Gjest sexysadie Skrevet 24. september 2003 #21 Skrevet 24. september 2003 Madame da Du må ikke si d til fjortissene; de tror jo de har oppfunnet kjærligheten...
Gjest Madam Felle Skrevet 24. september 2003 #22 Skrevet 24. september 2003 Madame da Du må ikke si d til fjortissene; de tror jo de har oppfunnet kjærligheten... Ja, men jeg kan jo ikke være enig for det det er noe som heter å fortelle sannheten, og det er det jeg prøver
Reza Skrevet 24. september 2003 Forfatter #23 Skrevet 24. september 2003 Tusen takk alle dere snill som har svart meg. Dette vært vanskelig dager Det er vondt inne meg. Jeg har bestemte at jeg ikke ta tilbake dama Vi snaket masse men jeg ikke vil mer Vi var enig ikke ha sex før giftet oss,og nå alt ødelagt. Hun var jomfru og jeg er det også. Mine venner sier det dukke opp ny jente som er bedre og de har vel rett. Takk ijen til alle dere som svart Jeg sette stor pris på. Reza
Gjest Madam Felle Skrevet 24. september 2003 #24 Skrevet 24. september 2003 Tusen takk alle dere snill som har svart meg. Dette vært vanskelig dager Det er vondt inne meg. Jeg har bestemte at jeg ikke ta tilbake dama Vi snaket masse men jeg ikke vil mer Vi var enig ikke ha sex før giftet oss,og nå alt ødelagt. Hun var jomfru og jeg er det også. Mine venner sier det dukke opp ny jente som er bedre og de har vel rett. Takk ijen til alle dere som svart Jeg sette stor pris på. Reza Tror nok du gjør det rette mange klemmer på veien
Gjest Gyldeløwe_ Skrevet 25. september 2003 #26 Skrevet 25. september 2003 Lykke til! Hvis du er fast bestemt på å være jomfru før du gifter deg, så vil jeg tro det må være sentralt for deg at hun du gifter deg med også er i samme situasjon. Utroskap er uansett en vanskelig pille å svelge, og i deres situasjon synes jeg det virker så nærme utilgivelig man kan komme. Gå videre, og til slutt møter du ei som både "walks the walk" og "talks the talk". Tror du vil bli lykkeligere med det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå