*lilly* Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #1341 Del Skrevet 30. mai 2014 Har du dagbok forresten, sommerfuglen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 30. mai 2014 #1342 Del Skrevet 30. mai 2014 Har du dagbok forresten, sommerfuglen? Jepp! Har det, skal ligge under gravidbøkene.. Er litt sløv med oppdateringer, men har hatt bok siden godgutten vår var på vei i 2010 velkommen skal du være om du vil stikke innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. mai 2014 #1343 Del Skrevet 30. mai 2014 Festeblødning? Jeg hadde murringer en uke før forrige ikm forrige graviditet. Følger deg. Vi har ikm ca likt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #1344 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg kommer innom en dag jeg har pc tilgjengelig, er så tungvint på mobil Må oppdatere meg litt! Godt du er optimist Becky, jeg har ikke helt trua.. litt spotting fremdeles, tror det er for mye til å være festeblødning Ikke noen spesielle symptom heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 1. juni 2014 #1345 Del Skrevet 1. juni 2014 Er ikke så veldig optimistisk på mine vegne her kjenner jeg. Bah, er slitsomt psykisk å prøve. vurderer en måneds pause. Skriver snart om det i boka mi. Håper det klaffer for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. juni 2014 #1346 Del Skrevet 1. juni 2014 Innom og oppdaterer meg litt og legger igjen litt babystøv Når er ikm igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #1347 Del Skrevet 1. juni 2014 Er ikke så veldig optimistisk på mine vegne her kjenner jeg. Bah, er slitsomt psykisk å prøve. vurderer en måneds pause. Skriver snart om det i boka mi. Håper det klaffer for deg Takk Becky, har svart deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #1348 Del Skrevet 1. juni 2014 Innom og oppdaterer meg litt og legger igjen litt babystøv Når er ikm igjen? Takk! Tar gjerne imot babystøv Ikm på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. juni 2014 #1349 Del Skrevet 1. juni 2014 Takk! Tar gjerne imot babystøv Ikm på torsdag. Er det ikke tidlig med spotting da? Eller pleier du å spotte mange dager før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #1350 Del Skrevet 1. juni 2014 Er det ikke tidlig med spotting da? Eller pleier du å spotte mange dager før? Det er nok helt normalt, spotter fremdeles men det har ikke økt på noe særlig. Mye murringer, og ingen spesielle symptomer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #1351 Del Skrevet 4. juni 2014 Litt unormalt pre-mensforløp denne gangen. jeg pleier jo å begynne å spotte nesten en uke før, begynner lysebrunt og øker ganske raskt på og blir mer og mer rødt *beklager detaljene*. Denne gangen startet spotting som normalt, men det har ikke blitt noe mer. Stort sett bare litt brunt, på det meste litt rød-brunt og det ligner mer på el-slim enn blod. Nå er det ingenting. Når det er sagt føler jeg meg absolutt ikke gravid, finnes ikke kvalm og sliten som sist. Var til og med på trening i går IKM imårra, så enten kommer det vel i løpet av dagen - ellers tar jeg kanskje en test imårra (hvis jeg tørr ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 4. juni 2014 #1352 Del Skrevet 4. juni 2014 håper på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 4. juni 2014 #1353 Del Skrevet 4. juni 2014 Venter spent på testings Lykke til med at tanta tar seg en permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 4. juni 2014 #1354 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Spennende ja Jeg lurte også på om jeg hadde el slim igjen før ikm, men så var jeg bare gravid Og man trenger jo absolutt ikke ha noen symptomer så tidlig! Test I morgen!!!! Endret 4. juni 2014 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. juni 2014 Forfatter #1355 Del Skrevet 4. juni 2014 Takk jenter! Jeg syns det er litt mer rødt i spottinga nå, så det spørs om ikke mensen er på vei.. får se hvordan det utvikler seg, med mindre det blir rene syndefloden i natt tar jeg en test imorgen (jeg kjøpte mange på ebay, så det er nok å ta av ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #1356 Del Skrevet 5. juni 2014 Blendahvit, greit nok.. hadde ikke trodd noe anna heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 5. juni 2014 #1357 Del Skrevet 5. juni 2014 Vi nailer det neste mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 5. juni 2014 #1358 Del Skrevet 5. juni 2014 Det var jo mars/april baby du ønsket deg, så håper på klaff for dere neste måned! Frem til det får du nyte litt vin i sommervarmen og kos deg med spekeskinke og oster av alle slag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #1359 Del Skrevet 5. juni 2014 Vi nailer det neste mnd! Det gjør vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #1360 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Det var jo mars/april baby du ønsket deg, så håper på klaff for dere neste måned! Frem til det får du nyte litt vin i sommervarmen og kos deg med spekeskinke og oster av alle slag! Det skal jeg nok Får prøve å slappe av, men jeg føler en sterk trang til å kjøpe vitaminer til mannen og prøve ut masse kjerringsråd.. begge deler vil nok virke mot sin hensikt Endret 5. juni 2014 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå