Gå til innhold

*lilly*

*lilly*

Anbefalte innlegg

Æsj, det var leit.. Men da er det bare og senke skuldrene, kose deg med det du liker og drive med og satse på neste mnd.. Annenhver dag fra dag 7 til og med dag 15 har funket hos oss. Jeg har ikke styra med noe el testing eller temping eller noe.. God klem :klemmer:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, det var leit.. Men da er det bare og senke skuldrene, kose deg med det du liker og drive med og satse på neste mnd.. Annenhver dag fra dag 7 til og med dag 15 har funket hos oss. Jeg har ikke styra med noe el testing eller temping eller noe.. God klem :klemmer:

Litt kjipt er det jo, man vil helst ha klaff med en gang. Denne mnd hadde jeg ingen forhåpning, så det er helt ok egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var TR tilbake, en dag etter forventet tid. Jeg har så rare sykluser for tiden, annenhver mnd med 28/27 dager og 23/24 dager. Noen som har vært borti det samme? Neste pp ligger jeg an til 23/24, og jeg er redd det er for kort tid til å bli gravid. Jeg begynner jo å spotte ganske tidlig i tillegg. Noen som har gode råd? Fyr løs i såfall! Jeg er med andre ord ikke så veldig optimist med tanke på neste pp, men planen er å gå for annenhver dag, så må det vel klaffe før eller siden. Sist gang ble jeg gravid i pp3 (endte i SA, men jeg ble gravid igjen like etterpå). Jaja, vi får se :rolleyes: Er ihvertfall glad jeg har relativt stabile sykluser, nå ligger jeg an til å få TR (forhåpentligvis ikke) like før vi reiser på ferie, og el midt i ferien.

God helg til alle! :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what!? Skal du ikke forsette å ha el samtidig som meg? :fnise: synes å huske at du har hatt det 2 mnd på rad (?). Og jeg har 28-dagers syklus. Hvilken pp er du i nå? Jeg starter på 4. Det klaffet i pp5 første graviditet og pp4 i andre (den som endte i ma). Trist å høre at du og har opplevd enn abort. Var du langt på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sånn i januar og februar... I februar tok jeg blodprøver på dag 21, da sa gynekologen at jeg ikke hadde hatt EL og kroppen satte i gang ny syklus etter bare 22 dager ca.. Mars syklus fikk jeg utstedt pergo, men hadde da passert dag 13 og 14 og etter det kom aldri tanta og jeg var gravid, hadde tydeligvis hatt EL den mnd da.. Gyn trodde jeg hadde hatt 2 sykluser uten EL og at det var derfor de var så korte. Lykke til neste pp!

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var TR tilbake, en dag etter forventet tid. Jeg har så rare sykluser for tiden, annenhver mnd med 28/27 dager og 23/24 dager. Noen som har vært borti det samme? Neste pp ligger jeg an til 23/24, og jeg er redd det er for kort tid til å bli gravid. Jeg begynner jo å spotte ganske tidlig i tillegg. Noen som har gode råd? Fyr løs i såfall! Jeg er med andre ord ikke så veldig optimist med tanke på neste pp, men planen er å gå for annenhver dag, så må det vel klaffe før eller siden. Sist gang ble jeg gravid i pp3 (endte i SA, men jeg ble gravid igjen like etterpå). Jaja, vi får se :rolleyes: Er ihvertfall glad jeg har relativt stabile sykluser, nå ligger jeg an til å få TR (forhåpentligvis ikke) like før vi reiser på ferie, og el midt i ferien.

God helg til alle! :skaal:

Jeg hadde det akkurat på samme måte! I februar hadde jeg 29 dagers syklus, i mars 23 dager og april 28 dager og i mai kom EL på dag 12 og en forventet sykluslengde på 25 dager! Og jeg ble gravid likevel! :) Så litt tull og korte sykluser behøver ikke bety at det ikke vil gå!

EL midt i ferien kunne jo ikke vært bedre :danse: Kos dere!

God pinsehelg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

what!? Skal du ikke forsette å ha el samtidig som meg? :fnise: synes å huske at du har hatt det 2 mnd på rad (?). Og jeg har 28-dagers syklus. Hvilken pp er du i nå? Jeg starter på 4. Det klaffet i pp5 første graviditet og pp4 i andre (den som endte i ma). Trist å høre at du og har opplevd enn abort. Var du langt på vei?

Har vi det? :ler: Jeg får ikke med meg sånt, men vi hadde vel ganske likt nå sist ja! Med mine litt rare sykluser skal det vel godt gjøres å ha samtidig el hver mnd, men kanskje neste mnd hvis vi ikke blir gravide :lur:

Jeg begynner på pp3 nå, fremdeles ved godt mot! Jeg hadde en veldig tidlig SA før jeg ble gravid med snuppa, men det var så tidlig at det knapt kan regnes med.. var vel 4+3 eller noe. Ingenting mot det mange andre her har opplevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sånn i januar og februar... I februar tok jeg blodprøver på dag 21, da sa gynekologen at jeg ikke hadde hatt EL og kroppen satte i gang ny syklus etter bare 22 dager ca.. Mars syklus fikk jeg utstedt pergo, men hadde da passert dag 13 og 14 og etter det kom aldri tanta og jeg var gravid, hadde tydeligvis hatt EL den mnd da.. Gyn trodde jeg hadde hatt 2 sykluser uten EL og at det var derfor de var så korte. Lykke til neste pp!

Takk! :nigo: Jeg er ikke bekymra for manglende el, har aldri hatt problemer med manglende eller ustabil el før. Dessuten gikk det rimelig raskt å bli gravid sist, så jeg satser på at det ordner seg denne gangen og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det akkurat på samme måte! I februar hadde jeg 29 dagers syklus, i mars 23 dager og april 28 dager og i mai kom EL på dag 12 og en forventet sykluslengde på 25 dager! Og jeg ble gravid likevel! :) Så litt tull og korte sykluser behøver ikke bety at det ikke vil gå!

EL midt i ferien kunne jo ikke vært bedre :danse: Kos dere!

God pinsehelg!! :klemmer:

Så bra! Det var kjekt å høre :) Jeg er ikke så veldig bekymra, ihvertfall så lenge det blir klaff iløpet av sommeren!

Takk, hatt ei fin pinse! Nydelig vær, vært masse ute og kosa oss :) Alle har vært i godt humør og snuppa har slutta med bleie :hoppe: Jeg og mannen har kosa oss med øl og tv-serier etter at hun har lagt seg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har nesten glemt hvor spennende det er med prøving. :ler: Håper det går kjapt og greit å bli smelt på tjukken. ;) Håper ikke syklusene gjør det vanskelig for dere, kanskje det går seg til etter en stund? Må være litt vanskelig å beregne ting når det varierer, men jeg håper det går greit likevel!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg har nesten glemt hvor spennende det er med prøving. :ler: Håper det går kjapt og greit å bli smelt på tjukken. ;) Håper ikke syklusene gjør det vanskelig for dere, kanskje det går seg til etter en stund? Må være litt vanskelig å beregne ting når det varierer, men jeg håper det går greit likevel!

:hug:

Takk for det Joyce :klemmer: Det er spennende, men for å være ærlig har ting vært så utrolig hektisk i det siste at jeg ikke har hatt noe særlig tid til å tenke på det. Blir jo litt rundt ikm, men ellers er det andre ting som er i fokus. Like greit kanskje :fnise: Vi får se når det klaffer, men håper jo det ikke går alt for lang tid. Frøkna blir jo øyeblikkelig 3 år, og jeg syns absolutt det er på tide med søsken. Vi gjør så godt vi kan :ler:

Forresten; har du (eller noen andre) tips til en litt stor veske/reiseveske jeg kan ha med som håndbagasje på flyet og på stranda? Vi skal på ferie i begynnelsen av juli og jeg trenger en veske som rommer litt forskjellig, helst med litt lommer nede i veska og glidelås øverst :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 7 i det jeg regner med blir en veldig kort syklus, og allerede el-slim.. Får prøve å få med meg mannen på litt :sengekos: før fotball VM starter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det er best å prøve seg før det sparkes i gang ja :ler:

Jeg startet med el slim på dag åtte da jeg ble gravid og el dag 12. Bare for å gjenta og minne deg på at kort syklus ikke behøver å være negativt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjennes ut som jeg har EL i dag, har ihvertfall tydelige EL smerter og det pleier stemme veldig godt med når TR kommer. Skulle etter planen egentlig hatt EL i morgen, men det ligger an til litt kortere syklus så det er nok i dag som er dagen! Passer bra, siden det ligger an til :humpe: senere (vi satser på annenhver dag). Er i PP3 nå, så det burde jo strengt tatt skje noe snart, ble klaff i PP3 sist så da får vi se ;) Gruer meg nesten litt til DPO, det er så travelt med symptomjakt og overanalysering.. dessuten vet jeg at hvis det ikke klaffer nå heller så kommer jeg til å begynne å stresse litt, og det er heller ikke noe gøy. Hjelper ikke at den ferske 3 åringen har veldig lyst på søsken.. Jaja, vi får gjøre så godt vi kan :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: for EL :strix:

Kjenner meg veldig igjen... :sjenert: prøv å "glem" det litt.. Kos deg, finn på noe gøy både for lillemor og dere voksne så dagene går i en fei og prøv og ikke gruble... Jeg tror at om man klarer å leve litt midt oppi alt og ikke bli sittende og analysere alt man kjenner og føler og begynne å bekymre seg med hvis det ikke går nå heller... Så har man enda større sjans for positiv test...

Jeg skal ikke si noe for jeg har stresset med nr to siden S fylte 2... Nå fyller han 3 i juli :sjenert: så har det på samme måte selv, er nok helt naturlig :nigo:

Håper pp3's innsats gjør underverker og at du får ditt ønske innvilget.. Jeg skal i allefall følge med og legge igjen litt støv :strix::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer: Nå er EL overstått, så da er det egentlig bare å prøve å slappe av - men det er ikke alltid så enkelt! Jeg tenker at det kanskje er litt mindre sannsynlighet denne syklusen siden den er kortere, men vi får se.. hadde vært greit om det klaffet snart :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på jobben er gravid.. :sjenert: æsj, jeg blir litt smålig og kjenner jeg ikke liker meg selv særlig godt når jeg først og fremst blir misunnelig. Hun har ei jente som er året yngre enn vår, og jeg kjenner på at jeg helst skulle hatt litt mindre aldersforskjell enn det ligger an til nå. Blir jo nesten 4 år hvis det klaffer snart, enda mer dersom det tar tid :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...