Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #1 Skrevet 16. juni 2010 Er jenete på 24 som sliter med et par kjipe ting. - De to siste gangene jeg har hatt sex begynner jeg å blø selv om det ikke er i nærheten av når jeg skal ha mensen (og når jeg har mensen er det som regel brun aktig som jeg regner med har noe med p-sprøyta å gjøre)men under samleie er blodet rødt og det kommer BARE av selve penetreringen og værekn før eller etter i det heletatt. - Har følelsen av at jeg må tisse ofte (gjerne rett etter at jeg har vært på do, det holder seg gjerne sånn et par timer), føler at jeg ikke kan slappe av og til fordi det kjennes ut som om jeg kommer til å tisse på meg (ikke på samme måte som når du har urinveisinfeksjon). - Har liksom litt vondt i åpningen til skjeden, ikke svie men ubehag som kan beskrives som smerte. - Jeg vet ikke om jeg har gått ned i vekt, men har fått vite i det siste at det ser ut som om jeg har blitt tynnere uten at jeg har prøvd eller endret kosthold (veida det samme i 9-10 år og aldri før ha synelig gått opp eller ned) - Har en del vondt i nedre del av magen, trodde det var menesnsmerter ført men de forsvinner liksom ikke. Noen som kanskje har en ide hva dette kan skyldes, er utrolig plagsomt. Ting som kanskje kan ha noe å si.. - Har hatt en del urinveisinfeksjoner i det siste, men skal ikke ha en nå (testet). - Har ikke og har ALDRI hatt gonore eller klamydia (eller andre sykdommer) - Har høy B12 mangel (har ikke peiling på om det betyr noe).
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 For det første: gå til legen! Blødninger som kommer utenom mens skal sjekkes. Blødning etter sex er som regel en irritasjon fra livmorhalsen, men hvorfor er ikke godt å si uten en undersøkelse. Det kan være så enkelt som sopp, siden du også har ubehag. Det beste er å dra til legen å få en ordentlig sjekk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Skal komme meg til legen, det er bare å komme seg dit. Men det er ikke sopp heller, har prøvd å behandle det også uten at det har gitt noe virking og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg plutselig skal begynne å blæ når jeg har sex for det gjør jo ikke vondt, jeg er ikke tørr og blir ikke gjort noe annet enn det vi alltid har gjort. TS
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå