Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

Usikker på om jeg har vert innom å lagt igjen spor her tidligere jeg altså :klø:

Så da sniker jeg meg innom for å forsikre meg at du havner på mine innlegg og ønsker samtidig en flott søndagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor får du all den eregien fra?? jeg tenker alltid at jeg skal bli flinkere til å trenee, men d blir bare med tanken.. Du får spre litt treningsglede over hit, hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere, jeg hadde en koslig søndagskveld! Stille og rolig sammen med sambo etter at vi hadde vært på trening. Jogget en halvtime ca + stryketrening :trene:

Boobla: Man får så mye energi av å trene vettu :nigo: Nå høres jeg litt irriterende ut sikkert, men det er sant. Jeg har også perioder hvor det er litt tungt å komme i gang, men med en gang man begynner å trene går det lettere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld! :kaffekopp:

Snart ferdig med mensen, venter EL ca onsdag i neste uke. Denne mnd tar jeg det veldig rolig, ikke noe temping, grapefruktjuice eller Wild Yam. Vet ikke om jeg kommer til å teste etter EL heller, jeg vet jo sånn ca når det er. I utgangspunktet har jeg ikke tenkt til å teste, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vel ikke å la vær :fnise: Grunnen til at jeg kutter ut alle "hjelpemiddel" er ikke at jeg blir stresset eller noe, det er bare at det tar litt tid + fokus. Dessuten fikk vi det jo til den mnd vi ikke gjorde noen av de tingene, så da behøver vi det vel ikke heller så lenge vi :sengekos: annenhver dag. I stedet har jeg kjøpt litt nytt og sexy undertøy :lur: Satser på at det gir resultater :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan :jepp:

Gleder meg til å bli ferdig med den hersens mensen slik at vi kan komme igang med prøvinga igjen!!! Oktober skal det nemlig gå!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God kveld! :kaffekopp:

Snart ferdig med mensen, venter EL ca onsdag i neste uke. Denne mnd tar jeg det veldig rolig, ikke noe temping, grapefruktjuice eller Wild Yam. Vet ikke om jeg kommer til å teste etter EL heller, jeg vet jo sånn ca når det er. I utgangspunktet har jeg ikke tenkt til å teste, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vel ikke å la vær :fnise: Grunnen til at jeg kutter ut alle "hjelpemiddel" er ikke at jeg blir stresset eller noe, det er bare at det tar litt tid + fokus. Dessuten fikk vi det jo til den mnd vi ikke gjorde noen av de tingene, så da behøver vi det vel ikke heller så lenge vi :sengekos: annenhver dag. I stedet har jeg kjøpt litt nytt og sexy undertøy :lur: Satser på at det gir resultater :ler:

Dette høres veldig bra ut Lilly! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener. Jeg er drittlei testing, juice og hostesaft og alle kjerringråd selv. Gir jo ikke noe mer resultater. :sukk: Æsj, men hva skal man gjøre? Føles så håpløst uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har trua, lilly! :strix: Jeg har også prøvd litt WY osv, men ga opp helt til slutt.

Sant det der med treninga forresten!! Pussig..

Det er vel bare å komme i gang med treningen da:) Håper jeg blir like flink som deg en dag, :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig at dere holder liv i dagboken min :klemmer:

Travle dager, så det blir ikke så mye KG tid! Får ta det igjen senere :gjeiper: Ikke så mye å si egentlig, mensen er ferdig så nå er det bare å vente på EL. Eller vente, planen er å ikke tenke så mye på det :sjenert: Når planen om vårbaby gikk i vasken er det ikke så nøye når det klaffer egentlig. Altså, jeg vil jo veldig gjerne bli gravid, men det er ikke så viktig om det skjer i juni, juli eller august ;) Vi får se om den store sinnsroen fremdeles er der rundt EL tider :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes heldigvis hjelpemidler for sånt Coriander :ler: Hjelper med en god sportsbh, og klær, men kinnene vet jeg ikke.. :fnise: Det hadde sikkert gått helt fint, jeg er ikke spesielt sprek skjønner du ;)

Har jo god bh, men trenger nesten bh til resten av kroppen også, hofteholder, rumpeholder og diverse..."Løper' på sånn cross-trainer på gymmen, da rister det ikke så veldig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld! :kaffekopp:

Snart ferdig med mensen, venter EL ca onsdag i neste uke. Denne mnd tar jeg det veldig rolig, ikke noe temping, grapefruktjuice eller Wild Yam. Vet ikke om jeg kommer til å teste etter EL heller, jeg vet jo sånn ca når det er. I utgangspunktet har jeg ikke tenkt til å teste, men kjenner jeg meg selv rett så klarer jeg vel ikke å la vær :fnise: Grunnen til at jeg kutter ut alle "hjelpemiddel" er ikke at jeg blir stresset eller noe, det er bare at det tar litt tid + fokus. Dessuten fikk vi det jo til den mnd vi ikke gjorde noen av de tingene, så da behøver vi det vel ikke heller så lenge vi :sengekos: annenhver dag. I stedet har jeg kjøpt litt nytt og sexy undertøy :lur: Satser på at det gir resultater :ler:

Jeg holder en knapp på å ikke å teste, tempe og den slags. Det er slitsomt og frustrende å ikke bli gravid så fort som man håper, men jammen er det stressende å tempe og teste også! Gjør som Milla sier, nyt hverandre og kos dere :hjerte: :hjerte: :hjerte: Det sa de til oss på klinikken også, at det er så altfor lett så gjøre prøving om til en vitenskap med temping og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo god bh, men trenger nesten bh til resten av kroppen også, hofteholder, rumpeholder og diverse..."Løper' på sånn cross-trainer på gymmen, da rister det ikke så veldig :ler:

Viktigste er jo å trene, så får man finne den måten å gjøre det på som passer for seg :jepp: Cross-trainer er flott :nigo:

Jeg holder en knapp på å ikke å teste, tempe og den slags. Det er slitsomt og frustrende å ikke bli gravid så fort som man håper, men jammen er det stressende å tempe og teste også! Gjør som Milla sier, nyt hverandre og kos dere :hjerte: :hjerte: :hjerte: Det sa de til oss på klinikken også, at det er så altfor lett så gjøre prøving om til en vitenskap med temping og alt.

Jeg syns egentlig det er deilig å slippe alt styret med temping og sånt :sjenert: Er veldig enig i at man skal slappe av og alt det der, men det er lettere sagt enn gjort. Ihvertfall hvis man har prøvd lenge :filer: Nå vet jeg jo at jeg har EL, så da får EL komme når den kommer. Tror jeg skal la være å teste denne PP, har en tendens til å blir litt for desperat når jeg får smilefjes på CB :ler: Så langt er jeg veldig avslappet, spent på om det varer :gjeiper:

Nei, nå er det natta ellers blir jeg helt ødelagt i morgen!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei, godt å høre du har roen...

Det er jo tross alt snakk om å lage en baby, ikke rocket-science... ;) hehe. Selv om det er litt av en vitenskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo virkelig beyond rocket-science :ler: Og sinnsroen er her fremdeles, tro det eller ei!

Fikk vite at en god veninne skal ha baby i april, kjempekoslig :rødme: Ble bare veldig glad, ikke sånn ekkel misunnligfølelse jeg har hatt før når det har vært snakk om babyer (på en dårlig dag) :sjenert:

På vei hjem fra jobb kom jeg over 3 for 2 tilbud på REN :strix: Det ble denne, denne og denne! Veldig fornøyd, elsker REN produktene :hjerte: I tillegg fikk jeg prøver på og , så nå sitter jeg her nydusjet, nyskrubbet, nyvokset :lur: og med ansiktsmaske. Snart nylakkerte negler også :sminkedokke:

Klar for EL kan man vel si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...