Gå til innhold

Hvilken farge får best frem brunfarge?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

liker godt himmelblå, asur og turkis på sommerlig hud ;) Korall og andre pasteller er også fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken farge man ser "brunest" ut i, avhenger helt og holdent av undertonen i huden, varm eller kald? Datteren min har en rødlig undertone i huden, og bl.a hvitt får henne til å se blek ut, og rosa og rødt fremhever den røde undertonen i huden hennes. Turkis og grønt er derimot veldig flatterende på henne. Selv har jeg en gulaktig undertone i huden, men blir ikke veldig brun. Jeg blir direkte blass av gult og lys rosa, men kan se brunere ut i knallrosa og brunt. Turkis er pent til meg også. Jeg tror kanskje turkis, knæsj til de med kald undertone, mer dus eller begge deler til de med varm undertone, er den fargen som kler de fleste.

Det er nok som Bodillen sier... Jeg selv er mørk i huden og har en nogelunde oransj undertone/ varm under tone noe som gjør at jeg passer oransje, røde og gull toner, og frisk eplegrønn av en merkelig grunn... :skratte: Du må finne en farge som fremhever undertonen i hunfargen din, det er dette som kommer til å fremheve din hudfarge på best måte. Hvis du er bleik hjelper det ikke å prøve å fremheve en brunfarge som ikke er det, da viser du bare enda mer til noe som ikke er der og dermed ser du bleikere ut.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg føler at jeg ser likblek ut uansett hva jeg har på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...