Gå til innhold

Nicket du har på kg

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du det nicket du har på kg?

Hvor mange ganger har du byttet nick?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bare det var morsomt. Antall nick jeg har hatt er jeg usikker på, men det er vel 4-5 stykker.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg liker det, og så har jeg vampyrdilla. Har hatt ett nick her før.

Skrevet

Liker det kort og godt. Har kun hatt 1 nick.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg ville ha noe litt uhipt og ukult. :)

Skrevet

Trengte et nytt nick, og hadde akkurat vært på Alice i Eventyrland. :)

Har vel hatt en 7-8 nick elns.

Skrevet

Eg valte mitt nick fordi det er den første bokstaven i det eg mener er det viktigste i livet. Å være lykkelig.

Skrevet

Har byttet en gang. Søkte i latinsk ordbok og så et ord jeg likte. Har et nick som jeg ikke bruker andre plasser :)

Skrevet

Ville ha et kort navn, og det meste jeg prøvde på var allerede opptatt. Synes ikke Tobbi er det mest fantasifulle nicket, men kort og greit.

Har hatt to nick før, om jeg ikke har glemt noen.

Skrevet

Ville ha noe på engelsk, og noe stort..

Vurderte VELDIg mange navn:

Superstrong

Womanpower

Fashion

osv osv

Men så falt jeg for dette nicket da.. Er forøvrig det eneste nicket jeg har her på kg :)

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Nicket mitt ble laget av de tilfeldige ordene man må skrive inn for å vise at man ikke er en data når man skal melde seg inn på sider og sånn. De er fra Twitter hvis noen lurte...

Jeg har bare hatt ett nick.

Skrevet (endret)

Kan man bare bytte nick, da? med samme konto?

Jeg valgte nicket mitt fordi det var ledig. Prøvde mange flere som ikke var ledig. Synes aubrey er super kjedelig

-Nå har jeg derimot fått skiftet nick, ante ikke at det gikk. AnneBonny: http://no.wikipedia.org/wiki/Anne_Bonny

så nå er det hvertfall noe spesielt bak det :)

Endret av AnneBonny
Skrevet

Første og eneste nick. :) Rumohra er navnet på en slekt i planteriket (latin altså), en bregneslekt, derav profilbildet.

Liker Rumohra godt fordi det skiller seg ut, og synes det har en fin klang :)

Skrevet

Fordi det er mitt virkelige navn... :sjokk:

Gjest WendyClear
Skrevet

Satt å hørte på Wendy Clear, sangen av Blink 182... Liker sangen godt så derfor nicket :)

Gjest Katee
Skrevet (endret)

Inspirert av Dune ('Alia Atreides' derav profilbildet) og endret det litt. Kort nick, med en grei klang :)

Eneste nick jeg har hatt...

Endret av Alyah
Skrevet

Kan man bare bytte nick, da? med samme konto?

Send en PM til Bolledeig med det nicket du ønsker å bytte til.

Jeg valgte nicket mitt fordi det har vært et slags kallenavn. Har hatt flere nick og brukere her på KG gjennom mange år.

Gjest Huffsa
Skrevet (endret)

Fordi Hufsa i mumitrollet er drittskummel og jeg satt å så på mumitrollet når jeg skulle lage meg bruker :ler:

Jeg har hatt 5-7 brukere tidligere. Noen totalt anonyme(eller så anonyme som de kunne blitt, hvor jeg endret på f.eks alder, kjønn, antall dyr, antall sexpartnere osv osv), noen mindre anonyme (slik som denne, hvor jeg har sagt hvor jeg bor og har bilde av bikkje og pus liggende her osv.)

red; så nå "byttet nick". Hvis du mener hvor mange ganger jeg har byttet navn så tror jeg det er 0 eller 1 ganger)

Endret av Huffsa
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan bytter man nick?

Skrevet

Hvordan bytter man nick?

Send en privat melding til Bolledeig med ønsket nick.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...