Gå til innhold

Steke brownies i ildfast form?


Belima

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å få tak i liten langpanne på 20 x 30 cm, men har en ildfast form på den størrelsen.

Kan jeg bake brownies i den? (Jeg har aldri tenkt på den til annet enn til mat.)

Trenger også en oppskrift eller to på gode brownies. En med sjokolade og en med bare kakao.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker alltid ildfast form, men jeg kler den med bakepapir først. Funker veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å få tak i liten langpanne på 20 x 30 cm, men har en ildfast form på den størrelsen.

Kan jeg bake brownies i den? (Jeg har aldri tenkt på den til annet enn til mat.)

Trenger også en oppskrift eller to på gode brownies. En med sjokolade og en med bare kakao.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Det har jeg gjort før, og det gikk bra :-)

Jeg baker alltid denne browniesen, fått mye skryt for den. Har aldri prøvd sitrussalaten, bare kaka. Du kan lage halve oppskriften til en liten langpanne.

http://snakk.klikk.no/Mat/Default.aspx?id=11836670&search=brownies

Endret av AnneMarthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hjelpen. Dette gikk fortere enn jeg hadde håpet på, så nå blir det brownies og is i kveld.

Skal prøve AnneMarthe sin først.

Prøvde en fra det søte liv tidligere, men den ble helt knusk tørr. Ikke rart når den skulle steke 50-55 min. Derfor vil jeg nå lage en som dere selv baker. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å få tak i liten langpanne på 20 x 30 cm, men har en ildfast form på den størrelsen.

Kan jeg bake brownies i den? (Jeg har aldri tenkt på den til annet enn til mat.)

Trenger også en oppskrift eller to på gode brownies. En med sjokolade og en med bare kakao.

Er det noen som kan hjelpe meg?

Jernia har liten langpanne, ikke er de dyre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...