Gjest Di Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Hei..jeg har hatt mye helseplager i det siste,rett og slett ting jeg ikke har hatt kontroll over selv-føler meg så maktesløs. skal begynne i ny jobb på mandag,jobben er fysisk krevende-og jeg vet ikke hvordan det vil gå-men jeg gir aldri opp! Men..jeg ser ingen mening med noe..er ny i denne byen,så har bare samboer..føler meg alene,typen snakket om g ta seg en kompistur..jeg fikk helt panikk for og være alene hjemme med plagene mine..så nå vil han ikke reise,jeg skulle jo ikke ha sagt det.når det er sagt,så er han verdens beste kjæreste-og vil bare det beste for meg,så jeg unner ham en tur,de gjør jeg! Jeg får ikke hjelp av noen i helsesektoren,selv om jeg maser og maser,og jeg har ikke lyst til og stå opp om morgenen. Hvorfor skal jeg det når ingen trenger meg.. Når jeg prøver og ta meg sammen og være positiv-så tenker jeg at jaja,jeg kan jo bare dø om det blir for ille. Sykt og tenke sånn. :( jeg er en livsglad jente,før jeg ble syk og alt sånt:(
Gjest scorpius Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Høres ikke ut som du har det så kjempebra for tiden, nei. Har du en fastlege du kan snakke med om dette da? Kanskje h*n evt. kan henvise deg til en psykolog? Har du tenkt noe på det? Håper iallfall det ordner seg... Masse lykke til
Gjesten Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Det er alltid vanskelig å forlate det man kjenner for å begi seg ut på noe helt nytt. Jeg synes du skal begynne i jobben med et smil om munnen - da får du helt sikkert noen nye venner der, og ting kan begynne å bli lettere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå