Gå til innhold

blærekatarr

Fremhevede innlegg

Gjest lille my
Skrevet

jeg er ganske sikker på at jeg nå har klart å pådra meg blærekatarr, har hatt alle symptomene i noen dager. hvor lang tid bør jeg gå før jeg kontakter lege, eller trenger jeg lege i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppsøk lege så fort som mulig, og i mellomtiden er det lurt å drikke så mye surt som mulig (appelsinjuice, tranebærjuice)

Gjest lille my
Skrevet

takk for svar. jeg har ringt legen, som er på ferie i to uker, uten erstatter. men satser på at sambo får klarert det med sin bror (lege) så alt ordner seg.

Skrevet

Ingen andre leger på samme legesenter heller?

Gjest lille my
Skrevet

Ingen andre leger på samme legesenter heller?

jo da de har en lege til, men de syntes jeg kunne vente. mente at det vil gå over av seg selv om noen dager. hvis ikke kunne jeg ringe tilbake.

Skrevet

Jeg har vært MASSE plaget med dette. Tusle deg en tur på apoteket og kjøp Kjerringrokk-te. Lag en STOOOR kopp (eller atten små :P) og drikk det så mye du klarer. Kjerringrokk te skal være veldig bra når man har fått blærekatarr og jeg har vel knapt trengt noen lege for å bli frisk igjen :-)

God bedring! :-)

Skrevet

Er ikke blærekatarr det samme som urinveisinfeksjon? Hvis det er det, så er det jo farlig å gå med det lenge.. Hadde ei venninne som fikk det, men ikke gadd og gå til legen, og da gikk den videre oppover til nyrene(?) og det gjorde så vondt at hu ikke klarte å gå.. Hvis det ikke blir borte, men blir værre, kom deg til legen!!!

Gjest strykebrett
Skrevet

Tiss i et prøveglass og møt opp på legekontoret. De som jobber der (lgesekretærene) kan ta en prøve ganske så kjapt og så kan legen skrive ut antibiotika uten at du trenger å snakke med legen en gang, så det burde de ta seg tid til. Hvis de ikke gidder det en gang kan du tenke på å bytte legekontor. Jeg får alltid antibiotika med en gang når jeg stikker innom med prøve, treger ikke å ringe først en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...