Gå til innhold

Få sydd egendesignet kjole

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er på leting etter et sted jeg kan få sydd min egendesignede kjole. Ville egentlig få Cinderella Bridal på Ebay til å gjøre det, men de har fått endel negativ tilbakemelding i det siste, og har ikke svart på noen av de fire mailene jeg har sendt dem...

Så; linker til butikker på Ebay dere har god erfaring med (som tar imot custom orders) eller andre steder? Er på utkikk etter steder som er relativt "billige", men som har god kvalitet. Håper på å komme meg under 1000 kr (det er ikke en standard brudekjole jeg skal ha, men en knelang kjole)

Alle linker og anbefalinger taes imot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men var det et design du selv kom med, eller et bilde de hadde eller du hadde funnet? Jeg har nemlig kun en tegning, som er tegnet av ei venninne av meg som er designer. Hun har ikke mulighet til å sy den selv, men tegnet den for meg.

Er veldig redd for å ende opp med en kjip kjole som er helt feil :sjenert:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dytter, jeg stresser litt her nå, september er plutselig veldig nært :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg fant en kjole de hadde der og la til mine forandringer som jeg scannet inn og sendte. Jeg forandret en del på ermer, utringingen, lengden og ryggpartiet. Så selv om designen var en de hadde fra før så var det en god del forandringer som måtte til og de tok det på strak arm. Kjolen ble som sagt perfekt. :)

Jeg spurte dem om det ville koste mye mer før jeg sendte forandringene. De ba meg sende dem ideene først og da de hadde sett på det sendte de svar at det ville ikke bli noe dyrere enn for den originale kjolen.

Prøv å sende dem designen din. De var svært profesjonelle med meg iallefall. :) Lykke til.

Endret av Lachesis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...