Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Skrevet 14. juni 2010 Jeg spør fordi jeg alltid er singel, hadde et lite, kortvarig forhold da jeg var 22, og jeg har ikke samvittighet til å bare ha meg med noen, selv om det kan være fristende. Jeg er ikke en person som flyr på byen lenger, er helt i slutten av 20-årene. Alle vennene mine er i faste forhold, og forhåpentligvis har de et bra sexliv, mens jeg har sex med meg selv, og syns det er bra Jeg bare lurer på hva dere syns om at single har en elsker eller har tilfeldig sex for å tilfredstille seg selv, eller om de skal holde seg for seg selv og ha sex med seg selv til de møter den rette?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 14. juni 2010 #2 Skrevet 14. juni 2010 Single har ikke rett til sex, på samme måte som vi har rett til medisinsk hjelp. Men Lov har du derimot. Ha deg med hvem du vil, det har vi andre ingenting med.
The Kitten Skrevet 14. juni 2010 #3 Skrevet 14. juni 2010 Ingen har rett til å ha sex. Er du og partneren 16 år og det er frivillig har du derimot lov.
kristian82 Skrevet 14. juni 2010 #4 Skrevet 14. juni 2010 Jeg spør fordi jeg alltid er singel, hadde et lite, kortvarig forhold da jeg var 22, og jeg har ikke samvittighet til å bare ha meg med noen, selv om det kan være fristende. Jeg er ikke en person som flyr på byen lenger, er helt i slutten av 20-årene. Alle vennene mine er i faste forhold, og forhåpentligvis har de et bra sexliv, mens jeg har sex med meg selv, og syns det er bra Jeg bare lurer på hva dere syns om at single har en elsker eller har tilfeldig sex for å tilfredstille seg selv, eller om de skal holde seg for seg selv og ha sex med seg selv til de møter den rette? Får være opp til den enkelte. For min del er syns jeg det er helt greit å ha en elsker når man er singel. Jeg reagerer heller ikke på ett eller to enkeltstående ONS, selv om jeg ikke har noe interesse av det. Folk som derimot setter likhetstegn mellom det å være singel og knulle rundt hver tredje helg, har jeg ikke sansen for. Da er de for ulike meg når det kommer til holdninger til sex, sykdommer, følelser og personlig intimitet.
Gjest stillness Skrevet 14. juni 2010 #5 Skrevet 14. juni 2010 Vel,folk er forskjellige.Det funker sikkert for noen å ha sex med mange tilfeldige mens de er single,mens for andre ikke. For min del så syns jeg ikke noe om ONS egentlig.Blir for upersonlig og jeg klarer ikke å føle meg komfortabel sammen med en jeg traff for et par timer siden.Sånn er det bare.Er ganske viktig for meg å føle meg komfortabel med den jeg skal ha sex med.Så blir mest solosex på meg når jeg er singel Andre får gjøre som de vil,forventer ikke at alle skal føle det på samme måten som jeg gjør.
Gjest Anonym Skrevet 14. juni 2010 #6 Skrevet 14. juni 2010 Er man singel, kan man søren meg pule med andre også. Så..ja, hvorfor ikke ha en elsker eller to?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #8 Skrevet 14. juni 2010 Single har ikke rett til sex, på samme måte som vi har rett til medisinsk hjelp. Men Lov har du derimot. Ha deg med hvem du vil, det har vi andre ingenting med. nei, tror ikke ambulansen kommer hjem til en singel person for å bistå ... hehe ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå