Bolus Skrevet 15. juni 2010 #1 Skrevet 15. juni 2010 Hei! Er i desperat jakt etter en klassisk gjestebok (ikke ringperm) i skinn! Er det noen som har noen forslag? Hilsen August-brud!
hegejenta30 Skrevet 15. juni 2010 #2 Skrevet 15. juni 2010 Ordning og Reda har noen skrivebøker som er trukket både i stoff og skinn. og i mange farger. De har også typiske gjestebøker - men den er tykk. Du finner de her: http://www.ordning-reda.no/Skriv.htm Ellers ville jeg sjekket på bokhandler, mange har godt utvalg i rekvisita i tillegg til litteratur.
SiljeMa Skrevet 16. juni 2010 #3 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har sett på noen på bryllupsbutikken med gravering som jeg liker i alle fall.
Basementart Skrevet 16. juni 2010 #4 Skrevet 16. juni 2010 Jeg kjøpte vår på ordning og reda, syns den er kjempefin og enkel.. Liker det enkelt og ikke fullt av blonder og krimskrams. Den er kanskje litt tykk og vi får ikke fylt den helt opp, men det bekymrer meg ikke så lenge den er fin, hihi.
Bolus Skrevet 16. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2010 Tusen takk for gode forslag! Skal undersøke butikkene nærmere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå