LineGourmet Skrevet 21. mars 2011 #1061 Del Skrevet 21. mars 2011 Er du her fremdeles altså? Joda, vi hadde en veldig fin hyttetur, det var utrolig godt å komme seg bort litt. Været var litt varierende, men lørdagen var det kjempefint Har gått litt på ski, vært mye ute og spist masse god mat Svigers disket opp, så det har vært en veldig avslappende helg :gjeiper: Tror lille bolle har kost seg også, sparker som bare det og så tar h*n en liten powernap inn i mellom virker det som Magen har vokst MYE den siste uka, det er sikkelig rart å se hvor fort det går Tror h*n ligner på pappaen, for han var stor når han ble født Høres ut utrolig deilig ut med hyttetur med svigers som disker opp og ordner det meste Det frister for å si det sånn Her sparkes det også mye, men det er fortsatt mye innover - nå er det ikke bevegelse lenger, mer ommøblering til tider Vokser fælt her og, jeg har nettopp mistet midjen... Om vi skal vurdere sannsynlighet på størrelse her etter meg og kjære så får vi antagelig en baby på 55 cm og over 4 kg Hurra! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 22. mars 2011 Forfatter #1062 Del Skrevet 22. mars 2011 Høres ut utrolig deilig ut med hyttetur med svigers som disker opp og ordner det meste Det frister for å si det sånn Her sparkes det også mye, men det er fortsatt mye innover - nå er det ikke bevegelse lenger, mer ommøblering til tider Vokser fælt her og, jeg har nettopp mistet midjen... Om vi skal vurdere sannsynlighet på størrelse her etter meg og kjære så får vi antagelig en baby på 55 cm og over 4 kg Hurra! :gjeiper: Jeg var veldig liten og sambo veldig stor, så en mellomting hadde vært å foretrekke Så langt ser det ut til å være en liten utgave av sambo hvis man skal se på symfysemålet da. Jeg vet ikke hvor mye det stemmer med størrelsen på babyen -------- Å, jeg blir så irritert på skatteetaten/altinn Her reklamerer de for at man skal sjekke og godkjenne selvangivelsen på nettet, men er det mulig å logge seg på? Neida Skjønner ikke hva de tror egentlig, klart det er mange som vil se den dagen det blir lagt ut?! Da må det vel være mulig å lage et system som takler det? Har forsøkt å komme inn flere ganger i løpet av dagen, men det er jo ingenting som fungerer Dårlig humør i dag sånn generelt. Føler meg stor, feit, tung og dvask. Til og med rompa, som jeg tidligere var ganske fornøyd med bare siger nedover. Ikke så mye jeg får gjort med det heller, for jeg får (det jeg tror er) kynnere hvis jeg trener/stresser for mye. I tillegg er jeg grusomt trøtt. Drittvær er det også. Og vi har fremdeles nesten ikke kjøpt noe på utstyrslista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 22. mars 2011 #1063 Del Skrevet 22. mars 2011 Hei! har sniklest en stund, så kanskje på tide at jeg legger igjen et spor.. Kommer heller ikke inn på selvangivelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 22. mars 2011 #1064 Del Skrevet 22. mars 2011 Huff, flere som ikke har topphumør i dag, ser jeg! Kjedelig når alt bare er dritt, og så til og med været da... Og dumme nettsidene som gjør at vi ikke får sett selvangivelsen. Du er garantert ikke stor og dvask, selv om du ikke føler gravidgløden akkurat i dag Ta deg en rolig kveld og kos deg! (Men jeg vet hvordan du har det da. Samboeren har begynt å spille av hvallyder fra laptopen når jeg går forbi. Hysterisk morsomt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #1065 Del Skrevet 23. mars 2011 Hei! har sniklest en stund, så kanskje på tide at jeg legger igjen et spor.. Kommer heller ikke inn på selvangivelsen Så hyggelig med besøk! hit Huff, flere som ikke har topphumør i dag, ser jeg! Kjedelig når alt bare er dritt, og så til og med været da... Og dumme nettsidene som gjør at vi ikke får sett selvangivelsen. Du er garantert ikke stor og dvask, selv om du ikke føler gravidgløden akkurat i dag Ta deg en rolig kveld og kos deg! (Men jeg vet hvordan du har det da. Samboeren har begynt å spille av hvallyder fra laptopen når jeg går forbi. Hysterisk morsomt ) Humøret kom seg etter at jeg hadde vært på yoga, da følte jeg meg ikke så tung lenger Tror jeg skal blir flinkere til å gå en rolig tur ute når humøret er dårlig, uansett om det er regn eller vind. Det gjør underverker med litt frisk luft Huff, hvallyder var ikke særlig snilt, han er dristig samboeren din Her kommenterer sambo stadig magen, han syns den har blitt veldig stor veldig raskt. Hver gang sier han at jeg kommer til å bli "enorm" og så ler han, det er heller ikke spesielt gøy når man føler seg stor og tung allerede --------------- Bedre humør i dag heldigvis. Jobber hjemme, det er så greit for da kan jeg ta det litt rolig. Blir jeg veldig trøtt kan jeg ta en liten powernap på sofaen Stort sett får jeg gjort minst like mye som jeg gjør på jobben likevel. Ute er det regn, så da er det ekstra koslig å være inne Får heller kle på meg regnklær og gå en liten tur senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. mars 2011 #1066 Del Skrevet 23. mars 2011 Yoga er alltid bra! Det er min vidunderkur for det meste. På søndag gjorde jeg en halvtime yoga, skulle gjøre litt avspenning og "våknet" fra det halvbevisste nivået etter 45 minutter. Det var deilig, da! Takk for tilgang til bloggen, og så nydelig jakke! Er det den som har litt mønster iflg oppskriften? Den strikket jeg som del av hentesett til Turnerose, sammen med den buksa uten seler. Kos deg med hjemmejobbing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. mars 2011 Forfatter #1067 Del Skrevet 23. mars 2011 Yoga er alltid bra! Det er min vidunderkur for det meste. På søndag gjorde jeg en halvtime yoga, skulle gjøre litt avspenning og "våknet" fra det halvbevisste nivået etter 45 minutter. Det var deilig, da! Takk for tilgang til bloggen, og så nydelig jakke! Er det den som har litt mønster iflg oppskriften? Den strikket jeg som del av hentesett til Turnerose, sammen med den buksa uten seler. Kos deg med hjemmejobbing! Yoga`en reddet en ellers dårlig dag i går heldigvis, det er ihvertfall bedre enn å legge seg på sofaen Kjempedeilig Jakken har egentlig mønster ja, men det droppet jeg. Måtte gjøre det første prosjektet så enkelt som mulig Nå har jeg nytt prosjekt på gang, en jakke som jeg tror jeg vil strikke i alpakka - har du noen erfaring med det? Kjennes utrolig mykt ut, men jeg vet ikke om jeg heller bør satse på merinoull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 23. mars 2011 #1068 Del Skrevet 23. mars 2011 Huff, hvallyder var ikke særlig snilt, han er dristig samboeren din Her kommenterer sambo stadig magen, han syns den har blitt veldig stor veldig raskt. Hver gang sier han at jeg kommer til å bli "enorm" og så ler han, det er heller ikke spesielt gøy når man føler seg stor og tung allerede De burde passe seg litt, ja! Men hva skal man gjøre da, når samboeren står og knekker sammen av latter fordi han synes han var så smart som satte på hvallyder... Det blir liksom bare søtt Det jeg er redd for er hvor stor denne magen egentlig skal bli Synes den er i veien allerede... Kos deg med hjemmejobbing, kan tenke meg det er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 23. mars 2011 #1069 Del Skrevet 23. mars 2011 Først må jeg litt for 27 uker Høres behagelig ut med hjemmekontor. Da har man tilgang på sofaen jeg savner når jeg er på kontoret... Så lenge man får gjort det man skal i forbindelse med jobb er det jo ikke så nøye om man har kontor hjemme eller på jobb. Alpakka er veldig bra til småtasser - det klør jo ikke og er veldig godt og varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 23. mars 2011 #1070 Del Skrevet 23. mars 2011 Yoga`en reddet en ellers dårlig dag i går heldigvis, det er ihvertfall bedre enn å legge seg på sofaen Kjempedeilig Jakken har egentlig mønster ja, men det droppet jeg. Måtte gjøre det første prosjektet så enkelt som mulig Nå har jeg nytt prosjekt på gang, en jakke som jeg tror jeg vil strikke i alpakka - har du noen erfaring med det? Kjennes utrolig mykt ut, men jeg vet ikke om jeg heller bør satse på merinoull? Jeg er veldig glad i alpakka, og har vel egentlig strikket mesteparten av Turneroses klær og tepper i det. Kan loe litt i starten (men det er forskjell på garnmerkene her), men er myyyykt og holder seg veldig fint. Jeg har heller ikke syntes at loingen har vært noe problem. Nupper minimalt, mye mindre enn den merinoen jeg har brukt (Drops sin). Jeg begynte med Drops sin alpakka og liker den godt, men har etterhvert lagt min elsk på alpakka fra Du store alpakka (DSA). Loer mindre og kommer i allverdens kvaliteter, tykkelser og farger. Nå har Pickles også fått noen fine alpakkakvaliteter, men jeg vet ikke hvordan de er mtp nupping. Jeg startet med det mye fordi jeg er atopiker selv, og var redd for at Turnerose også ville være det. (Har dog ikke sett noe til det, bank i bordet!) Mange atopikere tåler alpakka bedre enn saueull, meg selv inkludert. Men merino funker også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. april 2011 #1071 Del Skrevet 2. april 2011 Innom for en oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1072 Del Skrevet 6. april 2011 Vi skal på 3D ultralyd i neste uke! Jeg både gruer og gleder meg Tenk om det viser seg at noe er galt med babyen, tenk om den ser "rar" ut osv.. mange merkelige tanker som går gjennom hodet. Vi har jo sett at alt så bra ut på UL i uke 18, så jeg håper ikke vi får noen ubehagelige overraskelser. Jeg gleder meg ihvertfall noe enormt til å få vite om det er en liten eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. april 2011 #1073 Del Skrevet 6. april 2011 Vi skal på 3D ultralyd i neste uke! Jeg gleder meg ihvertfall noe enormt til å få vite om det er en liten eller Hva tror du selv at det blir da? Alt er garantert i orden nå når det frøet var perfekt sist du var på UL Går det bra ellers? I boks med innkjøpene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 6. april 2011 #1074 Del Skrevet 6. april 2011 Så spennende med 3D UL da! Så dere har bestemt dere for å vite om det er eller ? Som LineGourmet er inne på så skal det mye til at det er noe galt nå - siden alt har gått bra til nå. 29 uker må jo også til! Syns tiden bare raser avgårde jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1075 Del Skrevet 6. april 2011 Hva tror du selv at det blir da? Alt er garantert i orden nå når det frøet var perfekt sist du var på UL Går det bra ellers? I boks med innkjøpene? Tja, hvis jeg skal tenke logisk så tror jeg at det er en jente. Mest fordi de ikke kunne se noen guttetiss på UL i uke 18. Magefølelsen har hele tiden vært mer gutt, så vi får se Har kjøpt noen flere ting, men er ikke ferdig ennå nei.. Har ikke oppdatert utstyrslisten, men vi har bilstol + base og vogn er bestilt. Den kommer denne uken eller neste, og da order vi seng, stellematte, badebalje, vippestol og ammepute samtidig. Da gjenstår vel bare litt småting som enten bestilles på nett eller kjøpes utover våren. Så spennende med 3D UL da! Så dere har bestemt dere for å vite om det er eller ? Som LineGourmet er inne på så skal det mye til at det er noe galt nå - siden alt har gått bra til nå. 29 uker må jo også til! Syns tiden bare raser avgårde jeg! Vi er veldig spente på om det er gutt eller jente, så det har vi veldig lyst til å vite! Kommer ikke til å gå derfra før vi vet Da blir det nok litt shopping også, enten rosa eller blått Håper jo at alt er bra, og at den lille er helt frisk. Og om det skulle være noe *bank i bordet*, så er det like greit å vite det nå som under fødselen. Tiden går sikkelig fort, snart 30 uker jo ------ 29 uker i dag, det hadde jeg nesten glemt Formen er ok, jeg har egentlig ingen rett til å klage, men jeg merker jo at alt blir tyngre og at det er mindre plass i magen. Tungt å puste er det også, siden lille bolle ligger ganske høyt oppe. Har stadig vekk en rumpe som presser på ribbena, evt. føtter som sparker hardt, og det begynner å bli ubehagelig.. Sover dårligere også, våkner og må på do / vondt i hoftene / får ikke puste Men, men. Babyen har det tydligvis bra, den er ihvertfall veldig aktiv og noen ganger har vi en slags kommunikasjon der jeg tror jeg kiler den under føttene og så sparker den litt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1076 Del Skrevet 8. april 2011 Har oppdatert litt på utstyrslisten, men det skjer nok mye kommende uke :gjeiper: Ny, stor kommode er montert og klar til å fylles med babyklær og stæsj! Gleder meg Har ikke helt oversikt over hva og hvor mye klær vi har i hvilke størrelser, så det oppdaterer jeg når jeg flytter de inn i kommoden. Det blir nok kjøpt endel etter 3D UL tipper jeg Er det "lov" å begynne å vaske babytøy nå, eller er det litt tidlig? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. april 2011 #1077 Del Skrevet 8. april 2011 God helg! Ha en skjønn helg Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 8. april 2011 #1078 Del Skrevet 8. april 2011 Klart det er lov. Har vaska alt av klær og lagt det i skapet for lenge siden, jeg... Har redd opp senga også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. april 2011 Forfatter #1079 Del Skrevet 9. april 2011 Ha en skjønn helg Lilly Takk søte du! Klart det er lov. Har vaska alt av klær og lagt det i skapet for lenge siden, jeg... Har redd opp senga også Godt å høre Klør i fingrene etter å sette i gang, men tror jeg skal vente til neste helg, da regner jeg med vi har kjøpt det meste ooooog vet om det blir gutt eller jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 10. april 2011 #1080 Del Skrevet 10. april 2011 Når iløpet av uka er det du skal på UL? Spennende blir det iallfall! Klart det er lov å vaske tøyet nå! Greit med alt som er gjort - dagene går jo så fort når man nærmer seg slutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå