Gjest Donna Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Merker dere noen forskjell på utfloden alt etter hvor dere er i syklusen? Tenker nå på mangde, konsistens, farge, lukt........Kan dere se når det er like før mensen kommer f.eks - eller se at noe ikke er som det pleier? ....kan man se forskjell når man er gravid? .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Hvis du leser boken "Taking charge of your fertility" av Toni Weschler så blir du ekspert på din egen syklus. Skjedesekretet endrer seg gjennom hele syklusen, og spesielt eggløsningsslimet er lett gjenkjennelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. september 2003 #3 Del Skrevet 23. september 2003 Huff jeg er håpløs på å lese engelsk jeg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 #4 Del Skrevet 23. september 2003 Ja, jeg ser helt klart forskjell! Jeg vet når de ulike typene utflod og mengder inntreffer i løpet av månedssyklusen. Det er ganske betryggende egentlig, for da vet jeg med en gang hvis det er noe som ikke stemmer og må undersøkes nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 23. september 2003 #5 Del Skrevet 23. september 2003 Det er ikke noen fast mal (med unntak av eggløsningsslimet - hvis man har dette). Syklusen er din egen, og hvis du holder øyet med den i noen sykluser, så vil du kanskje se et mønster. Her er en oppsummering på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå