*lilly* Skrevet 29. september 2010 Forfatter #421 Del Skrevet 29. september 2010 Oi, jeg har EL i morgen Relax-planen min fungerer veldig bra Null testing, null temping og (nesten) null stress. Går for annenhver dag. Deilig å slippe å tenke på alt det der, jeg vet jo sånn omtrent når EL er og når jeg kan forvente mensen. Gøy med litt spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 29. september 2010 Forfatter #422 Del Skrevet 29. september 2010 takk for opplysningen! Er visst ny på dette her jeg - har bare lest at det stadig strøs støv rundtomkring... Så da beklager jeg at jeg desverre ikke kan bidra med det... Men håper vi snart begge to kan strø rundt oss!! Vi får sørge for å bli vettu, da skal det drysses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 29. september 2010 #423 Del Skrevet 29. september 2010 Vi får sørge for å bli vettu, da skal det drysses OMG, det visste ikke jeg heller! Har strødd litt jeg osgå uten å være gravid! jaja.. Er litt ny her enda jeg også Det var godt ment da.. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. september 2010 #424 Del Skrevet 29. september 2010 Må le litt av dette babystøvgreiene... hihihi... Babystøv er mer verdifullt enn knust diamantstøv.. og vi som ikke har det vi er helt crazy på å rulle oss i det eller få det søtt dryssa ned over hodene våres... *bliss* ler litt enda... heheh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. september 2010 #425 Del Skrevet 29. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. september 2010 #426 Del Skrevet 29. september 2010 Knall at relaxeringen fortsatt funker! Jeg har ingen plan i det hele tatt... eller jo det har jeg.. Jeg vil 2 dager før og på el-dagen - men vet ikke om jeg får det som jeg vil.. Forresten; noen steder så står det at man er aller mest fruktbar 2 dager før, men de forklarer ikke hvorfor. Vet du hvorfor? For meg virker det logisk at det skal være så tett oppunder egg-utslipp som mulig liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 30. september 2010 Forfatter #427 Del Skrevet 30. september 2010 God morgen Ler litt av babystøv fenomenet jeg også, det er veldig KG Men det er jo godt ment da Jeg syns også det virker mest logisk at dagen før EL er den optimale dagen, men det står jo så mye rart på nettet Poenget er jo at svømmerne skal ligge klar når egget slippes, og da må det vel være en fordel at de er så nye og spreke som mulig? Hvis noen har synspunkt så kom gjerne med de, jeg har ikke satt meg så godt inn i dette Siden jeg (vi) går for annenhver dag, og jeg ikke tester, har jeg ikke helt forholdt meg til dette denne PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. september 2010 #428 Del Skrevet 30. september 2010 Når det nærmet seg EL hadde vi sex hver dag, fra ca 5dager før til 2-3dager etter, da satt den hos oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 30. september 2010 #429 Del Skrevet 30. september 2010 Nå krysser jeg fingrene for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. september 2010 #430 Del Skrevet 30. september 2010 Er ikke så godt å forstå seg på alt dette prøvegreiene hele tiden :gjeiper: Men sånn i teorien vet man jo hva man har å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 30. september 2010 #431 Del Skrevet 30. september 2010 Krysser fingrene for at du får klaff i dette øyeblikk! Hvis du vil ha babystøv så kan du få fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. oktober 2010 #432 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #433 Del Skrevet 1. oktober 2010 Krysser fingrene for at du får klaff i dette øyeblikk! Hvis du vil ha babystøv så kan du få fra meg Takk Jeg håper det virker og litt for sikkerhetsskyld Nå vil jeg ikke mensen mer på veldig lenge altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #434 Del Skrevet 1. oktober 2010 Når det nærmet seg EL hadde vi sex hver dag, fra ca 5dager før til 2-3dager etter, da satt den hos oss Kjenner litt press her nå altså vi har holdt oss til annenhver dag så får vi se om det holder.. Nå krysser jeg fingrene for deg!! Takk Er ikke så godt å forstå seg på alt dette prøvegreiene hele tiden :gjeiper: Men sånn i teorien vet man jo hva man har å gjøre Ja, det er ikke så komplisert heldigvis Bare synd det ikke alltid "virker" selv om man gjør det helt etter "oppskriften" ------ Hurra Endelig helg!! Nesten ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. oktober 2010 #435 Del Skrevet 1. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. oktober 2010 #436 Del Skrevet 1. oktober 2010 Hurra Endelig helg!! Nesten ihvertfall JAAAAaaaa! Noen planer utenom å kjenne på at egget fester seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #437 Del Skrevet 1. oktober 2010 JAAAAaaaa! Noen planer utenom å kjenne på at egget fester seg ? Jeg skal bare ruge Neida, jeg har endel trening å ta igjen for å si det sånn.. planen er å være mye ute og få massevis av frisk luft Må roe ned på spisingen kjenner jeg, buksene begynner å bli trange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. oktober 2010 #438 Del Skrevet 1. oktober 2010 Innom for å ønske deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 2. oktober 2010 #439 Del Skrevet 2. oktober 2010 Jeg skal bare ruge Det høres ut som en veldig fin måte å bruke helgen på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 2. oktober 2010 #440 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ruging er en supersmart måte å tilbringe helgen på, jeg er overbevist om at sånt funker! Kos deg masse i hvert fall, dette er en skikkelig høsthelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå