LineGourmet Skrevet 1. juli 2011 #1201 Del Skrevet 1. juli 2011 Veldig fint å høre fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. juli 2011 #1202 Del Skrevet 4. juli 2011 Vet akkurat hvordan du har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. juli 2011 #1203 Del Skrevet 4. juli 2011 Oi, gratulerer noe sent herifra! Så koselig at du er lykkelig forelsket i en liten skjønning! Kos dere med sommer og ny bebis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #1204 Del Skrevet 29. juli 2011 Det er vel på tide med en liten oppdatering igjen, det begynner å bli langt tid mellom hver gang :gjeiper: Har tenkt på å legge ned dagboka, men det er jo litt koslig å være innom iblant selv om jeg ikke får fulgt med på dere andre så mye som jeg vil! Det er så spennende og koslig å lese om dere andre, og hvordan det går! Det er jo litt lettere å være 100 % ærlig her syns ihvertfall jeg Vi har det fremdeles veldig fint! Klønte litt med ammingen i starten, men det har gått seg til. Er ikke helt klar for offentlig amming enda, blir så lett stressa, men det kommer vel det også. Vi har hatt en kjempefin sommer i lag. Helt supert at sambo har vært hjemme hele sommeren. Vi har fått en kjempefin start på familielivet i lag alle tre, sambo er bare helt super som pappa Gøy å se hvor fint lillefrøkna har det sammen med pappaen, hun er helt tydelig veldig glad i han og han tar sin del av stell byssing, og vel så det. Jeg er ikke overrasket altså, jeg visste at han kom til å bli en veldig, veldig bra pappa Vi har det så fint i lag vi to, jeg hadde trodd det ble litt mer krangling og kort lunte siden vi ikke får like mye søvn som før, men det har gått veldig fint. Nå har vi til og med prøvd oss på litt igjen også Frøkna vokser masse, det er nesten trist hvor fort tiden går Hun blir nydeligere og nydeligere for hver dag, har så masse artige ansiktsutrykk og skjønne smil! At det går an å bli så glad i noen er nesten ufattelig Håper alle har det bra! Mange, mange fra meg! Skal prøve å få tatt en liten runde før nurket vårt våkner Fortsatt fin sommmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 31. juli 2011 #1205 Del Skrevet 31. juli 2011 Så fint å høre at dere koser dere! Vi har også hatt pappaen hjemme med oss, egentlig helt siden fødselen. Utrolig deilig! Han er lærer, og vi fikk timet babyen perfekt for ferien hans. Synes det er så flott at vi har fått tid til å bli kjent med gutten sammen, og det har virkelig lettet barseltiden for meg! Og så fint at mannen din viser seg å være en finfin pappa! Min kjærlighet til mannen har fått en helt ny dimensjon etter at L kom til. Ingenting er vakrere enn å se de to sammen, jeg har aldri sett så mye kjærlighet i noens øyne før som jeg ser i mannens når han pludrer med gutten. Håper dere har en nydelig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. august 2011 Forfatter #1206 Del Skrevet 4. august 2011 Så fint å høre at dere koser dere! Vi har også hatt pappaen hjemme med oss, egentlig helt siden fødselen. Utrolig deilig! Han er lærer, og vi fikk timet babyen perfekt for ferien hans. Synes det er så flott at vi har fått tid til å bli kjent med gutten sammen, og det har virkelig lettet barseltiden for meg! Og så fint at mannen din viser seg å være en finfin pappa! Min kjærlighet til mannen har fått en helt ny dimensjon etter at L kom til. Ingenting er vakrere enn å se de to sammen, jeg har aldri sett så mye kjærlighet i noens øyne før som jeg ser i mannens når han pludrer med gutten. Håper dere har en nydelig helg! Godt å høre at det er flere som nyter dagene! Jeg syns barseltiden har vært mye bedre enn forventet, vi har virkelig kost oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. august 2011 Forfatter #1207 Del Skrevet 4. august 2011 Nå har jeg akkurat hulket meg gjennom en cd med barnesanger med snuppa i halvsøvne på armen Jeg er blitt så utrolig lettrørt etter at jeg ble mamma, sanger som "Den fyrste song", "Vi har ei lita tulle" osv setter meg helt utav fatning.. må vel bare le litt av det, glad det bare er oss to hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. august 2011 #1208 Del Skrevet 4. august 2011 Nå har jeg akkurat hulket meg gjennom en cd med barnesanger med snuppa i halvsøvne på armen Jeg er blitt så utrolig lettrørt etter at jeg ble mamma, sanger som "Den fyrste song", "Vi har ei lita tulle" osv setter meg helt utav fatning.. må vel bare le litt av det, glad det bare er oss to hjemme Hehe.. ja, det er mye som er fryktelig gripende nå Skal du ikke skaffe deg en ticker sånn at vi vet hvor gammel tulla er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. august 2011 Forfatter #1209 Del Skrevet 9. august 2011 Nå er jeg og snuppa overlatt til oss selv, pappaen er begynt på jobb igjen :gjeiper: Går fint, men jammen var det godt å være to! Vi var veldig enig om at vil helst ville vært hjemme med henne begge to i minst et år Koser oss fælt med tuppa vår! Tenkte å kjøpe en ny bæresak, men er litt usikker på hvilken Vi tenker å bruke den på reise, så den må være lett å ta av/på. Har tenkt på Manduca, men det er kanskje andre alternativ som er like gode? Noen som har noen innspil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 9. august 2011 #1210 Del Skrevet 9. august 2011 Åh, det er så merkelig når man plutselig skal være alene med babyen! Det går jo bra, men jeg er helt enig at det er koseligst å være to. Hvis du vil ha en formsydd bæresele vil jeg absolutt anbefale deg å prøve først... Vi har en Manduca, og jeg liker den ikke i det hele tatt. :rister: Derimot elsker mannen min den, så det er mye smak og behag, og ikke minst kroppsform. Jeg synes meitai er enklere og lettere å få justert skikkelig, men mange synes jo det er styrete med lange stropper. Bor du sånn til at du kan få prøvd bæretøy i butikk? (Husker ikke om jeg vet hvor du holder til!) Større Barnas Hus-butikker fører etterhvert Ergo, som er et alternativ til Manduca. På meg sitter Ergo definitivt bedre enn Manduca. Forøvrig vet jeg at mange forhandlere fraråder Manduca til de minste barna, uten at jeg helt husker hvorfor i farta... Men at det er andre formsydde seler som er bedre egnet - deriblant Angelpack. Eller du kan sjekke Tettinntil for bæretreff i nærheten av deg, evt skrive et innlegg for å høre om det bor noen i nærheten av deg som kan gi deg en innføring/la deg prøve litt forskjellig. Og forøvrig er det jo angrerett på nettkjøp, da, så det går vel an å prøve før man bestemmer seg for å beholde hvis man bestiller, også. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. august 2011 Forfatter #1211 Del Skrevet 9. august 2011 Åh, det er så merkelig når man plutselig skal være alene med babyen! Det går jo bra, men jeg er helt enig at det er koseligst å være to. Hvis du vil ha en formsydd bæresele vil jeg absolutt anbefale deg å prøve først... Vi har en Manduca, og jeg liker den ikke i det hele tatt. :rister: Derimot elsker mannen min den, så det er mye smak og behag, og ikke minst kroppsform. Jeg synes meitai er enklere og lettere å få justert skikkelig, men mange synes jo det er styrete med lange stropper. Bor du sånn til at du kan få prøvd bæretøy i butikk? (Husker ikke om jeg vet hvor du holder til!) Større Barnas Hus-butikker fører etterhvert Ergo, som er et alternativ til Manduca. På meg sitter Ergo definitivt bedre enn Manduca. Forøvrig vet jeg at mange forhandlere fraråder Manduca til de minste barna, uten at jeg helt husker hvorfor i farta... Men at det er andre formsydde seler som er bedre egnet - deriblant Angelpack. Eller du kan sjekke Tettinntil for bæretreff i nærheten av deg, evt skrive et innlegg for å høre om det bor noen i nærheten av deg som kan gi deg en innføring/la deg prøve litt forskjellig. Og forøvrig er det jo angrerett på nettkjøp, da, så det går vel an å prøve før man bestemmer seg for å beholde hvis man bestiller, også. Lykke til! Der har jeg allerede fått svar fra deg jo! Det var det jeg håpte på Takk for gode innspill denne gangen også, du er så god å ha Jeg bor litt "øde" til, så det blir nok vanskelig å få prøvd noe særlig før vi kjøper :gjeiper: Ergo høres jo bra ut, spørs om jeg skulle prøve den.. som du sier er det jo angrerett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. august 2011 Forfatter #1212 Del Skrevet 10. august 2011 Huff, jeg har snart en 2mnd gammel baby Hvor blir tiden av? Jeg skulle nesten ønske jeg kunne stoppe tiden, selv om jeg nyter alle øyeblikkene går tiden alt for fort! Kan hun ikke bare være liten leeenge ennå? Orker ikke tanken på barnehagestart, at hun skal bli stor, begynne på skolen og alt som følger med.. Hvordan skal det gå med den nydelige, lille jenta mi? Kommer hun til å få det bra? Blir hun lykkelig? Får hun gode venner? Egentlig har jeg bare lyst til å holde henne i armene resten av livet, skjønne, lille jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. august 2011 #1213 Del Skrevet 12. august 2011 Ønsker dere alle tre en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 13. august 2011 #1214 Del Skrevet 13. august 2011 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 13. august 2011 Forfatter #1215 Del Skrevet 13. august 2011 Takk jenter ----------- Nå har vi bestilt Ergo bæresele, gleder meg til den kommer og håper vi blir fornøyd! Fin helg sålangt, strålende sol og supert å være ute! Jeg og sambo nyter finværet og familielivet, nå er vi så avslappet at vi tør å ta ting litt mer på sparket så kommer vi oss litt mer ut Lilletulla koser seg med å kunne sprelle i bare føtter og lite klær Jeg blir bare mer og mer glad i henne for hver dag som går, hun er så nydelig Er så koselig at så mange andre kommenterer det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. august 2011 #1216 Del Skrevet 15. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1217 Del Skrevet 16. august 2011 Vurderer å kjøpe litt klær hos Nøstebarn, først og fremst bodyer og strømpebukser. Vi har ikke noe særlig ull fra før annet enn jakker og sånt, så jeg tenker det kan være greit å ha litt klart til høsten kommer. Har noen av dere andre kjøpt noe fra Nøstebarn? Syns dere det var verdt pengene? Vi har ei sparkebukse fra NB som er ganske stor i størrelsen, dvs den er str 50/56 og den bruker snuppa ennå. Syns det er vanskelig å vite hvilken str man evt skal bestille siden ihvertfall bodyene er str 56/62 eller 68/74. Jeg vil jo at klærne kan brukes fra september ihvertfall. Det står jo at 68/74 skal kunne brukes fra 2mnd, men jeg tviler veldig.. tipper snuppa druker i den, selv om hun er ganske gjennomsnittlig både i vekt og lengde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 16. august 2011 #1218 Del Skrevet 16. august 2011 Venninna mi er veldig glad i nøstebarn, men er vel dyrt. Men jeg tror det er en grunn til det. Ulltøy er en investering og kan jo arves. De har masse fine farger som passer til både gutt og jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1219 Del Skrevet 16. august 2011 Venninna mi er veldig glad i nøstebarn, men er vel dyrt. Men jeg tror det er en grunn til det. Ulltøy er en investering og kan jo arves. De har masse fine farger som passer til både gutt og jente. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med det vi har fra Nøstebarn, det eneste negative er at størrelsene er litt merkelige, men det er jo bare en bagatell så lenge man er klar over det :gjeiper: La like godt inn en bestilling jeg, hovedsaklig bodyer og litt andre småting. Jammen ble det ikke dyrt likevel Jaja, jeg får være forsiktig med vask og sånt, så skal det jo holde seg lenge. Prøver å kjøpe mest mulig kjønsnøytralt, men jeg er så svak for den rosafargen de har.. den er så fin til lilletulla Nesten så jeg håper nr 2 blir en jente så vi får brukt all de fine klærne en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. august 2011 Forfatter #1220 Del Skrevet 16. august 2011 Bladde tilbake til dagene da jeg testet positivt, spennende og rart å lese om alle tankene, forventningene og bekymringene jeg hadde Ble så rørt av å tenke på at det var den lille jenta vår som var der allerede da, og nå ligger hun og sover ved siden av meg i vogga si, helt perfekt og verdens nydeligste lille jente Vi har allerede opplevd så mye med henne, glemmer aldri første gangen vi så henne på UL i uke 12, så liten og så perfekt allerede da! Og 3D UL! Nå kan man se at det er henne syns jeg, kjenner igjen smilet hennes fra 3D bildene Glemmer aldri når vi kjørte hjem fra sykehuset med henne, etter å ha vært innendørs i vår lille boble en liten evighet oppdaget vi at det plutselig hadde blitt sommer ute! Kjøreturen hjem med henne sovende i baksetet var utrolig spesiell.. husker fremdeles en nydelig sang som ble spilt på radioen på veien hjem, den traff så godt på situasjonen og sinnsstemningen til meg og sambo at jeg fremdeles begynner å snufse når jeg hører den sangen Tenk at hun er resultatet av all prøving, venting og bekymringer vi hadde, jeg hadde virkelig ikke trodd vi skulle få et SÅ fantastisk resultat, vi er verdens heldigste *Kvalmende stolt mamma* jeg? Neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå