Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flink du er som trener :jepp:

Jeg er nødt til å bli flinkere til å komme meg ut å gå tur bare for å få litt frisk luft, så fra mandag av blir et 30-60 min tur hver dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, håper alle vi andre følger etter SNART :rødme:

:Nikke: :Nikke: :Nikke: *håper* Vi trenger babystøv, hehe.. Bra noen er i forveien og kan strø litt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å trene :nigo:

Jeg har skulket... onsdag og fredag.. og nå har jeg brekt korsryggen også så i morgen blir det i hvert fall ikke noe :sjenert:

:fnise: jeg har ikke brekt korsryggen, det bare kjennes sånn ut :ler:

Skal trene igjen snart :Nikke:

:tommelopp: for teststreker som kommer opp likt med kontrollstreken! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulitsitat funker heller ikke, teite KG :sur:

Joda, jeg er glad for hver kvalmebye som kommer jeg :ler: Får se hvor lenge det varer. Jeg hater å spy, så da blir det vel mye sutring her :fnise:

Har du brukket korsryggen Line? ;) Hvordan i all verden har du klart det? Ser for meg serdeles akrobatisk :sengekos: her nå :ler: Ihvertfall siden du ikke har trent på noen dager :lur: Høres ikke noe godt ut, selv om jeg regner med at den ikke er helt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du brukket korsryggen Line? ;) Hvordan i all verden har du klart det? Ser for meg serdeles akrobatisk :sengekos: her nå :ler: Ihvertfall siden du ikke har trent på noen dager :lur: Høres ikke noe godt ut, selv om jeg regner med at den ikke er helt av ;)

Det starta med helt normal murring/verking i korsryggen på fredag, og innen helga kom så hadde jeg fått en skikkelig strekk. Jeg pleier å få sånne "psykiske" strekker av og til. De oppstår fra intet. ;) Nå har jeg ca 4 stk i hele ryggen. Kjære tror det er fordi jeg er gravid :fnise::roll: Men sannheten er at det er alt for mye følelsesmessig stress rundt dette med å bli gravid ;)

Håper du får en strålende søndag Lilly! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det starta med helt normal murring/verking i korsryggen på fredag, og innen helga kom så hadde jeg fått en skikkelig strekk. Jeg pleier å få sånne "psykiske" strekker av og til. De oppstår fra intet. ;) Nå har jeg ca 4 stk i hele ryggen. Kjære tror det er fordi jeg er gravid :fnise::roll: Men sannheten er at det er alt for mye følelsesmessig stress rundt dette med å bli gravid ;)

Håper du får en strålende søndag Lilly! :sol:

Huff da, det høres ikke godt ut :klemmer: Skjønner godt at det ikke har blitt så mye trening. Får håpe at din kjære har rett da ;)

--------

Søndagen har vært fin! Litt trening og en liten tur i solen med sambo :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er å trene lilly, selv om du er kvalm. Blir imponert jeg! Jeg gikk fra streng rutine på 4 treninger i uka - til null... har ikke trent siden jeg testet positivt. Men har fått igjen litt energi nå - så da skal jeg komme meg i gang igjen, så jeg ikke faller helt av lasset... :)

Ha en strålende mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke trenings-*lilly*!! :) Jeg fikk til noen økter i forrige uke jeg også, men mot slutten var energien på bunn. I helgen har jeg ikke orket noen ting, men nå starter jeg ny uke med ny frisk! Fremdeles både kvalm og sliten, men jeg har med treningstøy og tenker at om jeg får trent en økt i dag så kan jeg ha litt god samvittighet å gå på utover i uka! :ler:

Kjenner følelsen av at det er SÅ moro når teststreken kommer opp før kontrollstreken. Banal moro, men det gir en ekstra trygghet på at alt er som det skal.

Ha en strålende fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helluu!! I dag skal jeg jammen komme meg på trening, vært sløvt forrige uke altså :nei:

Håper formen er bedre :klemmer:

Endret av VirreVapp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige hilsner! Dere er herlige :klemmer: Her er uttrykksikoner og multisitat fremdeles ute av drift, så da må det gjøres litt enkelt ;)

Jeg er ikke SÅ kvalm da, mer uggen. Merker godt at det blir verre når jeg er trøtt og/eller stressa, så det kan inntil vidre kontrolleres ganske bra. Alt vel med andre ord :nigo: Når det gjelder treninga så tenker jeg at jeg får gjøre det så lenge det er mulig, jeg har trent så lenge at å kutte helt ut er ikke noe alternativ. Så får vi heller se hvordan formen blir fremover, det blir kanskje en pause når/hvis kvalmen kommer for alvor.

Ellers nyter jeg dagene som ny-gravid, begynner å venne meg til tanken på at vi skal blir foreldre :ler: Håper bare så inderlig at det lille frøet holder seg i ro helt til juni :hjerte:

Ha en strålende mandag :klemmer: Tar runden hos dere senere i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg skal se om jeg finner "På vei" av Gro Nylander senere i dag. Var det ikke det den het? Det er kanskje litt tidlig å kjøpe den, men på den andre siden er det nå informasjonsbehovet er størst :sjenert: Dessuten skjer jo den største utviklingen nå i starten så vidt jeg vet. Er litt redd for å jinxe noe bare.. Huff, jeg blir litt oppgitt av meg selv altså :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener med jinxing... Jeg kjøpte den i slutten av forrige uke, synes egentlig den var ok å ha bladd litt i såpass tidlig også. Det første kapitlet handler jo om å bli gravid, så da var det egentlig passende å lese det allerede nå, nesten litt for seint for vår del! :ler:

... jinxing skjer bare inni hodet vårt, vet du. Spiren sitter hvis den skal sitte, tror ikke du får til å støte den fra deg ved å kjøpe en bok. Men skjønner veldig godt at du tenker sånn, jeg gjør det selv innimellom... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...