Gå til innhold

Noen som også sliter med disse PMS-symptomene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har så vondt i brystene. De er så såre at det verker og dunker i de når jeg går opp trappa på jobben (går opp og ned der ganske mange ganger i løpet av dagen) :sukk:

Er det mange som også sliter med disse problemene de siste dagene før mensen? :)

Trenger litt støtte her :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det heldigvis ikke hver gang, men opplever av og til det samme som deg. Brystene er så ømme at all bevegelse/berøring gjør vondt. Bare det å ta av seg BH'n når man skal legge seg gjør vondt.

Har dessverre ingen råd til deg.

Skrevet

Jeg får det heldigvis ikke hver gang, men opplever av og til det samme som deg. Brystene er så ømme at all bevegelse/berøring gjør vondt. Bare det å ta av seg BH'n når man skal legge seg gjør vondt.

Har dessverre ingen råd til deg.

Ingen andre av kvinnene i næremeste slekt av meg har merket noe slikt, så det er urettferdig synes jeg :sukk: Godt å høre at noen andre har det sånn også, selv om det er synd for de som har det. Jeg synes det gjør vondt å gå med BH generelt de dagene. Er nesten sånn at man er letta når mensen kommer for da forsvinner det ganske fort.

Skrevet

hadde en periode da jeg var yngre da jeg var sånn, men jeg orket ikke gå UTEN bh jeg da, når jeg var som værst sov jeg til og med med BH'n på, fodi de var så ømme. Med meg gikk det over med første graviditet.

Skrevet

Oh ja! Trenger ikke graviditetstest, puppene gir beeskjed, hehe! (par dager før mensen forsvinner ømheten) Mange som har det slik. :)

Skrevet

Oh ja! Trenger ikke graviditetstest, puppene gir beeskjed, hehe! (par dager før mensen forsvinner ømheten) Mange som har det slik. :)

Ja, hva skjer "med brystømme kvinner" når de blir gravide? Blir ikke puppene ømme da som rett før man får mensen, eller blir de bare enda verre? Huff. Men men. Det er jo godt å ha sånne greie kjennetegn på kroppen på en måte :)

Skrevet

De fleste (har spurt...) fortsetter å værte veldig ømme, ømmheten forsvinner ikke ved forventet mens rett og slett.

Men synes (innbildning, håp??) å ha lest at noen faktisk opplevde at ømheten forsvarn selv om de var gravide.... Men sikkert mindretall. Grav.symptomer kan jo komme og gå.

Skrevet

De fleste (har spurt...) fortsetter å værte veldig ømme, ømmheten forsvinner ikke ved forventet mens rett og slett.

Men synes (innbildning, håp??) å ha lest at noen faktisk opplevde at ømheten forsvarn selv om de var gravide.... Men sikkert mindretall. Grav.symptomer kan jo komme og gå.

Håper på siste da... Tenk å skulle være så øm i mange måneder :sukk: Huff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...