sørgekåpen Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har en mamma som er ..hva skal man si..Værsyk. Hun kan bli skikkelig dårlig av værforandringer og det er både trist og vondt å se på. Vi vet ikke om noe som hjelper mot smertene/hevelsene hun får av dette. Lurer på om noen har hørt om dette, og om noe som kan hjelpe mammaen min!! Massasje er utelukket for da blir hun bare verre, og hun har prøvd det meste av smertestillende mot dette. Jeg vil gjerne hjelpe henne. Hun er min redning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Send henne til Homeopat eller akupuntør. Det har hjulpet utallige mennesker med alle slags lidelser, og er vel verdt et forsøk. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Enig med Sannasol! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trønderveitja Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 Ja,naturmedisin (eller alternativ medisin om du vil) er vel verdt å prøve.Må være vondt for deg å se mor slik.Tenk om DU kunne finne noe som hjelper henne?! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sørgekåpen Skrevet 25. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 25. september 2003 Takk for svarene. Skal treffe mamma idag, og få sagt ifra hva hun kan prøve. Det er jo vondt å se henne slik, men heldigvis er hun ikke sånn hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 Ja, har tro på naturleger jeg for min del. Har dere mulighet for en billigtur til Syden, det hjelper mot de fleste plager Så heldig din mor er som har en sånn datter, og omvendt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå