LineGourmet Skrevet 12. mars 2011 #1021 Del Skrevet 12. mars 2011 Hentet forresten pakken fra La Redoute i går. Noen av kjolene ble helt feil med gravidmage, men jeg beholdt denne i brunt. Kjempefin med mage Ville aller helst hatt den i sort, men det var utsolgt. Brunt er jo fint det også da. Ha en fin lørdag Så fin kjole! Likte lengden veldig godt. Vanligvis vanskelig å finne noe som går ned til knærne syns jeg.. Alt er jo stort sett kort-kort :gjeiper: Ha en alldeles strålende lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 12. mars 2011 #1022 Del Skrevet 12. mars 2011 Nydelig kjole! Synd at den var utsolgt i nesten alle størrelsene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. mars 2011 #1023 Del Skrevet 12. mars 2011 Kjempe flott kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #1024 Del Skrevet 13. mars 2011 Gøy at dere likte kjolen! Jeg syns det er vanskelig å finne noen i "riktig" lengde, liker de best knelange. Asos har utrolig mange fine gravid-kjoler, men alle er lårkorte og det er jeg ikke så glad i :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #1025 Del Skrevet 13. mars 2011 Nytt magebilde + ferdig strikkeprosjekt på bloggen for de som vil se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. mars 2011 #1026 Del Skrevet 13. mars 2011 Fine magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. mars 2011 #1027 Del Skrevet 13. mars 2011 Flott mage!!!! Er så gøy å se, får lissom aldri surra meg til å ta bilde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 13. mars 2011 #1028 Del Skrevet 13. mars 2011 Fine magen Og ikke minst kjempefin jakke til lille-gull i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2011 #1029 Del Skrevet 14. mars 2011 Fiiiine magen. Og også kjempefin jakke. Skulle ønske jeg var så flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. mars 2011 #1030 Del Skrevet 14. mars 2011 Grattis med første strikkede plagg! Jeg fikk jammen meg lyst til å strikke jeg også (men regner med urgen gir seg ) Magen din er vakker vakker vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #1031 Del Skrevet 14. mars 2011 Takk for fine kommentarar både på mage og strikkeferdigheter Jeg er i ferd med å få strikkedilla, og er allerede godt i gang med neste prosjekt! For de som vil prøve vil jeg anbefale "Myk Start", mange superenkle og fine oppskrifter som er veldig godt forklart. Bare så det er sagt, jeg er helt amatør selv, og når jeg får det til så klarer alle det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. mars 2011 #1032 Del Skrevet 14. mars 2011 Fine magen Og så flink du er til å strikke Var oppskriften til jakken i Myk start også? Har den boken ett eller annet sted, så kunne tenkt meg å prøvd meg på den jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #1033 Del Skrevet 14. mars 2011 Fine magen Og så flink du er til å strikke Var oppskriften til jakken i Myk start også? Har den boken ett eller annet sted, så kunne tenkt meg å prøvd meg på den jeg også Takker Jakken er fra Myk Start den også, veldig enkel å strikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. mars 2011 #1034 Del Skrevet 14. mars 2011 Takker Jakken er fra Myk Start den også, veldig enkel å strikke Da skal jeg prøve meg på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. mars 2011 #1035 Del Skrevet 14. mars 2011 Kunne jeg fått tilgang til bloggen? Nysgjerrig på hvilken jakke du har strikket! Myyye fint i Myk start. Det er mye fint hos Drops/Garnstudio også, men det kjenner du sikkert til. Og hvis du synes det er greit med engelsk, er Ravelry en skattkiste! Der må du registrere deg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #1036 Del Skrevet 14. mars 2011 Kunne jeg fått tilgang til bloggen? Nysgjerrig på hvilken jakke du har strikket! Myyye fint i Myk start. Det er mye fint hos Drops/Garnstudio også, men det kjenner du sikkert til. Og hvis du synes det er greit med engelsk, er Ravelry en skattkiste! Der må du registrere deg, da. Ja, klart du skal få tilgang! Hyggelig å se deg, håper det går etter forholdene bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. mars 2011 #1037 Del Skrevet 15. mars 2011 Hmm.. kanskje prøve seg på noe fra Myk start..? Er virkelig helt amatør når det gjelder strikking, så redd det ikke blir tipp topp resultat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1038 Del Skrevet 16. mars 2011 Hmm.. kanskje prøve seg på noe fra Myk start..? Er virkelig helt amatør når det gjelder strikking, så redd det ikke blir tipp topp resultat Ja, det syns jeg du skal gjøre Det er veldig koslig å strikke til babyen, og så er det så lite at det går relativt raskt! Oppskriftene er så enkle at jeg tror du klarer det helt fint, du har sikkert en mamma/veninne/søster som kan hjelpe deg litt hvis du står fast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #1039 Del Skrevet 16. mars 2011 Oisann! Der var det plutselig 26 uker og under 100 dager igjen Herlig Magen har vokst masse de siste dagene, rart hvor fort det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2011 #1040 Del Skrevet 16. mars 2011 Så herlig. Her har også magen plutselig blitt større. Før vi vet ordet av det, er vi store som hvaler begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå