Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helgen har vært fin den, jeg har gått lang tur og vært mye ute tross litt vekslende vær. Herlig! Joggetur ble det også, godt for kropp og sjel :nigo:

Godt inne i DPO "helvete" :filer: Sinnsroen forsvant som dugg for solen, og jeg kjenner at jeg begynner å stresse meg opp. Nå er EL over for denne gang, jeg regner med at vi har truffet godt, men det er ingen garantier uansett. Håper det klaffer snart, hvis det blir en PP til å har vi prøvd i et halvt år - det er lenge syns jeg. Nå er det mange som har prøvd lenger, men vi er relativt unge og friske, så jeg må innrømme at jeg ikke hadde trodd det skulle ta så lang tid. Litt av en påkjenning etterhvert. Jeg må vel avbestille gravidklærne jeg har lagt inn bestilling på snart også :sukk:

Beklager sutreinnlegget, humøret kommer seg vel etterhvert. Jeg skal ihvertfall trene senere i dag, det gleder jeg meg til *positiv* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Det er lov å sutre her. :enig:

Men husk at 6 mnd er hva gjennomsnittet bruker på å bli gravide. Resten bruker lengre tid. :skravle:

Edit: det der burde jeg også huske på.... :sjenert:

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Alabama - lov å sutre her. Det er jo en av grunnene til at det er fint med disse dagbøkene - her kan man skrive akkurat det man vil og det er helt greit å sutre når man føler for det! Da kanskje man slipper å la like mye gå utover mannen, de fleste av oss har jo ikke så mange andre man snakker åpent om denne prøveperioden.

Jeg syns forøvrig du kom med mye positivt i innlegget ditt også :)

God trening etterpå!! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Oktoberbølgen er i gang!! Så gøy! :hoppe: Måtte det bare fortsette :pls:

- - -

Dere har såklart rett, 6mnd er jo gjennomsnittet. Det hadde jeg faktisk glemt ;) Bør ikke klage så lenge man er gjennomsnittlig vel :ler: Får håpe det slår til da..

Vi har ikke fortalt noen at vi prøver, og jeg er flink til ikke å mase på sambo. Desverre betyr det at det er dere som får det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag i vei, we can handle it! :)

Jeg forstår godt at du er utålmodig, men det er vel helt normalt å bruke inntil et år å bli gravid forutsatt at man ikke har PCO o.l

Hang in there *lilly*! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter innlegg over - vi er her for å bli mast til :fnise:

Skjønner at det er frustrerende når du føler at alt er i orden med dere, og likevel skjer det ingenting. Men husk at 6 måneder egentlig er ganske lite. Tilfeldighetene har ikke vært på deres side så langt, men snart snur det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag i vei, we can handle it! :)

Jeg forstår godt at du er utålmodig, men det er vel helt normalt å bruke inntil et år å bli gravid forutsatt at man ikke har PCO o.l

Hang in there *lilly*! :klemmer:

Støtter innlegg over - vi er her for å bli mast til :fnise:

Skjønner at det er frustrerende når du føler at alt er i orden med dere, og likevel skjer det ingenting. Men husk at 6 måneder egentlig er ganske lite. Tilfeldighetene har ikke vært på deres side så langt, men snart snur det :klem:

Håper dere har rett :klem: Et år syns jeg er fryktelig lenge.. Vi klarte det jo forsåvidt etter 3mnd, så da håper jeg jo at det ikke tar så lang tid nå heller. Vi får se :filer:

Syns det er ganske koselig at du sutrer litt jeg :ler::klem:

:lol:

Takk :klemmer: Det blir jogging i dag, nye sanger på ipoden så da satser jeg på at det går av seg selv ;)

- - -

Kjenner at det stikker i høyre eggstokkområde, kjente det i går også. Siden jeg ikke har testet etter EL denne PP begynte jeg å lure på om det var den som var forsinket, men EL testen var negativ. Så da går jeg ut fra at EL har vært. Merker at jeg syns det er litt gøy å ikke ha helt oversikt over alt, det er litt spennende :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at det stikker i høyre eggstokkområde, kjente det i går også. Siden jeg ikke har testet etter EL denne PP begynte jeg å lure på om det var den som var forsinket, men EL testen var negativ. Så da går jeg ut fra at EL har vært. Merker at jeg syns det er litt gøy å ikke ha helt oversikt over alt, det er litt spennende :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blåser litt oktoberbølgestøv inn på deg, kanskje min lille spire har massevis av venner som ville være med over på den andre siden? ;)

Skjønner godt at du blir lei og frustrert innimellom, og som de andre her sier så er det jo nettopp da det er godt å ha dagbøker og oss andre her inne! Bare bruk oss til all sutringen du vil, du, selv om jeg ikke syntes det var så mye sutring at det gjorde noe... ;)

Man har liksom endel forventninger når man går inn i dette, og jeg forventet for vår del at det kom til å ta LANG tid, siden jeg har disse hersens kiloene for mye. Har en haug med venninner som har hatt supersvangerskap: kjapt gravide, i storform hele tiden og er slankere enn noensinne bare uker etter fødselen. Jeg har faktisk vært litt "sår" på det allerede før vi startet å prøve, bare fordi jeg "visste" at det ikke kom til å bli sånn hos oss. Nå har jeg jo ikke noe å klage over så langt, men det sier noe om forventningene, kanskje.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blåser litt oktoberbølgestøv inn på deg, kanskje min lille spire har massevis av venner som ville være med over på den andre siden? ;)

Skjønner godt at du blir lei og frustrert innimellom, og som de andre her sier så er det jo nettopp da det er godt å ha dagbøker og oss andre her inne! Bare bruk oss til all sutringen du vil, du, selv om jeg ikke syntes det var så mye sutring at det gjorde noe... ;)

Man har liksom endel forventninger når man går inn i dette, og jeg forventet for vår del at det kom til å ta LANG tid, siden jeg har disse hersens kiloene for mye. Har en haug med venninner som har hatt supersvangerskap: kjapt gravide, i storform hele tiden og er slankere enn noensinne bare uker etter fødselen. Jeg har faktisk vært litt "sår" på det allerede før vi startet å prøve, bare fordi jeg "visste" at det ikke kom til å bli sånn hos oss. Nå har jeg jo ikke noe å klage over så langt, men det sier noe om forventningene, kanskje.

:klem:

Takk for babystøv :smilyblomst: Det skal jeg bruke godt :nigo: Håper den lille spiren din har mange venner, det holder med en til meg :ler: H*n skal få det veldig fint her, så det er bare å komme :hjerte:

Jeg er ikke egentlig så sutrete som jeg kanskje gir inntrykk av her, det er bare at jeg syns "alle" blir gravide utenom meg. Og da tenker jeg først og fremst på folk jeg kjenner/vet om IRL. Men for de aller fleste vet jeg jo ikke hvor lenge de har prøvd, det bare virker som alle klarer det på første forsøk :filer: Vi har jo klart det før, så da klarer vi det forhåpentligvis igjen *bank i bordet*. Det er bare ikke så lett å være tålmodig alltid :roll: Håper det går denne eller neste PP, hvis ikke vet jeg ikke helt. Sammenbrudd neste :lol:

Jeg gleder meg ihvertfall til å følge deg vidre, det er så koselig med babyklær-/utstyr. Jeg har allerede klart for meg det meste av hva jeg (vi) skal ha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det går opp og ned med humøret når man er prøver, det er helt klart :Nikke: Jeg har og hatt en sånn periode hvor jeg synes ALLE var gravide. Så gravide over alt, og mange kjente som ble gravide også. Det er jo ganske sårt, så en periode klarte jeg ikke helt å glede meg på venninners vegne heller. Jeg vil ikke være en sånn person, men samtidig så vil man så gjerne selv, og da er det bare trist å få påminnelsen fra andre.

Så poenget var at jeg forstår hva du går gjennom - det gjør vi alle her inne, og sutring er derfor tillatt :klem:

Egentlig burde kanskje prøvedagbøker omdøpes til sutrebøker :fnise: Gudene vet at det har blitt en god del sutring i min bok iallfall :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det virker som om ALLE er gravide :jepp: Håper lissom det er noen som kommer til å være gravide samtidig med meg. Hadde jo vært koselig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så gode, alle sammen :klemmer:

Her har høsten virkelig kommet! Det er vått, mørkt og utrooolig tungt å stå opp. Jeg er helt ødelagt :sove: Det blir vel litt bedre når kroppen har vent seg til mindre lys håper jeg :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...