Jade Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Finnes det stor langpanne med lokk? Har bare funnet slike "halve". Jeg pleier å lage kake i hele langpannen (dypplaten som brukes rett i ovnen), og da er det så stress å dele det opp i to sånne.
Gjest navnelapp Skrevet 16. juni 2010 #2 Skrevet 16. juni 2010 Nei, det har eg ikkje sett. Og finn du ei er sjansane for at den passar i akkurat din omn minimale...
Veggdyret Skrevet 14. november 2023 #3 Skrevet 14. november 2023 Dytter på denne jeg, er det noen som har sett det NÅ da? Kanskje det har dukket opp noe de siste 13 årene...
Hunter7 Skrevet 14. november 2023 #4 Skrevet 14. november 2023 5 hours ago, Veggdyret said: Dytter på denne jeg, er det noen som har sett det NÅ da? Kanskje det har dukket opp noe de siste 13 årene... Kanskje slike panner man bruker på storkjøkken kan være aktuelt? De kommer i det minste med lokk (som ikke sitter fast riktignok).
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #5 Skrevet 14. november 2023 MÅ det være lokk, da? Eller går det fint å bare lage "lokk" / dekke til med aluminiumsfolie? Anonymkode: 7dfc2...183
molla2 Skrevet 30. januar 2024 #6 Skrevet 30. januar 2024 Har også leita etter STOR langpanne med lokk, men det ser ikke ut til at det finnes. Ganske rart! Har prøvd å dekke med alu-folie, men det blir fort litt kliss når det er kake med krem/glasur. Nå bruker jeg oftest en mindre langpanne med lokk når jeg skal frakte kaka. Har skalert ned de oppskriftene jeg bruker mest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå