hanne_ Skrevet 11. juli 2010 #22 Skrevet 11. juli 2010 Når en svømmer for å svømme så er det vel ok, men IKKE på stranda! Auau i mine øyne!
S@lly Skrevet 11. juli 2010 #23 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har virkelig sett mye annet som ser verre ut enn Speedo. Klart det krever sin kropp, men jeg forsår dem som foretrekker det fremfor store, uformelige badeshortser som klistrer seg overalt når de blir våte !
ToveM Skrevet 11. juli 2010 #24 Skrevet 11. juli 2010 Det finnes da vitterlig vanlige bade-shorts til menn, som bare går litt ned på lårene, en trenger da ikke kle seg i surfer-shorts som går langt ned under kneet.. Badebukser (som det het i "gamle-dager" kan være helt ok på veltrente menn..
Gjest Sandbekken Skrevet 11. juli 2010 #25 Skrevet 11. juli 2010 Speedo kan være pent det, spørs hvem som har den på seg. Da jeg var i Hellas for noen uker siden så jeg mange i speedo.. Det verste jeg så var menn som gikk tassende fra stranden iført speedo og en tskjorte som skjerte akkurat over happy sacken! Det ble litt for mye fokus på området
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå