Blåklokke Skrevet 14. juni 2010 #1 Del Skrevet 14. juni 2010 Bilen min trenger en real rens innvendig. Seter og bagasjerom er preget av tidens tann. I tillegg lukter det ganske sterkt av bikkje i bilen.. Hvilke vaskemidler anbefales som tar flekker og fjerner lukt? Eller blir det så dyrt å kjøpe spesialvaskemidler i tillegg til alt arbeidet at det er like greit å sette bort jobben til proffene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 16. juni 2010 #2 Del Skrevet 16. juni 2010 Min erfaring er at vanskelige flekker og sterk lukt ikke er enkelt å få bort selv. Det sitter som regel så godt i stoffet osv. at man må ha profesjonelle med skikkelige våtstøvsugere og annet. De får til det meste, og det ser utrolig bra ut etterpå. Vil du likevel prøve selv, så kan Autoglym Interior Shampoo anbefales, i tillegg til Turtles interiørvaskskum (husker ikke nøyaktig hva det het, men det står med grønn skrift). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juni 2010 Takk for svar, aluminium! Da velger jeg å sette bort jobben til proffene, jeg. Det blir nok slitsomt å rense den selv, sikkert ikke billige de rensemidlene heller. Og det skal nok noe til å få vekk den gjennomtrengende våt bikkje-lukten også! Får sjekke litt rundt og høre hvor de kan gjøre det litt rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tina89 Skrevet 26. juni 2010 #4 Del Skrevet 26. juni 2010 er nok enklest og levere den til proffene. jeg lånte slik tepperenser/steamer av noen vi kjenner når jeg skulle vaske min bil innvendig før jeg skulle selge den. ble gull ren, men jeg var helt ødelagt etterpå i hele kroppen + det tar ganske lang tid når du ikke har gjort det før =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 28. juni 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 28. juni 2010 Takk for svar, tina89! Nok et argument for å spandere en proff vask, for ryggen min er helt gåen om dagen. Jeg blir så ivrig hver vår og glemmer at jeg ikke akkurat her Hulken, så all løfting med jordsekker og blomsterkasser har har gjort at jeg er nesten ødelagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå