Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Oi, jeg har EL i morgen :sjokk:

Relax-planen min fungerer veldig bra :ler: Null testing, null temping og (nesten) null stress. Går for annenhver dag. Deilig å slippe å tenke på alt det der, jeg vet jo sånn omtrent når EL er og når jeg kan forvente mensen. Gøy med litt spenning :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:lol: takk for opplysningen! Er visst ny på dette her jeg - har bare lest at det stadig strøs støv rundtomkring... Så da beklager jeg at jeg desverre ikke kan bidra med det... Men håper vi snart begge to kan strø rundt oss!! :klem1:

Vi får sørge for å bli :gravid: vettu, da skal det drysses :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får sørge for å bli :gravid: vettu, da skal det drysses :nigo:

OMG, det visste ikke jeg heller! Har strødd litt jeg osgå uten å være gravid! jaja.. Er litt ny her enda jeg også :fnise: Det var godt ment da.. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Må le litt av dette babystøvgreiene... hihihi...

Babystøv er mer verdifullt enn knust diamantstøv.. og vi som ikke har det vi er helt crazy på å rulle oss i det eller få det søtt dryssa ned over hodene våres... *bliss*

ler litt enda... heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall at relaxeringen fortsatt funker! :ler:

Jeg har ingen plan i det hele tatt... eller jo det har jeg.. Jeg vil :humpe: 2 dager før og på el-dagen - men vet ikke om jeg får det som jeg vil.. :roll:

Forresten; noen steder så står det at man er aller mest fruktbar 2 dager før, men de forklarer ikke hvorfor. Vet du hvorfor? For meg virker det logisk at det skal være så tett oppunder egg-utslipp som mulig liksom... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :kaffekopp:

Ler litt av babystøv fenomenet jeg også, det er veldig KG :fnise: Men det er jo godt ment da :ler:

Jeg syns også det virker mest logisk at dagen før EL er den optimale dagen, men det står jo så mye rart på nettet :filer: Poenget er jo at svømmerne skal ligge klar når egget slippes, og da må det vel være en fordel at de er så nye og spreke som mulig? Hvis noen har synspunkt så kom gjerne med de, jeg har ikke satt meg så godt inn i dette :lur:

Siden jeg (vi) går for annenhver dag, og jeg ikke tester, har jeg ikke helt forholdt meg til dette denne PP :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så godt å forstå seg på alt dette prøvegreiene hele tiden :gjeiper: Men sånn i teorien vet man jo hva man har å gjøre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du får klaff i dette øyeblikk! :hjerte: Hvis du vil ha babystøv så kan du få fra meg :strix:

Takk :hoppe: Jeg håper det virker :pls: og :pasha: litt for sikkerhetsskyld :nigo: Nå vil jeg ikke mensen mer på veldig lenge altså :nei:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det nærmet seg EL hadde vi sex hver dag, fra ca 5dager før til 2-3dager etter, da satt den hos oss ;)

Kjenner litt :humpe: press her nå altså :ler: vi har holdt oss til annenhver dag så får vi se om det holder..

Nå krysser jeg fingrene for deg!! :jepp:

Takk :klem:

Er ikke så godt å forstå seg på alt dette prøvegreiene hele tiden :gjeiper: Men sånn i teorien vet man jo hva man har å gjøre :fnise:

Ja, det er ikke så komplisert heldigvis ;) Bare synd det ikke alltid "virker" selv om man gjør det helt etter "oppskriften" :lol:

:strix:

:klem:

------

Hurra :hoppe: Endelig helg!! Nesten ihvertfall :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JAAAAaaaa! :skya:

Noen planer utenom å kjenne på at egget fester seg ;) ? :)

Jeg skal bare ruge :ler:

Neida, jeg har endel trening å ta igjen for å si det sånn.. planen er å være mye ute og få massevis av frisk luft :jepp: Må roe ned på spisingen kjenner jeg, buksene begynner å bli trange :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruging er en supersmart måte å tilbringe helgen på, jeg er overbevist om at sånt funker! :ler:

Kos deg masse i hvert fall, dette er en skikkelig høsthelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...