Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke jeg heller! Hadde kasta meg over telefonen fortere enn svint...

Vi får se om jeg klarer å holde meg da :ler: Det er slett ikke sikkert :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse *lilly*.

Har ikke lagt igjen noen spor her enda - men har lusket litt rundt og synes det har vært spennende å følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :klem:

:hoppe::strix::hoppe::strix::hoppe::strix:

Jeg hadde en god følelse for deg. Håper alt går bra og spira klorer seg fast!!

Hvordan du klarer å holde dette hemmelig for mannen din så lenge det skjønner jeg ikke... :lol:

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Lilly!

Dette var gode nyheter!

Håper virkelig spiren har vett til å klamre seg fast nå!

Krysser fingrene og håper det beste!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Gratulerer så mye vennen :strix:

Kjenner igjen de mensmurringene ja... de er helt lik mensmurringene som kommer like rundt TR-tid. Jeg hadde mensmurringer frem til uke 11... og etterhvert har det avtatt. Men kan kjenne de fortsatt, bare at de er mye mer sjeldne, kanskje en gang eller to i uken.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse lilly!!!! :blomst:

Så kjempegøy at du er gravid! :klem:

Jeg sender litt babystøv jeg óg, for å styrke den lille spiren din! :jepp::strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :klemmer: Jeg håper virkelig det går bra denne gangen, men det er fremdeles veldig tidlig så det er vel bare å ta en dag av gangen :sjenert: Lille frø har bare å klore seg godt fast :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hurra!!! Så fantastisk!! :klem:

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Nå er vi mange som veldig gjerne vil komme etter, og jeg har god tro på at det er flere som får det til denne måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er starten på den o'store oktoberbølgen :bolledeig::strix: . Gratulerer så mye. Du er jo bare superfruktbar som får det til så fort :fnise: . (selv om det nok ikke føles fort for deg, så har du fått til to ganger på relativt kort tid).

:strix::skya::strix::skya::strix::skya::strix::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA!!

Så hyggelig å høre om spiren! :)

Håper du snart forteller det til din kjære så han får ta del i gleden. Han skal tross alt bli far! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle sammen :klemmer: Og sambo vet det altså, han ble som meg både veldig glad og nervøs ;)

I går var jeg så overrasket og glad, i dag er jeg veldig nervøs igjen.. Håper bare det går bra denne gangen altså. Jeg har bittelitt lyyysebrun spotting, og er livredd for reprise på sist gang. Håper det går over uten å bli noe mer, men vi får se. Skal uansett ta ny test i morgen og se om streken har blitt sterkere. Det går vel ikke an å ha SA to ganger på rad vel? :filer: Når det er sagt så har jeg en bedre følelse enn sist, gjenstår å se om det stemmer. Inntil vidre får jeg prøve å tenke på noe annet :gjeiper:

Håper dere har en fin dag jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååååååh!!!! :hoppe:

SÅÅÅ fantastisk morsomt, gratulerer så mye! Det var en fantastisk nyhet å lese om, nå ble jeg skikkelig glad!

Skjønner at du er litt på vakt og tenker på forrige gang, men jeg skal krysse alt jeg har for at den lille spiren klorer seg fast.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en veldig god følelse på deg og er rimelig sikker på at den sitter nå :)

"Sambo er glad og nervøs" :fnise: En bra beskrivelse :ler:

Hvordan sa du det og hvordan reagerte han?

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine synske evner sier at det tar max 2 PP før du er gravid igjen og da sitter den så lenge den skal ;):lur:

:blomst:

Leste litt tilbake i boka di, og snublet over denne :fnise:

LineGourmet, har du lyst til å uttale deg om når jeg får spiren til og sitte også eller? Siden du ser ut til å ha skjulte talenter :lol:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...