Gjest stra Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg har i nesten to måneder følt meg tett i brystet.Som om jeg ikke fåt pustet ordentlig. Jeg bestemte meg for å sjekke om jeg hadde pollenallergi ettersom jeg snufset litt og rant bittelitt i øynene også.Så fikk jeg svar på prøvene da-allergisk mot gress og burot(vet jo at det er for tidlig for burotsesong nå uansett). Jeg har ikke begynt noen behandling for allergien,men snufsingen og øynerenningen er borte...det er derimot ikke tungpustetheten.Det føles ut som det er for tett i halsen/øverst i brystet.Kan dette være pollenallergi? Glad for svar fra erfarne pollenallergikere
store blå Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Har selv burot allergi. Men blir kjempedårlig allerede i april/mai. Går over i juni og kommer tilbake i slutten av juli / begynnelsen av august. Kanskje også sjekke deg for astma?
Neala Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Jeg tror også det kan være en idé og sjekke om det er astma.
Gjest stra Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Takk for svar! Kan det være astma selv om jeg ikke har dette symptomet kun ved fysisk aktivitet?Jeg er trang i brystet selv om jeg er helt i ro nemlig.
tineline Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Jada, noen er plaget uavhengig av aktivitet, og da gjerne i forbindelse med allergi.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå