihvertfall ikke når man har hatt en SA før. Men jeg er positiv, det er tross alt 85 % sannsynlighet for at det går bra! Og det er mye :tommelsmil:

Det kommer til å gå bra, lilly. Helt sant!! Tenk at dette kommer til å gå bra, så går det bra. :enig:

Ikke tenk tanken på at noe kommer til å skje med spiren, du får ikke lov!! :nei:

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå bra, lilly. Helt sant!! Tenk at dette kommer til å gå bra, så går det bra. :enig:

Ikke tenk tanken på at noe kommer til å skje med spiren, du får ikke lov!! :nei:

:klem1:

Så engstelig er jeg da ikke :ler: Jeg tror jo at det kommer til å går bra :jepp: Er helt sikker på at alle (førstegangs)gravide er litt nervøse, det er vel helt naturlig? Vi vil jo så gjerne beholde de små frøene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervøs ja :dåne: , du må ikke snakke.

Bra det ikke bare er meg ;) Det hjelper å tenke på at det er 85 % sannsynlighet for at det går bra, det er tross alt ganske bra odds :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: HURRA FOR 5 UKER!!! :strix:

Håper de neste ukene går litt raskere, for denne uka har virkelig gått i sneglefart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: HURRA FOR 5 UKER!!! :strix:

Håper de neste ukene går litt raskere, for denne uka har virkelig gått i sneglefart :ler:

Yeahhey! :skya::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Hurra for fem uker! Da ligger du nøyaktig en uke bak meg, da! :)

... for meg gikk det fortere fra fem til seks enn fra fire til fem, hvis det er noen trøst? "Nyhetens interesse" er litt mindre for hjernen min, så nå klarer jeg faktisk å tenke på noe annet. :ler:

Tror det er veldig naturlig å tenke litt på at det KAN gå galt, og særlig for deg som jo har opplevd det før. Men synes det virker som du koser deg mye med graviditeten din jeg, og ikke lar deg stresse av de tankene der. Mest sannsynlig går det jo bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei *lilly*! Gratulerer med baby i magen jap2.gif Jeg leste litt tilbake her at du trener yoga, og lurer på hva slags yoga du går på? Jeg har trent ashtanga yoga en stund, men er usikker på om det kan påvirke mitt 4+2 gamle magefrø. En del vridninger og statiske posisjoner. Lykke til med de kommende månedene! Klem ranunkellove0049.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...