Gå til innhold

*lilly*

*lilly*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har blitt mamma :rodmer: Hun er helt utrolig nydelig, vi er så forelska :hjerte:

Ja! Tenkte jeg det ikke!? :ler:

Herregud - gratulerer så mye!

:duskedame::strix::blomst::bursdag::strix::nigo::biggrin::skya:

Håper du har tid etterhvert å skrive mer om fødselsforløpet og allting :ler:

Kos dere masse sammen! Helt sikker på at hun er en skjønning :rodmer:

Og går det bra med ammingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, lilly, så koselig! :rodmer:

GRATULERER SÅ MYE! :strix::gratulerer::hoppe:

Gleder meg til å høre mer når du er klar for det! Men håper fødselen gikk fint og at du er godt i gang med amming! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::bolledeig: Gratulerer så mye!! :bolledeig::strix:

Tenker meg hun er nydelig og at dere er forelsket ja :jepp::hjerter:

Kos dere så lenge - så gleder jeg meg til å høre om det du vil fortelle oss "tussete" KG-damene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen :klemmer: Har skrevet litt mer på bloggen for de som vil lese ;)

Det har jo kommet flere babyer her mens jeg var borte, gratulerer så mye til dere andre! Jeg skal ta runden så snart jeg kan, men tiden strekker ikke helt til akkurat nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: GRATULERER :strix:

Du hadde fallt ut av mine innlegg - så jeg hadde ikke fått med meg nyheten.

Spennende å lese om fødselsopplevelsen din. Håper vi får mer oppdatering etter hvert om hvordan det går med dere hjemme.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg få tilgang til bloggen? :rodmer:

Spent på å lese :sjenert::popcorn:

:klem:

Gratulerer så masse!!

Så godt å endelig ha det lille nurket i armene sine :rodmer:

Kan jeg få tilgang på bloggen?

Det er ordnet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjoner og kommentarar alle sammen :klemmer: Skal skrive litt mer når jeg får tid, foreløbig går det meste av tiden til lille nurket. Det er vel sånn det skal være :rodmer: Men det går fint, har nok melk heldigvis så ammingen går relativt greit. Litt startvansker er det vel alltid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg få tilgang til bloggen? :rodmer:

Spent på å lese :sjenert::popcorn:

:klem:

Får ikke tilgang til bloggen fortsatt jeg :gjeiper: :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke tilgang til bloggen fortsatt jeg :gjeiper: :klo:

Nå skal det være i orden! Beklager at det tok så lang tid ;)

--------

Fremdeles fine dager med lilletulla :rodmer: Hun er veldig enkel å ha med å gjøre, spiser, sover, bæsjer og smiler masse i søvne! Hadde ikke trodd jeg skulle bli SÅ forelska, hun er virkelig verdens nydeligste! At vi skulle være så heldige å få akkurat henne er bare et lite mirakel :hjerte: Ikke har jeg fått noen antydning til fødselsdepresjon heller, det har vel sammenheng med at hun sover godt og at formen min er overraskende bra. Litt barselstårer har det vært, men helst når folk kommenterer hvor nydelig hun er.. kvalmende stolt mamma, jeg vet :ler: Det klør noe voldsomt i stingene av og til, men det er vel et godt tegn. Magen ser relativt ok ut, syns den gikk raskt tilbake og har fått flere kommentarar på at det ikke ser ut som jeg har født. Ikke helt enig, men men :gjeiper:

Håper alle har det bra, nå nærmer det seg for flere av dere! Jeg er nesten misunnelig, syns det var en helt fantstisk opplevelse å føde :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...