Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Takk Zia og Dalmore :klemmer:

Visste du ikke at LineGourmet har synske evner, Zia? Jeg stoler blidt på alt hun sier :ler: Det har ihvertfall vist seg å stemme veldig godt for min del, håper bare det gjør det denne gangen også :pls: Jeg er ihvertfall veldig kvalm :spy: ( :danser: )

LineGourmet: Han begynte å spørre om jeg hadde fått mensen, så da var jeg ikke sen om å hente testen som jeg viste han :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leste litt tilbake i boka di, og snublet over denne :fnise:

LineGourmet, har du lyst til å uttale deg om når jeg får spiren til og sitte også eller? Siden du ser ut til å ha skjulte talenter :lol:

:ler:

Hehe.. Morsomt. Det ser virkelig ut som jeg har synske evner :ler:

Zia, jeg skal si fra. Det som er litt kiipern med disse evnene er at jeg kan ikke kontrollere de, så de synene kommer når de vil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at det kommer til å gå bra denne gangen Lilly. :klemmer: Det er nemlig helt vanlig å miste første gangen men heller uvanlig å miste to ganger på rad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at det kommer til å gå bra denne gangen Lilly. :klemmer: Det er nemlig helt vanlig å miste første gangen men heller uvanlig å miste to ganger på rad.

Takk mocci :klemmer: Håper det stemmer, to ganger på rad ville vært heavy!

-------------

Tok ny test i dag, streken var mye sterkere enn tirsdag så det ser ut til at hcg stiger ihverfall :hoppe: Kjørte på med en CBD, den viste "Gravid 1-2", og det er jo omtrent riktig siden jeg sannsynligvis er 4+1 i dag. Kjenner jeg er litt letta nå, selv om det fremdeles er mye som kan gå galt. Jeg velger å være positiv :nigo:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Det er bra at du er positiv! Krysser alt jeg har for at spirene våre vet å klamre seg godt fast begge to :strix:

....eller tre....eller fire........ :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra at du er positiv! Krysser alt jeg har for at spirene våre vet å klamre seg godt fast begge to :strix:

Veksler mellom å være optimist og nervevrak :gjeiper: De har å klamre seg godt fast altså, de skal tross alt være der helt til juni 2011 :hjerte:

....eller tre....eller fire........ :fnise:

:strix:

Gratulerer så mye!!! Strålende nyheter :danser: :danser: :danser:

Og hvis du har litt ekstra babystøv, tar jeg gladelig imot!

Det skal vi ordne :nigo:

Er så moro å lese her :hoppe: Og håper alle som prøver følger etter deg snart :strix:

Gøy å "lede an", så får dere andre se til å følge etter ;) Det er så mange som har IKM samtidig har jeg inntrykk av, det kommer til å bli noen utrolig spennende dager/uker :hoppe:

Så flott med stigende test :hoppe:

Nå skal dette gå riktig vei vettu :klemmer:

Håper virkelig det altså, to SAer på rad er heldigvis ganske uvanlig. Sist gang ble jo ikke strekene noe særlig sterkere heller, ihvertfall ikke sånn som nå. Satser på at det er et godt tegn :nigo: Jeg kjenner ihvertfall at det jobbes godt der nede, murrer, strekker og stikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang ble jo ikke strekene noe særlig sterkere heller, ihvertfall ikke sånn som nå. Satser på at det er et godt tegn :nigo: Jeg kjenner ihvertfall at det jobbes godt der nede, murrer, strekker og stikker ;)

Må være deilig å se at teststrekene blir sterkere og sterkere. Hvordan er det å komme over IKM-dagen og mensen fortsatt uteblir? Ser for meg at når man tester positivt før det, så føles det kanskje ekstra usikkert akkurat på IKM og se om mensen kommer liksom...? (dårlig formulering :fnise: )

Når er termindatoen? og er planen klar i forhold til foreldrepermisjon og sånn?

:hoho: kanskje jeg var litt tidlig ute nå :ler:

:klemmer:

Ps: Hva tenker du om at du skal bli mamma egentlig? :rødme: Det er jo fantastisk! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være deilig å se at teststrekene blir sterkere og sterkere. Hvordan er det å komme over IKM-dagen og mensen fortsatt uteblir? Ser for meg at når man tester positivt før det, så føles det kanskje ekstra usikkert akkurat på IKM og se om mensen kommer liksom...? (dårlig formulering :fnise: )

Når er termindatoen? og er planen klar i forhold til foreldrepermisjon og sånn?

:hoho: kanskje jeg var litt tidlig ute nå :ler:

:klemmer:

Ps: Hva tenker du om at du skal bli mamma egentlig? :rødme: Det er jo fantastisk! :strix:

Skjønner hva du mener! Til tross for positiv test er det litt for usannsynlig at mensen ikke skal komme :fnise: Det ble noen turer på do IKM (og resten av uka) :ler:

Det er så koslig å ha en liten hemmelighet som bare jeg og sambo vet om :hjerte: Rart å snakke med kollegaer som om ingenting har skjedd. Føler jeg går og smiler for meg selv hele tiden :ler: Tross litt varierende form er jeg bare veldig glad! Tar i mot alle symptomer jeg kan få :nigo:

Termindato blir vel 24. juni, en liten evighet til! Akkurat nå skulle jeg bare ønske ukene kunne gå litt raskere, 12 uker er så leeenge. Det er så mye som kan gå galt, det er jo bare så vidt begynt.. Så foreldrepermisjon og sånne ting er litt tidlig ja, en uke av gangen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe mer symptomer på gang eller?

Kvalmen kommer og går litt egentlig, men ingenting å klage over. Jeg har lagt merke til at det er verre om morgenen og kvelden (fordi jeg er trøtt kanskje), og ellers når jeg stresser eller er på butikken f.eks. Puppene er ikke spesielt ømme, men de føles litt tunge og "opphovnet" (i mangel på bedre ord) :ler: Ellers er formen ganske bra, det strekker og murrer i mage og rygg, men det har det gjort en stund. Er nok litt trøttere enn vanlig, men det kan ha sammenheng med at jeg har sluttet å drikke kaffe :fnise: Jeg vet det ikke er nødvendig å kutte ut, men jeg er nok litt over-hysterisk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som om du og jeg er veldig på samme sted nå: noen små symptomer som bølger av kvalme, murringer her og der og ømme pupper. Mine er særlig ømme på kvelden, lurer på om jeg kan takke mine gode og dyre (700 kr!) BH for det, for merker ikke noe til det hele dagen, men med en gang BH-en går av om kvelden, er det veldig vondt og ømt. Kanskje investere i en god BH til? ;)

Samme følelsen her også - tenk at vi har en liten hemmelighet som ingen vet om? Og hvordan i all verden kan mitt vanlige liv bare gå videre? Føler at alle kan se det på meg, at alle snakker om graviditet rundt meg og at nyheten snart må ROPES ut. Foreløpig tar jeg hver time der jeg klarer å holde det hemmelig som en bonus! :ler:

Jeg er vel nøyaktig 1 uke foran deg i løypa jeg da, med menstermin den 17. juni. Det føles UENDELIG lenge til, nesten så lenge at jeg ikke tør å tenke på det enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg og sambo vært på trening. Ble dårlig med det sist uke, var bare på yoga en gang og det var skikkelig deilig! I dag har vi trent styrke, og jeg har gått litt på elipsemaskin. Tok forresten ny test i dag, du verden så gøy det er når teststreken kommer opp samtidig med kontrollstreken :hoppe: Jeg har brukt noen timer på å se etter usynlige streker de siste mnd, og da er det ekstra gøy når man ikke behøver å lure lenger ;) Fin og sterk strek, mye sterkere enn på torsdag :nigo:

Håper dere har en fin lørdag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...