Gå til innhold

Trenger en billig og oljefri foundation med GOD dekkevne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ganske uren hud med mye kviser og trenger da en foundation som kan dekke veldig godt. Den må også være oljefri slik at jeg slipper å få flere kviser av foundationen. Jeg vil heller ikke bruke all verdens penger på en foundation. Vet jeg har mange krav, men vil gjerne finne den perfekte foundationen :) Er det noen som frk. har prøvd den oljefrie fra the body shop eller superfit foundation fra clinique? Har hørt mye bra om dem, men er litt usikker? Har de veldig god dekkevne? Setter pris på svar :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har ganske uren hud med mye kviser og trenger da en foundation som kan dekke veldig godt. Den må også være oljefri slik at jeg slipper å få flere kviser av foundationen. Jeg vil heller ikke bruke all verdens penger på en foundation. Vet jeg har mange krav, men vil gjerne finne den perfekte foundationen :) Er det noen som frk. har prøvd den oljefrie fra the body shop eller superfit foundation fra clinique? Har hørt mye bra om dem, men er litt usikker? Har de veldig god dekkevne? Setter pris på svar :jepp:

Jeg lurer også på dette. Nå på sommeren er det ikke så viktig for meg å bruke foundation, men jeg foretrekker å bruke det om vinteren. Jeg ønsker en foundation som gjør huden matt, men som ikke tetter igjen porene. Jeg har nemlig fet hud og får veldig lett kviser. Jeg har i det siste tenkt litt på Dream Matte Mousse og Matte Morphose. Har aldri prøvd mousse-foundationer før, men det virker litt spennende for å si det sånn. Ja, men det viktigste er at den er oljefri og ikke tetter igjen porene, og helst mattende.

[EDIT]: Bare glem det, har tenkt å gå for Tikei sin mineralfoundation :)

Endret av Diana Grace
Skrevet

Den er kanskje ikke så veldig billig.. Men jeg syns det er viktigere å påkoste meg litt dyrere produkter til huden, i motsetning til mascara og andre sminkeprodukter ellers i ansiktet.

Men en foundation jeg elsker er Clinique Superbalanced Makeup, som passer ganske bra til min litt fete hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...