Gå til innhold

Hvordan belønne seg selv?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er flink til å utsette ting som må gjøres. Så jeg vil belønne meg selv når jeg gjør noe som jeg må gjøre, om jeg gjør det innen da og da vil jeg gi meg en belønning.

Men hva kan jeg belønne meg selv med? Uten å bruke penger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Micka
Skrevet

Så bra, det er jo en kjempeide. Med å ikke bruke penger så regner jeg med at du har brukt penger til mat i kjøleskapet, husholdningsartikler og toalettsaker. Hvis du bor et sted med en krakk, madrass på gulvet og bare en ketschupflaske i kjøleskapet, vet jeg ikke om jeg kan hjelpe deg.

- Du kan lage deg noe god mat, tenne noen stearinlys og gjøre det koselig rundt deg.

- Ta en dusj/bad, pleie deg selv ekstra mye - ha en hjemme-spa eller skjønnhetspleie.

- Låne en god bok på biblioteket, gå hjem og sette deg i godstolen, med en kopp te mens du leser boka. Hvis du ikke liker bøker, kan du også låne magasiner.

- Slappe av med favorittprogrammet på tv. Laste ned en film (hvis det er lovlig), eller låne film på biblioteket.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan for eksempel starte på en spennende bok, og bare tillate deg selv å lese neste kapittel hvis du gjør det du skal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...