Gå til innhold

Suppedietten - Dagbok


Gjest Kiss12

Anbefalte innlegg

Gjest Kiss12

Hei!

Dette vil være min dagbok hvor jeg oppdaterer jevnlig ang. suppedietten. Hadde selvfølgelig vært hyggelig med innspill og kommentarer!

Jeg er ganske lav, 157 cm, og veier 70 kg. I første omgang så vil jeg gjerne gå ned til 65 kg. Suppedietten bruker jeg som en "kick-start" og motivasjon. Jeg fortsetter selvfølgelig med sunt kosthold og trening etterpå! Har flere venniner som har testet ut denne, og har fått veldig positive tilbakemeldinger.

For dere som vil lese mer om suppedietten: http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/helse/tema/1010714/tittel/suppekur-til-tharuub (Jeg brukte ikke denne oppskriften. Jeg lagde en grønnsakssuppe uten poteter og kjøtt i)

Jeg starter i morgen, og da kommer en oppdatering. Jeg tror dette å skrive dagbok kan hjelpe meg med motivasjonen :) Så da er det bare å bite sammen tenna og håpe på det beste.

Over og ut! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt mulig du mister fem kilo ved hjelp av denne dietten. Fem kilo muskler og vann! Men for all del, lykke til!

Hva er greien med å opprette en dagbok i dette forumet, og ikke under treningsdagøker forresten?

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiss12

Hei!

Da er første dagen omme. Kan ikke akkurat si at jeg har fulgt dietten så godt. Jeg spiste suppe til frokost, salat til lunsj og suppe til middag. Men så hadde lillebror skoleavslutning med grilling i fjæra og da måtte jeg bare smake på maten. Så da ble det tre biter ostepølse og en kyllingfile med urter. Det jeg da ikke visste var at om kvelden så fikk vi gjester! Vi serverte kjeks, sjokolade og te. Jeg drakk mye te, tok bare en halv kjeks og 2 ruter sjokolade, så jeg slapp billig unna. Har likevell et kaloriunderskudd i dag, men jeg har jo altså ikke fulgt dietten så bra.

Men jeg har hatt masse energi, og har aldri vært sulten.

I dag kom også min nye Innersvingen rockering. Helt utrolig! Kjempeenkelt og moro. Også er det trening! :) Hihi. Dette låter bra.

I morgen kjører jeg suppe til frokost, suppe til lunsj og en herlig gresk salat med bakte poteter til middag. Det har seg nemlig slik at på dag 2 så har du lov til å unne deg en stoor potet med smør! Naam.

Over ug ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...