Gjest testa Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg går til en psykolog og hun ga meg testene som står i overskriften. Men jeg lurer på om dere vet om noen internett side som jeg kan krysse av på og etterpå så får jeg svar på hva testene utga seg. På hva resultatet er? Jeg googla en gang en test på nettet og da kunne jeg krysse og fikk svar på nettet. Kjekt. Men jeg finner ikke disse testene som jeg fikk nå av psykologen min. Noen som har noen sider? Sliter med bla. angst og depresjon så håper jeg la dette under riktig forum tittel.
Gjest testa Skrevet 17. juni 2010 #2 Skrevet 17. juni 2010 Er det ingen som vet? Betyr så mye for meg....
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #3 Skrevet 17. juni 2010 Mange tester finnes ikke i nettversjon. Mange tester er dyre og man må ha spesialprogram for å tolke dem. Jeg jobber med barn så jeg kjenner ikke så godt til akkurat disse testene, men jeg kan anta at dette gjelder dem. Mange tester er også laget slik at de kun skal kunne tolkes av en psykolog. De fleste tester er ikke slik at man bare tester og får ut en fasit. Svarene må tolkes og ofte går man gjennom de enkelte svarene med pasienten også og sammen finner ut hva det betyr. Dette er grunnen til at mange tester ikke finnes i nettversjon, fordi svarene lett kan mistolkes. Du vil nok få svar via psykologen din om dine resultater, og du kan sikkert også spørre om dere kan gå gjennom resultatene mer inngående fordi du er nysgjerrig på hva de sier om deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå